Šį sprendimą komentavęs „JRL Motorsport“ padalinio vadovas James'as Barcley sakė: „Kiekvienas, kuris mėgsta automobilių sportą, aistringai žavisi Dakaru“.
„Tai – automobilių sporto Everestas ir varžybos, kuriose sėkmė priklauso tiek nuo žmogaus ryžto sunkiausiomis sąlygomis, tiek nuo galutinio automobilio ir technikos galimybių išbandymo“, – pridūrė jis.
„Land Rover“ gamyklinė komanda Dakaro ralyje planuoja startuoti 2026-aisiais. Iki tol bendrovės inžinieriai turi ne tik užbaigti sportinio visureigio kūrimo darbus, bet ir praeiti sudėtingą ir iššūkių reikalaujantį išbandymų etapą, kuris leistų garantuoti, kad varžyboms paruošta technika sugebės atlaikyti Dakaro ralio maratoną.
„Suvokiame, kiek daug turime išmokti ir pasiekti iki starto 2026 metais, tačiau jau dabar esame gerai įsibėgėję ir nekantriai laukiame nuotykių“, – sakė. J. Barcley.
Jis taip pat pabrėžė, kad daugiau informacijos apie „Land Rover“ pasirodymą Dakaro ralyje bendrovė praneš jau netrukus – 2025-ųjų Dakaro ralyje.
Su „Land Rover“ startuos lietuvis
Kol gamyklinė „Land Rover“ komanda dar tik ruošiasi „Defender“ visureigį pritaikyti Saudo Arabijos smėlynams, lietuvis Karolis Raišys tai padarys gerokai anksčiau.
Lenktynininkas artėjančiame Dakaro ralyje startuos „Dakar Classic“ įskaitoje su klasikiniu „Land Rover Defender“ visureigiu.
Vyras lengvų kelių neieško – varžyboms ruošia vieną seniausių automobilių, 1978 metų gimimo „Land Rover 109 Station Wagon“, kuris platesnei publikai žinomas kaip trečiosios serijos originalusis „Land Rover Defender“.
Daugiau Dakaro ralio 2025 naujienų – atskirame polapyje.