• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) bei Kūno kultūros ir sporto departamentas išlydėjo lietuvių ekipažus į prestižinį Dakaro ralį.
Šiemet sunkiausiame ir prestižiškiausiame pasaulio dykumų ralyje „Dakaras 2016“, kuris startuoja sausio 3 d., Lietuvos vardą garsins rekordinis skaičius tautiečių – net trys ekipažai: Antanas Juknevičius ir Mindaugas Slapšys, Benediktas Vanagas ir Sebastianas Rozwadowskis bei Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas.
A. Juknevičiui tai bus jau 11  išvyka į Dakaro ralį, kuriame jis buvo piloto, šturmano ir komandos vadovo vaidmenyse. 2009 m. kartu su Aurelijumi Petraičiu iškovojo 25 vietą, kuri tuo metu buvo geriausias lietuvių pasiektas rezultatas. Visgi, spaudos konferencijoje susirinkę sportininkai dar kartą pademonstravo savo vienybę ir pabrėžė, kad jie konkuruoja ne tarpusavyje, o siekia kaip įmanoma aukštesnio asmeninio rezultato.
„Mano tikslas yra kuo aukštesnis rezultatas, o atskaitos taškas - Benedikto pasiekta 24 pozicija. Jis pagerino mūsų pasiektą 25-ąją vietą, dabar mes norime padaryti tą patį. Mano tikslas yra bent 23 vieta“, - ambicijų nestokoja A. Juknevičius.
B. Vanagas į Pietų Amerikos dykumas vyks ketvirtą kartą, o didžiausias sunkumas šiemet – problemos su ranka.
„Dabar mano didžiausias galvos skausmas – problemos su ranka. Po Dakaro pusę metų negalėjau treniruotis prie automobilio vairo. Kiekvieną dieną vyksta reabilitacijos programa Santariškėse. Tačiau per paskutinius pusę metų daug dirbau, kilometrus rinkau Lietuvos ralio čempionate, „Eneos 1000 km lenktynėse“,  du pasaulio ralio maratono čempionato etapai. Esu pravažiavęs apie 10 000 lenktyninių km ir jau pasirengęs pakankamai neblogai. Esu grįžęs į savo greitį ir ten, kur norėčiau būti“, - sako jis.
V. Žalai tai bus pirmasis Dakaro ralis, tačiau jam talkins Saulius Jurgelėnas, kuris yra dažniausiai dykumų lenktynėse dalyvaujantis šturmanas. Šio ekipažo tikslas pirmajame Dakare - neprisidaryti nereikalingų klaidų, o tada siekti kuo aukštesnio rezultato.
„Mūsų tikslas yra pasiekti finišą, jeigu manytume, kad jo nepasieksime, tada čia nebūtume. Jame kartu važiuosime pirmą kartą, todėl būsime naujokais, kuriems sunkiausios – pirmos dienos“, - teigia S. Jurgelėnas.
LASF prezidentas R. Austinskas Dakaro dalyviams linkėjo tiek fizinės, tiek ir psichologinės stiprybės.
„2016 m. turėsime itin gausų būrį mūsų šalį reprezentuojančių sportininkų Dakare. Federacijos vardu noriu mūsų vėliavnešiams palinkėti ne tik fizinių jėgų, bet ir psichologinių, kurių tikrai reikės daug. Džiaugiuosi, kad savo ryžtą rodote jau ne pirmus metus ir linkiu sėkmingo finišo“, - linkėjo R. Austinskas.
Spaudos konferenciją surengusios LASF prezidento teigimu, Dakaras yra priklausomybė, o jame sportininkų laukia kova ne vienas su kitu, o su savimi, todėl tai yra vienas sudėtingiausių iššūkių.

Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) bei Kūno kultūros ir sporto departamentas išlydėjo lietuvių ekipažus į prestižinį Dakaro ralį.
Šiemet sunkiausiame ir prestižiškiausiame pasaulio dykumų ralyje „Dakaras 2016“, kuris startuoja sausio 3 d., Lietuvos vardą garsins rekordinis skaičius tautiečių – net trys ekipažai: Antanas Juknevičius ir Mindaugas Slapšys, Benediktas Vanagas ir Sebastianas Rozwadowskis bei Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas.
A. Juknevičiui tai bus jau 11  išvyka į Dakaro ralį, kuriame jis buvo piloto, šturmano ir komandos vadovo vaidmenyse. 2009 m. kartu su Aurelijumi Petraičiu iškovojo 25 vietą, kuri tuo metu buvo geriausias lietuvių pasiektas rezultatas. Visgi, spaudos konferencijoje susirinkę sportininkai dar kartą pademonstravo savo vienybę ir pabrėžė, kad jie konkuruoja ne tarpusavyje, o siekia kaip įmanoma aukštesnio asmeninio rezultato.
„Mano tikslas yra kuo aukštesnis rezultatas, o atskaitos taškas - Benedikto pasiekta 24 pozicija. Jis pagerino mūsų pasiektą 25-ąją vietą, dabar mes norime padaryti tą patį. Mano tikslas yra bent 23 vieta“, - ambicijų nestokoja A. Juknevičius.
B. Vanagas į Pietų Amerikos dykumas vyks ketvirtą kartą, o didžiausias sunkumas šiemet – problemos su ranka.
„Dabar mano didžiausias galvos skausmas – problemos su ranka. Po Dakaro pusę metų negalėjau treniruotis prie automobilio vairo. Kiekvieną dieną vyksta reabilitacijos programa Santariškėse. Tačiau per paskutinius pusę metų daug dirbau, kilometrus rinkau Lietuvos ralio čempionate, „Eneos 1000 km lenktynėse“,  du pasaulio ralio maratono čempionato etapai. Esu pravažiavęs apie 10 000 lenktyninių km ir jau pasirengęs pakankamai neblogai. Esu grįžęs į savo greitį ir ten, kur norėčiau būti“, - sako jis.
V. Žalai tai bus pirmasis Dakaro ralis, tačiau jam talkins Saulius Jurgelėnas, kuris yra dažniausiai dykumų lenktynėse dalyvaujantis šturmanas. Šio ekipažo tikslas pirmajame Dakare - neprisidaryti nereikalingų klaidų, o tada siekti kuo aukštesnio rezultato.
„Mūsų tikslas yra pasiekti finišą, jeigu manytume, kad jo nepasieksime, tada čia nebūtume. Jame kartu važiuosime pirmą kartą, todėl būsime naujokais, kuriems sunkiausios – pirmos dienos“, - teigia S. Jurgelėnas.
LASF prezidentas R. Austinskas Dakaro dalyviams linkėjo tiek fizinės, tiek ir psichologinės stiprybės.
„2016 m. turėsime itin gausų būrį mūsų šalį reprezentuojančių sportininkų Dakare. Federacijos vardu noriu mūsų vėliavnešiams palinkėti ne tik fizinių jėgų, bet ir psichologinių, kurių tikrai reikės daug. Džiaugiuosi, kad savo ryžtą rodote jau ne pirmus metus ir linkiu sėkmingo finišo“, - linkėjo R. Austinskas.
Spaudos konferenciją surengusios LASF prezidento teigimu, Dakaras yra priklausomybė, o jame sportininkų laukia kova ne vienas su kitu, o su savimi, todėl tai yra vienas sudėtingiausių iššūkių.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų