Pasakodamas „Arctic Lapland Rally“ Ignas atkreipė dėmesį į keletą specifinių dalykų. Pirmiausia didžioji dalis greičio ruožų čia primena bobslėjaus trasas – sniego valymo mašinos kelkraščiuose suformuoja milžiniškas pusnis, kurias patyrę ralio meistrai išnaudoja kaip atramas, prireikus pakoreguoti važiavimo trajektoriją. Be to, tokia aplinka padeda sumažinti nuostolius, jei pilotas padaro klaidą ir „netelpa“ į posūkį.
„Analizuojant šio žiemos ralio ypatumus atkreipėme dėmesį, kad iš maždaug 150 startuojančių ekipažų, „Arctic Lapland Rally“ finišo vidutiniškai nepasiekia trečdalis automobilių. Tačiau didžioji jų dalis iš kovos pasitraukia ne dėl avarijų, o dėl technikos gedimų. Mašinoms čia tikrai tenka dideli krūviai, nes iš viso ralyje būna iki 10 greičio ruožų, kurių kiekvieno kilometražas siekia iki 30-50 km“, – pasakojo „N40 vyrų autoklubo“ ralio komandos pilotas.
Dar vienas specifinis rebusas, kurį sportininkams tenka spręsti nukeliavus anapus Poliarinio rato – sausio mėnesį vos trejetą valandų trunkanti diena. T. y. greitai važiuoti čia įmanoma tik sugebant itin tiksliai sudaryti greičio ruožo stenogramą ir preciziškai ja vadovautis. Šios problemos I. Taletavičiaus ir D. Augūno duetas neturi – pastaraisiais metais vyrai visose varžybose būdavo vienais realiausių pretendentų į nugalėtojus 4-oje įskaitoje.
Kol kas sudėliotos ne visos ekspedicijos į „Arctic Lapland Rally“ detalės. 100 proc. aišku tik tai, kad I. Taletavičius važiuos tuo pačiu „Renault Clio KitCar“ automobiliu, paruoštu Andriaus Burneikos „RS Service“ dirbtuvėse.