Pasak naujienų agentūrai „Reuters“ artimo šaltinio, nors galutinis sprendimas dar nėra priimtas, Vokietija laikoma pagrindine kandidate dėl kelių svarbių priežasčių.
Visų pirma BYD nori būti matoma kaip vietinis automobilių gamintojas, taip sustiprindama savo prekės ženklą Europos rinkoje. Taip pat gamyba ES viduje padėtų išvengti praėjusiais metais įvestų Europos Sąjungos muitų Kinijoje pagamintiems elektromobiliams.
Bendrovės vykdomoji viceprezidentė Stella Li jau anksčiau leidiniui „Automobilwoche“ patvirtino, kad BYD Europoje ieško vietos trečiajai gamyklai, tačiau konkrečios šalies neįvardijo.
Šaltinių teigimu, BYD taip pat vertina situaciją, susijusią su darbo jėgos kaštais, mokesčių aplinka ir politiniu klimatu.
Kaip galimos gamyklos vietos minima ir viena iš „Volkswagen“ gamyklų, kurios artimiausiais metais gali būti uždarytos dėl koncerno vykdomos optimizacijos.
Šiuo metu BYD jau stato gamyklas Vengrijoje (veiklą planuojama pradėti spalio mėnesį) ir Turkijoje (gamybos pradžia numatyta 2026-ųjų kovą). Trečiosios gamyklos statybos planai priklausys nuo to, kaip vystysis BYD automobilių pardavimai Europoje bei kaip efektyviai bus išnaudojami pajėgumai kitose dviejose gamyklose.
Pasak Senojo žemyno automobilių rinkos analitikų „Dataforce“, BYD pardavimai Europoje šiais metais turėtų daugiau nei padvigubėti – nuo 83 tūkst. automobilių 2024-aisiais iki maždaug 400 tūkst. vienetų iki 2029 metų.
Populiariausiu BYD modeliu Europoje išlieka „Atto 3“, kurio 2025 metais parduota 13 655 vnt.