„Volkswagen Commercial Vehicles“ komanda džiaugiasi pagaliau pristačiusi savo ilgai lauktas naujienas, visiškai elektrinius „ID. Buzz“ ir „ID. Buzz Cargo“, visose Baltijos šalyse. Tai svarbus pasiekimas ne tik mūsų prekės ženklui, bet ir visai automobilių pramonei, atveriantis galimybę tiek privatiems klientams, tiek ir verslams elektrifikuoti savo transporto parką dar platesniu mastu“, – paaiškina Merli Ainsaar, „Volkswagen Commercial Vehicles“ prekės ženklo vadovė Baltijos šalyse.
„Baltijos šalyse jau turime per 200 „ID. Buzz“ ir „ID. Buzz Cargo“ užsakymų. Kelios bendrovės jau pasirinko „ID. Buzz“ ir „ID. Buzz Cargo“, dar daug verslų ruošiasi juos įtraukti į savo transporto parkus. Esame įsitikinę, kad po šiandienos pristatymo susidomėjimas naujaisiais mikroautobusais ir jų paklausa, atsižvelgiant į suteikiamus privalumus bei technologijas, tik augs. Tiesa, dėmesio jiems netrūko vos prasidėjus išankstiniams užsakymams, o pirmiesiems klientams jų automobiliai bus pristatyti jau nuo vasario mėnesio. Atsižvelgiant į didelę bendrą paklausą, dabar naujai užsakyti mikroautobusai klientus pasieks
nuo kitų metų“, – priduria M. Ainsaar.
Pilnai įkrautas nuvažiuoja iki 425 km
Naujieji „Volkswagen ID. Buzz“ gaminami naudojant modulinę elektromobilių platformą MEB ir pasižymi didžiausiais akumuliatoriais visoje ID. šeimoje. Ličio jonų įkraunamas akumuliatorius, kurio grynoji talpa siekia 77 kWh (bendroji talpa 82 kWh), tiekia elektrą ant galinės ašies sumontuotam 150 kW (204 AG) galios elektriniam varikliui, iš stovėjimo pozicijos išvystančiam 310 Nm sukimo momentą. Mikroautobusas vienu įkrovimu gali nuvažiuoti iki 423 km („Cargo“ – iki 425 km) atstumą.
Pakeliui į autonominį vairavimą: inovatyvios technologijos ir pagalbinės sistemos
„Volkswagen ID. Buzz“ naudojamos pilnai integruotos naujausios kartos pagalbinės sistemos. Tarp jų – tokios inovatyvios tarpusavyje susijusios technologijos, kaip automatinis parkavimas su atminties funkcija naudojant anksčiau išsaugotus manevrus, „Car2X“ apsikeitimo informacija sistema, kuri praneša apie pavojus ir kliūtis netoliese, bei naujausia „Travel Assist“ sistema. Ji, savo galimybių ribose, ne tik atsižvelgia į kitų automobilių pateiktus duomenis ir įgalina pusiau autonominį vairavimą, bet ir
pirmą kartą magistralėse keliaujant 90 km/val. ir didesniu greičiu gali padėti persirikiuoti į kitą eismo juostą. Gausiausios komplektacijos „ID.Buzz“ turės net 30 skirtingų vairuotojo asistentų.
Erdvus ir patogus kiekvienai progai
„ID.Buzz“ antrąją sėdynių eilę galima judinti pirmyn ar atgal 150 mm atstumu, nulenkti visus, 1/3 ar 2/3 jų atlošų. Už galinių sėdynių atsiveria erdvus krovinių skyrius. Jo talpa iki standartiškai sumontuoto bagažo uždangalo siekia 1 121 l, o nulenkus galinę sėdynę ši erdvė išsiplečia iki 2 205 l.
„Volkswagen ID. Buzz Cargo“ modelyje priekinės sėdynės standartiškai yra atskirtos nuo krovinių skyriaus fiksuota pertvara. Pastarojo talpa siekia 3,9 m3, čia lengvai telpa du europadėklai, kuriuos tarp ratų arkų galima statyti tiek išilgai, tiek šonu. Didžiausias krovinių skyriaus ilgis grindų lygyje siekia 2,20 metro, didžiausias krovinio plotis – 1,73 metro. Mikroautobusu galima vežti iki 650 kg svorio krovinį.
Skaitmeninis ir visada prisijungęs
Priešais vairuotoją esantis skaitmeninis
prietaisų skydelis „Digital Cockpit“ turi erdvų 5,3 colio įstrižainės ekraną. Automobilio priekinės panelės centre įsitaisiusi informacijos ir pramogų sistema su dideliu
lietimui jautriu ekranu. Standartiškai montuojama „Ready 2 Discover“ sistema turi 10 colių įstrižainės ekraną, o papildomai pasirenkamos „Discover Pro“ navigacijos ekranas yra net 12 colių įstrižainės. Į bazinę informacijos ir pramogų sistemos versiją įeina tokios paslaugos, kaip „We Connect“ ir „We Connect Plus“, „App-Connect“ įskaitant išmaniojo telefono sąsają „App-Connect Wireless“ bei skaitmeninis radijas DAB+. „ID. Buzz Cargo“ versijoje „App Connect“ ir DAB+ galima užsisakyti papildomai.