„Alfa Romeo 4C Spider“ nėra tik dar vienas sportiškas, galiniais ratais varomas automobilis. Kaip ir pagrindinis „4C“ konkurentas - „Porsche Cayman“, itališko automobilio variklis sumontuotas ne priekyje, bet per vidurį, šalia galinės ašies. Automobilio variklis taip pat nėra įprastas šio segmento modeliams.
Į „4C“ kupė ir į „4C Spider“ montuojami vos 1.75 litro, keturių cilindrų variklis su turbina, kuris pajėgia išvystyti 240 arklio galių ir 350 Nm sukimo momentą. Suporuotas su „TCT“ dvigubos sankabos pavarų dėže, mažiau nei 1000 kilogramų sverianti mašina iki 100 km/val. gali įsibėgėti per maždaug 4 sekundes ir pasiekti 258 km/val. greitį.
Jeigu esate „Alfa Romeo“ markės entuziastas, šio automobilio pasirodymas yra labai svarbus. Kodėl? Nes tai vienas pirmųjų „Alfa Romeo“ markės modelių per pastaruosius trisdešimt metų, kuris atspindi tikrąsias šio gamintojo vertybes. Galinių varančiųjų ratų pavara, tikslus ir įtraukiantis valdymas, mažas, bet galingas variklis bei kėbulo linijos, dėl kurių verta parduoti savo kairę koją.
Kadangi tai nišinis produktas, kuris šiuolaikiniame biudžetų karpymo pasaulyje atrodo kaip balta varna - „Alfa Romeo 4C Spider“ nėra pigus automobilis. Lietuvoje „4C Spider“ automobilio kaina prasideda nuo 73 990 eurų. Tuo tarpu automobilį aprūpinus didesnio skersmens ratlankiais, labiau akį traukiančia kėbulo spalva - automobilio kaina šokteli iki 83 tūkst. eurų. Būtent tiek kainuoja raudonos spalvos „4C Spider“.
Norėtume priminti, jog „4C Spider“ bus ne vienintelis naujas „Alfa Romeo“ modelis, kuris šiemet debiutuos Lietuvoje. Šiemet į Lietuvą tap pat atkeliaus „Giulia“ modelių šeimos nariai.
GALERIJA
Nuotraukų autorius - Rokas Valiauga
GALERIJA 2
Nuotraukų autorius - Petras Pienauskas