„Tesla Motors“ stato gigafababriką dvejus metus, mes jį pastatysime per dvi dienas – viskas prasidėjo nuo tokio šūkio. Mes tikime, kad galime parodyti pasauliui, kad Lietuvos žaidimų entuziastai yra neabejingi, gali susitelkti dėl bendro tikslo ir savo hobiu atkreipti dėmesį į mūsų valstybę. Tokie žingsniai prisideda prie Lietuvos konkurencingumo suvokimo ir ekonomikos vystymo, skatina diskusijas apie tiesiogines užsienio investicijas, tad labai džiaugiamės, kad prisijungė daug dalyvių ir palaikančiųjų“, - projekto „Minecraft Gigafactory“ idėją pristatė projekto organizatorius, rinkodaros specialistas Žilvinas Lešinskas.
„Minecraft Gigafactory“ idėja kilo sausio pradžioje, po įvykusios viešos diskusijos, kurioje dalyvavo ir premjeras Saulius Skvernelis, ūkio ministras Mindaugas Sinkevičius, „Investuok Lietuvoje“ vadovas Mantas Katinas ir kiti. Diskusijoje buvo aptartas Lietuvos potencialas tapti kandidate„Tesla Motors“ europiniam gigafabrikui statyti.
„Pasirinkome „Minecraft“ žaidimą kaip tarptautiniu mastu labai populiarią platformą, kurioje galima atkurti praktiškai bet kokį egzistuojantį objektą“, - aiškino Ž.Lešinskas.
Jaunuosius Lietuvos geimerius įkvepė ir tai, kad „Tesla Motors“ įkūrėjas Elonas Muskas pats yra didelis kompiuterinių žaidimų mėgėjas.
„Galbūt sužinojęs, kad Lietuvoje yra tokia potenciali lokacija europiniam gigafabrikui, jis palankiau žiūrės į mūsų pasiūlymą „Teslos“ gigagamyklą statyti būtent čia“, - užsidegęs kalbėjo Ž.Lešinskas.
Greičiau nei per planuotas 36 valandas lietuviai pagal nuotraukas ir brėžinius atkūrė Kruonio hidroelektrinės teritoriją, pastatė baterijas elektromobiliams gaminančią „Teslos“ gigagamyklą, sukūrė visą infrastruktūrą – kelius, kabelius, vandens transporto stotį, apželdinimą, net šalia esančias gyvenvietes.
„Daug kas rimtai nevertina kompiuterinius žaidimus žaidžiančių jaunuolių, bet jų yra tūkstančiai ir jie yra progresyviai mąstantys jauni žmonės, gebantys sukurti rimtą ir patrauklų turinį. Mes, kaip eiliniai šalies gyventojai, norėjome įrodyti, kad galime šalies mastu įgyvendinti reikšmingus projektus, sukurti smagų turinį, kuris pritraukia ir kitas, jaunesnes auditorijas“, - komentavo kūrybininkas Ž.Lešinskas.
Sekmadienio vakarą lietuvių „Minecraft Gigafactory“ projektas jau buvo pritraukęs 15 tūkst. unikalių žiūrovų, sulaukęs 60 tūkst. video paspaudimų, o tiesioginė transliacija visame pasaulyje buvo pražiūrėta net 25 tūkst. valandų.
Lietuviai prognozuoja, kad vien pirmąjį mėnesį „Minecraft gigafactory“ projektas internete sulauks mažiausiai 1 mln. peržiūrų.