Naujoji „Peugeot 3008“ modelio karta žymi svarbią akimirką visai „Peugeot“ bendrovei. Antroji modelio karta sulaukė net 1,3 mln. užsakymų visame pasaulyje, todėl tikimasi, kad prieš tai gaminto modelio paklotas pagrindas padės pratęsti „3008“ sėkmės istoriją.
Sukurtas ant naujos platformos
„Peugeot 3008“ naudoja naująją „STLA Medium“ platformą. Platformos kūrėjai sukonstravo visiškai naujas priekinę ir galinę ašis, užtikrinančias dinamišką sukibimą su kelio danga.
Visa platformos architektūra sustiprina šią savybę, nes joje maksimaliai išnaudotos lengvos ir standžios medžiagos, o automobilio svorio centras tapo žemesnis vieno sluoksnio bateriją idealiai suprojektavus kiek įmanoma žemiau tarp ratų.
Įvairialypis nuvažiuojamas atstumas
Naujajame elektromobilyje bus galima rinktis vieną iš trijų galios sistemų.
Pirmojoje montuojamas 73 kWh galios akumuliatorius, dviejų varomųjų ratų pavara, 157 kW/210 AG galią pasiekiantis elektros motoras, o viena įkrova nuvažiuojamas atstumas siekia 525 km.
Antrojoje įrengta 73 kWh baterija, ant abiejų ašių montuojami du elektros motorai (bendra galia yra 240 kW/320 AG) ir keturi varomieji ratai. Viena įkrova įveikiamas atstumas – 525 km.
Trečiojoje, „Long Range“ versijoje, naudojamas 98 kWh akumuliatorius ir 170 kW/230 AG galios motoras. Viena ašimi varomas elektromobilis gali nuvažiuoti iki 700 km.
Pakėlė komforto kartelę
Ryški E-3008 naujovė yra priekinės sėdynės – jos gali būti su komfortą didinančiomis prisitaikančiomis šoninėmis atramomis.
Pirmą kartą „Peugeot“ modelyje šios atramos yra reguliuojamos elektra. Jos leidžia tiksliai prisitaikyti prie keleivio kūno formos. GT apdailos versijoje sėdynės yra vėdinamos ir masažuojamos, taip pat šildomos gale.
Vienas svarbiausių tikslų projektuojant E-3008 buvo sukurti sveiką atmosferą automobilio salone. To siekiant įrengta oro kokybės sistema (AQS). Ji nuolat vertina į saloną patenkančio oro kokybę ir, jeigu reikia, akimirksniu įjungia recirkuliaciją.
Be šių patobulinimų, E-3008 modelyje įdiegta pusiau autonominio vairavimo galimybę suteikianti „Drive Assist Plus“ sistema.
Dėl daugybės jutiklių šis aukštųjų technologijų derinys palaiko pusiau automatinį eismo juostos keitimą, ankstyvąsias greičio rekomendacijas ir kitas funkcijas, taip pat „Stop&Go“ funkciją turinčią adaptyviąją pastovaus greičio palaikymo sistemą.
Konkurse dalyvaujančio „Peugeot 3008“ vizitinė kortelė
- Kėbulo tipas: SUV
- Degalų rūšis: Elektra
- Varantieji ratai: Priekiniai
- Elektros variklio galia (ag): 214
- Sukimo momentas (Nm): 345
- Svoris (kg): 2 183
- Bagažinės tūris (l): 520
- 0-100 km/val. (s): 8,7
- CO2 emisija: 0
- Pradinė „Peugeot 3008“ kaina (eur): 32 400
- Konkursui pateikto automobilio kaina (eur): 59 100
Atiduokite savo balsą „Tautos automobilio rinkimuose“
Lietuvos vairuotojai nuo pat 1998-ųjų metų turi teisę išreikšti savo nuomonę ir atiduoti savo balsą „Tautos automobilio“ rinkimuose.
„Tautos automobilio“ rinkimuose dalyvauja visi šiemet konkursui pateikti automobiliai, tad kiekvienas Lietuvos vairuotojas gali savo balsu pademonstruoti savo simpatiją konkretiems modeliams, įskaitant ir „Peugeot 3008“.
Balsuoti už norimą automobilį galite „Tautos automobilio“ polapyje.