Taupo laiką ir mažina aplinkos taršą
Valstybinėms institucijoms snaudžiant, sprendimus siūlo patys naujų automobilių pardavėjai. Vienas iš tokių pavyzdžių – automobilių gamintojas „Toyota“, šiemet pradėjęs Lietuvoje taikyti tarptautinę programą „Toyota Next“. „Toyota“ vairuotojams ji suteikia galimybę savo automobilį kas 4 metus pakeisti į naujesnį modelį, išlaikant tas pačias finansines sąlygas.
Anot „Toyota“ atstovo Lietuvoje „Mototoja“ pardavimų vadovo Gedimino Jekentos, transporto priemonių savininkams ši programa patraukli visų pirma todėl, kad pati atstovybė pasirūpina visais formalumais: parduoda seną automobilį, pasiūlo naują, sutvarko reikalingus dokumentus ir t.t.
„Vairuotojai paprastai nenori net galvoti apie naują automobilį tol, kol nėra pardavę senojo. Be to, šis procesas paprastai būna ilgas ir nemalonus. Tenka gaišti laiką skelbimų talpinimui, susitikimams su potencialiais pirkėjais, dokumentų tvarkymui ir pan. „Toyota Next“ suteikia ne tik galimybę už tą pačią kainą vairuoti naują automobilį, bet ir taupyti savo laiką bei jėgas“, – sako jis.
„Mototoja“ pardavimų vadovas tiki, kad naujoji programa prisidės ir prie šalies automobilių parko atsinaujinimo proceso, kuris jam atrodo būtinas ir neišvengiamas, ypač turint omenyje vis aktualesnes ekologines problemas.
„Pastebime, kad programa pasinaudoję mūsų klientai dažniausiai renkasi hibridinius modelius. Tai nuteikia optimistiškai. Hibridai pasižymi itin mažomis degalų sąnaudomis, todėl yra ne tik ekonomiškesni, bet ir nepalyginamai draugiškesni aplinkai“, – teigia G. Jekenta.
Šių metų sausio – rugsėjo mėnesiais hibridinių automobilių gamintojo „Toyota“ modelių „Auris“, „Yaris“, „Prius“, „C-HR“ ir „RAV4“ su hibridiniais varikliais pardavimai Lietuvoje pasiekė 898 automobilius arba beveik 50 proc. daugiau nei 2016 m. tuo pačiu laikotarpiu. Planuojama, kad per 2017 m. šalyje bus parduota 3500 naujų „Toyota“ automobilių.
Formuoja asmeninius pasiūlymus
Sprendimus, skatinančius keisti seną automobilį į naują, savo klientams siūlo ir oficialus „Škoda“ atstovas Lietuvoje „ARX“.
„Pasenęs automobilių parkas iš tikrųjų yra opi problema. Stengiamės kuo labiau prisidėti prie jos sprendimo. Norintiems pakeisti savo seną „Škoda“ automobilį į naują siūlome geresnes senojo pardavimo bei naujojo įsigijimo sąlygas. Kiekvienas klientas skirtingas, todėl kiekvieną sykį suformuojame asmeninį pasiūlymą“, – teigia įmonės marketingo ir komunikacijos vadovas Linas Barščevičius.
Jo teigimu, naują „Škoda“ automobilį įsigyti pirkėjus paskatina ir galimybė juridiniams asmenims susigrąžinti 21 proc. PVM mokestį. Gamintojas daugelį „Škoda“ modelių yra sertifikavęs tarptautinėse institucijose ne tik kaip asmeninės, bet ir kaip komercinės paskirties.
„Škoda“ jau kelis metus išlieka trečiu populiariausiu automobilių prekės ženklu Lietuvoje. „ARX“ kasmet parduoda apie 2000 naujų „Škoda“ automobilių.
„Iš lėto augant rinkai, atitinkamai auga ir paklausa, todėl užimama rinkos dalis menkai keičiasi. Stiprios pozicijos leidžia tikėtis, kad artimiausioje ateityje pavyks efektyviau spręsti ir automobilių parko amžiaus problemą“, – sako L. Barščevičius.