• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

VĮ „Regitra“ duomenimis, šių metų lapkritį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas išaugo net 51 proc. Iš viso užregistruota 2628 transporto priemonės. Palyginimui, praėjusių metų lapkritį buvo užregistruotas 1744 automobilis. Asmeninių automobilių (M1) registravimas lapkritį šoktelėjo 58 proc., iki 2424 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) – smuktelėjo 2 proc. iki 204.
Komentuodamas lengvųjų automobilių rinkos augimą, Lietuvos autoverslininkų asociacijos (LAA) vadovas Rokas Knyva teigia, kad tris iš keturių Lietuvoje įregistruojamų naujų lengvųjų M1 kategorijos automobilių įsigyja juridiniai asmenys.
„Priežastys, kodėl įmonės įsigyja lengvuosius asmeninės paskirties automobilius, priskiriamus M1 kategorijai, yra pačios įvairiausios, dažniausiai – racionalios ir tiesiogiai susijusios su įmonių vykdoma veikla“, – teigia ekspertas.
Anot LAA vadovo, lengvieji automobiliai užtikrina konkretaus darbuotojo ar padalinio veiklos mobilumą. Be to, tokio tipo automobilis gali būti naudojamas ir kitais tikslais: juo gali būti gabenami smulkūs ar vidutiniai kroviniai, jis gali būti puiki motyvacinė priemonė darbuotojų išlaikymui.

VĮ „Regitra“ duomenimis, šių metų lapkritį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas išaugo net 51 proc. Iš viso užregistruota 2628 transporto priemonės. Palyginimui, praėjusių metų lapkritį buvo užregistruotas 1744 automobilis. Asmeninių automobilių (M1) registravimas lapkritį šoktelėjo 58 proc., iki 2424 vnt., o lengvųjų komercinių transporto priemonių (N1) – smuktelėjo 2 proc. iki 204.
Komentuodamas lengvųjų automobilių rinkos augimą, Lietuvos autoverslininkų asociacijos (LAA) vadovas Rokas Knyva teigia, kad tris iš keturių Lietuvoje įregistruojamų naujų lengvųjų M1 kategorijos automobilių įsigyja juridiniai asmenys.
„Priežastys, kodėl įmonės įsigyja lengvuosius asmeninės paskirties automobilius, priskiriamus M1 kategorijai, yra pačios įvairiausios, dažniausiai – racionalios ir tiesiogiai susijusios su įmonių vykdoma veikla“, – teigia ekspertas.
Anot LAA vadovo, lengvieji automobiliai užtikrina konkretaus darbuotojo ar padalinio veiklos mobilumą. Be to, tokio tipo automobilis gali būti naudojamas ir kitais tikslais: juo gali būti gabenami smulkūs ar vidutiniai kroviniai, jis gali būti puiki motyvacinė priemonė darbuotojų išlaikymui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

DSC_5729


Ieško „aukso viduriuko“
Automobilių prekybos bendrovės „Inchcape Motors“ marketingo vadovės Justės Šataitės teigimu, lengvuosius automobilius renkasi tiek smulkaus verslo atstovai, tiek ir vidutinio dydžio įmonės. Priklausomai nuo naudojimo paskirties, atitinkamo modelio automobiliais važinėja įmonių vadovai, projektų vadovai bei galutines paslaugas klientams teikiantys darbuotojai.
„Lengvuosius „Ford“ automobilius mūsų klientai mėgsta dėl išvaizdos, geros kainos bei ekonomiškumo. Verslininkai žino, kad vienas sėkmingo verslo ingredientų – gera matematika. Kitaip tariant, idealus kainos ir kokybės santykis. Todėl radus matematinį „aukso viduriuką“, prie vertingo prekės ženklo prisirišama ilgam“, – sako J. Šataitė.
Nuo reprezentacijos iki operatyvumo
Kaune įsikūrusios įmonės „Genys Brewing“ įkūrėjas Laurynas Lisauskas teigia, kad automobilius rinkosi „išvedę matematinį viduriuką“. „Apsisprendimą lėmė racionalus paskaičiavimas. Ėmėme degalų sąnaudas, degalų kainą, automobilių aptarnavimo dažnumą ir jo kainą, atsižvelgėme į likutinę automobilio vertę. Mums buvo svarbu žinoti, kiek per mėnesį kiekvienas automobilis kainuos“, – teigia  L. Lisauskas.
Laurynas sutinka, kad ne paskutinėje vietoje buvo ir automobilio išvaizda. Jo vadovaujamoje įmonėje – penki „Ford“ automobiliai: „Ford Ranger“, Ford Focus“, „Ford Transit Custom“. „Ford Focus“ – labiausiai tinka operatyviems susitikimams su klientais.
Kainos ir kokybės santykį renkantis automobilius pabrėžė įmonės „Juodeliai“ vadovas Saulius Bitinas. Tarptautinėje rinkoje veikiančios medienos perdirbimo įmonės vadovas tikina, kad verslas skaičiuoja uždirbtus pinigus, todėl automobilį rinkosi apgalvotai. Prieš du metus įsigijo pirmąjį „Ford“, o pasirinkimui pasiteisinus – dar septynis. Priklausomai nuo pareigų, šiuo metu įmonės komanda, kasdien važinėja aštuoniais „Ford“ prekės ženklo automobiliais: „Ford Focus“, „Ford Mondeo“, „Ford Kuga“ bei „Ford Transit“.
Kaip teigia S. Bitinas, „Ford Mondeo“, „Ford Focus“ skirti reprezentacijai, su jais važiuojama į susitikimus, „Ford Kuga“ naudoja projektų vadovai, o furgonai skirti kasdienei įmonės veiklai.

REKLAMA

DSC_5742


Vadovaujasi šaltu protu
Pastatų inžinerinių sistemų eksploatacinės priežiūros bei pastatų ūkio valdymo paslaugas teikiančios bendrovės „Statinių priežiūra“ projektų vadovas Tomas Acus kasdien vairuoja „Ford Kuga“, kuriuo operatyviai nuvyksta į objektą. Šios įmonės klientų tarpe yra didieji komerciniai bankai, mažmeninės prekybos tinklai, investiciniai fondai, logistikos centrai. „Į savo darbą žiūrime labai atsakingai. Automobiliai yra vienas iš mūsų kasdienio darbo įrankių, tad juos renkamės vadovaudamiesi ne emocijomis, o ramiu, šaltu protu“, – sako T. Acus.
Pasak Tomo, pirmuosius du „Ford“ automobilius „Statinių priežiūra“ įsigijo prieš tris metus. Įsitikinę automobilių patikimumu, išperkamosios nuomos būdu prieš metus nusipirko du, o šiemet automobilių parką papildė dar trimis „Ford“ prekės ženklo modeliais. Iš viso „Statinių priežiūra“ eksploatuoja tris „Ford Focus“, bei po vieną „Ford Fiesta“, „Ford Transit Connect“,  „Ford Tourneo Connect“ ir „Ford Kuga“.
Prieš du metus pirmuosius „Ford“ nuomai įsigijo ir lengvųjų automobilių bei mikroautobusų nuoma visoje Lietuvoje užsiimanti bendrovė Rentcar.lt. „Pasirinkome „Ford“, nes jie labiausiai atitiko mūsų iškeltus tikslus: ekonomija, patogumas, dizainas, ženklo patikimumas ir kaina. Apsisprendimas nebuvo lengvas, nes pasiūla buvo didžiulė“, – teigia Rentcar.lt vadovė Edita Narbutaitė.
Jos vadovaujama bendrovė eksploatuoja 25 „Ford“ prekės ženklo transporto priemones: „Ford Fiesta“, „Ford Focus“, „Ford Transit Custom“. Visi jie yra nuomojami klientams. Vienu didžiausių pasirinkimą lėmusių kriterijų E. Narbutaitė įvardijo automobilių įsigijimo sąlygas.

REKLAMA
REKLAMA

DSC_5772


Kiekvienam automobiliui – savas vaidmuo
Valymo paslaugų įmonė „Vitaresta“ automobilius rinkosi kasdieniam darbui, tad svarbiausias kriterijus renkantis buvo ekonomiškumas. Įmonės atstovai taip pat atliko kruopštų automobilių sąnaudų skaičiavimą ir tik gavę jiems priimtiną kainos bei kokybės santykį, pasirinko „Ford“.
„Mums patiko balta kėbulo spalva – puikiai matosi reklama. Labai patogu ir tai, kad turime vieno gamintojo automobilius, tuomet pigesne tampa jų eksploatacija. Tarkime, kai keičiame padangas, perkame vienodas. Be to, perkant keletą automobilių iš vieno pardavėjo, susitariame dėl palankesnių įsigijimo sąlygų“, – vardijo įmonės techninio skyriaus vadovas  Aurelijus Ratkevičius.
Jo teigimu, kiekvienas automobilis įmonės gyvenime svarbus ir atlieka jam paskirtą vaidmenį. Autobusiukus „Ford Transit“ naudoja mobiliosios brigados, kurios važinėja po visą Lietuvą ir kasdien įvairiuose objektuose atlieka įvairius vienkartinius, periodinius, postatybinius valymo darbus. „Ford Transit Custom“ naudoja techninis skyrius, kuris remontuoja mašinas ir aptarnauja įrengimus visoje Lietuvoje. Nedidukes „Ford Fiesta“ vairuoja nuolat valomų objektų vadybininkės, operatyviai atvykstančios į vietą ir vertinančios patalpų tvarkytojų darbą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų