Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tadas Vitkevičius su „ZAZ 965“ susidraugavo dar studijuodamas. Mažas, paprastas ir kartais kaprizingas automobilis, tapo nepamainomu pagalbininku kasdienėse kelionėse. Jaunystės sentimentai ir svajonės vėl važinėti su „zaporožiečiu“ atgimė prieš kelerius metus.
Gerokai pavargusį 1968 m. gamybos „ZAZ 965“ „Vilduja Racing“ komandos mechanikai prikėlė antram gyvenimui – po remonto ir restauravimo „Kupriukas“ atrodė ir važiavo kur kas geriau nei ką tik pagamintas.
„Su restauruotų „zaporožiečiu“ pirmą kartą Istorinių ralyje „Vilkaviškis – Veisiejai“ dalyvavome 2019 m. Važiavo labai daug gražių, retų ir vertingų automobilių, tačiau mūsų ekipažas su mažyliu „Karlu“ beveik visur buvo dėmesio centre. Patiems smagu lenktyniauti ir varžytis o dar smagiau žmonėms gerą nuotaiką dovanoti. Per trejus metus dalyvavome visuose Istorinių automobilių raliuose, kitose varžybose. Pradėjo sektis, tai vienose tai kitose varžybose patekdavo tarp nugalėtojų. Per karantiną prisėdėjom prie socialinių akcijų. Turėjau tokią svajonę - su savo studentiškų laikų automobiliu pralėkti F-1 trasa ir dalyvauti prestižiniame Monte Karlo ralyje, svajonė išsipildė“, – sako Tadas Vitkevičius.
Per dvi Monate Karlo ralio dienas reikės nuvažiuoti arti 1000 km. Pirmosios lenktynių dienos trasa drieksis Alpių serpantinais. Tado Vitkevičiaus šturmanui
Vėjūnui Toleikiui tai bus nemenkas iššūkis.
„Nei karto nevažiavau Alpių serpantinais automobiliu, kurio variklis tik 27 arklio galių, kurio šildymas autonominis, siauros standartinės padangos, o saugus diržus susimontavom dėl savo saugumo. Mūsų „zaporožietis“ Monte Karlo raliui parengtas puikiai – variklis, visi mazgai ir agregatai buvo perrinkti, restauruoti, suremontuoti. Viskas originalu ir dabar veikia be priekaištų. Ralio organizatoriai kelio knygose nurodo vidutinius greičius, kurių privalu laikytis. Įvertinus visas aplinkybes ir permainingus orus klanuose, tai mums bus pats didžiausias išbandymas. Kitos užduotis manęs negąsdina, įgijau daug vertingos patirties dalyvaudamas įvairiose Istorinių automobilių raliuose Lietuvoje ir užsienyje“, - savo mintimis dalinasi „Vilduja Racing“ komandos šturmanas Vėjūnas Toleikis.
Monte Karlo ralio debiutantams klasikinių automobilių klasėje „Vilduja Racing“ Tado Vitkevičiaus ir Vėjūno Tolekio komandos ekipažui per lenktynes padės patyrę mechanikai ir personalas.
„Mūsų svajonė – finišas Monake“, - optimistiškai nusiteikę sako Tadas Vitkevičius ir Vėjūnas Toleikis.
Monte Karlo klasikinių automobilių ralyje dalyvauja 27 ekipažai. Startas sausio 31 d. Valencijoje (Prancūzija), finišas -vasario 2 d. Monake.
Tadas Vitkevičius su „ZAZ 965“ susidraugavo dar studijuodamas. Mažas, paprastas ir kartais kaprizingas automobilis, tapo nepamainomu pagalbininku kasdienėse kelionėse. Jaunystės sentimentai ir svajonės vėl važinėti su „zaporožiečiu“ atgimė prieš kelerius metus.
Gerokai pavargusį 1968 m. gamybos „ZAZ 965“ „Vilduja Racing“ komandos mechanikai prikėlė antram gyvenimui – po remonto ir restauravimo „Kupriukas“ atrodė ir važiavo kur kas geriau nei ką tik pagamintas.
„Su restauruotų „zaporožiečiu“ pirmą kartą Istorinių ralyje „Vilkaviškis – Veisiejai“ dalyvavome 2019 m. Važiavo labai daug gražių, retų ir vertingų automobilių, tačiau mūsų ekipažas su mažyliu „Karlu“ beveik visur buvo dėmesio centre. Patiems smagu lenktyniauti ir varžytis o dar smagiau žmonėms gerą nuotaiką dovanoti. Per trejus metus dalyvavome visuose Istorinių automobilių raliuose, kitose varžybose. Pradėjo sektis, tai vienose tai kitose varžybose patekdavo tarp nugalėtojų. Per karantiną prisėdėjom prie socialinių akcijų. Turėjau tokią svajonę - su savo studentiškų laikų automobiliu pralėkti F-1 trasa ir dalyvauti prestižiniame Monte Karlo ralyje, svajonė išsipildė“, – sako Tadas Vitkevičius.
Per dvi Monate Karlo ralio dienas reikės nuvažiuoti arti 1000 km. Pirmosios lenktynių dienos trasa drieksis Alpių serpantinais. Tado Vitkevičiaus šturmanui
Vėjūnui Toleikiui tai bus nemenkas iššūkis.
„Nei karto nevažiavau Alpių serpantinais automobiliu, kurio variklis tik 27 arklio galių, kurio šildymas autonominis, siauros standartinės padangos, o saugus diržus susimontavom dėl savo saugumo. Mūsų „zaporožietis“ Monte Karlo raliui parengtas puikiai – variklis, visi mazgai ir agregatai buvo perrinkti, restauruoti, suremontuoti. Viskas originalu ir dabar veikia be priekaištų. Ralio organizatoriai kelio knygose nurodo vidutinius greičius, kurių privalu laikytis. Įvertinus visas aplinkybes ir permainingus orus klanuose, tai mums bus pats didžiausias išbandymas. Kitos užduotis manęs negąsdina, įgijau daug vertingos patirties dalyvaudamas įvairiose Istorinių automobilių raliuose Lietuvoje ir užsienyje“, - savo mintimis dalinasi „Vilduja Racing“ komandos šturmanas Vėjūnas Toleikis.
Monte Karlo ralio debiutantams klasikinių automobilių klasėje „Vilduja Racing“ Tado Vitkevičiaus ir Vėjūno Tolekio komandos ekipažui per lenktynes padės patyrę mechanikai ir personalas.
„Mūsų svajonė – finišas Monake“, - optimistiškai nusiteikę sako Tadas Vitkevičius ir Vėjūnas Toleikis.
Monte Karlo klasikinių automobilių ralyje dalyvauja 27 ekipažai. Startas sausio 31 d. Valencijoje (Prancūzija), finišas -vasario 2 d. Monake.