• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kodėl dauguma automobilių pagamintų Sovietų Sąjungoje buvo tik prastos vakarietiškų automobilių kopijos? Nejaugi didžiulėje šalyje nebuvo ne vieno talentingo dizainerio ar inžinieriaus, kuris sugebėtų sukurti konkurencingą produktą? Jų tikrai buvo, net gi labai daug, tačiau ar Sovietų Sąjungos valdžia skatino juos įgyvendinti savo idėjas? Deja, bet ne. Tačiau, tai nereiškia, jog Sovietų Sąjungoje nebuvo šviesuolių, kurie stengėsi eiti prieš sistemą ir darė tai, kas jiems atrodė geriausia. 
Vienas iš tokių šviesuolių buvo Arkadijus Dmitrijus Babich, kuris įkvėptas pirmosios „Chevrolet Corvette“ kartos, nusprendė sukurti rusišką interpretaciją. Kadangi automobilis buvo kuriamas ne „VAZ“ ar „GAZ“ dirbtuvėse, projekto autorius Arkadijus galėjo elgtis visiškai laisvai ir nevaržomai. Tačiau su laisve ateina ir sunkumai su kuriais reikia susitvarkyti.
Arkadijus didžiąją dalį laiko prie automobilio dirbo vienas. Retkarčiais jam padėdavo giminaitis, tačiau jo vizitai į garažą buvo labai reti, todėl nenuostabu, jog Arkadijus savo gamybos automobilį sukonstravo per trejus metus.

Kodėl dauguma automobilių pagamintų Sovietų Sąjungoje buvo tik prastos vakarietiškų automobilių kopijos? Nejaugi didžiulėje šalyje nebuvo ne vieno talentingo dizainerio ar inžinieriaus, kuris sugebėtų sukurti konkurencingą produktą? Jų tikrai buvo, net gi labai daug, tačiau ar Sovietų Sąjungos valdžia skatino juos įgyvendinti savo idėjas? Deja, bet ne. Tačiau, tai nereiškia, jog Sovietų Sąjungoje nebuvo šviesuolių, kurie stengėsi eiti prieš sistemą ir darė tai, kas jiems atrodė geriausia. 
Vienas iš tokių šviesuolių buvo Arkadijus Dmitrijus Babich, kuris įkvėptas pirmosios „Chevrolet Corvette“ kartos, nusprendė sukurti rusišką interpretaciją. Kadangi automobilis buvo kuriamas ne „VAZ“ ar „GAZ“ dirbtuvėse, projekto autorius Arkadijus galėjo elgtis visiškai laisvai ir nevaržomai. Tačiau su laisve ateina ir sunkumai su kuriais reikia susitvarkyti.
Arkadijus didžiąją dalį laiko prie automobilio dirbo vienas. Retkarčiais jam padėdavo giminaitis, tačiau jo vizitai į garažą buvo labai reti, todėl nenuostabu, jog Arkadijus savo gamybos automobilį sukonstravo per trejus metus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

fngf


Iš dirbtuvių išriedėjęs Arkadijaus kūrinys turėjo nustebinti ne tik aplinkinius, bet ir patį Arkadijų, kuris sukūrė vieną gražiausių Sovietų Sąjungos automobilių. Nors panašumų su amerikietiškai automobiliais jis turėjo, tačiau Arkadijui pavyko padaryti tai, ko nepavyko daugeliui „VAZ“ ar „GAZ“ markės vadovams - sukurti gražų automobilį.
Tačiau po šiuo gražiu kėbulu slypėjo pakankamai primityvi architektūra ir labai silpnas „GAZ“ benzininis variklis. Nors motoro darbinis tūris siekė 3.5 litro, tačiau šis „galiūnas“ sportišką kabrioletą iki 100 km/val. įsibėgėti priversdavo per maždaug 30 sekundžių. Tuo tarpu maksimalus greitis siekė 128 km/val. Vėliau automobilio maksimalus greitis buvo apribotas iki 80 km/val. nes Sovietų Sąjunga nenorėjo, kad tokie unikalūs ir savadarbiai automobiliai nebūtų greitesni už policijos automobilius.
Įdomu yra tai, kad Arkadijus su šiuo automobiliu sugebėjo per 20 valandų įveikti net 2125 kilometrų atstumą. Pasak įvairių šaltinių, vyras su šiuo kabrioletu išsileido į kelionę, kuri prasidėjo Kryme ir baigėsi Sankt Peterburge.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų