Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jeigu apie trečiąją „Delta“ evoliuciją girdite pirmą kartą - nenustebkite. „Lancia“ pagamino daugybę įvairiausių „Delta Integrale“ versijų, tačiau „EVO III“ niekada oficialiai neegzistavo. „EVO III“ dažniausiai būdavo ištikimiausių „Delta Integrale“ modelio entuziastų sukurtas kūrinys. Ši evoliucija ne išimtis.
„Lancia Delta Integrale“ nėra tas automobilis, kuris galėtų laimėti grožio konkursus, tačiau jis ir nebuvo sukurtas tam, jog sužavėtų kiekvieną praeivį. Jis buvo sukurtas automanų ir yra skirtas automanams, kurie rūpi ne išvaizda, bet valdymo savybės, techninės charakteristikos ir didžiulis emocinis užtaisas.
Natūralu, jog „EVO III“ turėjo būti geresnė už „EVO II“. Todėl nenuostabu, jog šio projekto autoriai stengėsi iš visų sukonstruoti tokį automobilį, kuriuo galėtų didžiuotis net ir „Lancia Delta Integrale“ kūrę inžinieriai.
Taigi, vyrukai optimizavo pakaba, užboostino variklį ir išvažiavo pasivažinėti į gatves. Kaip manote, ar 310 arklio galių ir 440 Nm užtektų tokiam automobiliui?
Jeigu apie trečiąją „Delta“ evoliuciją girdite pirmą kartą - nenustebkite. „Lancia“ pagamino daugybę įvairiausių „Delta Integrale“ versijų, tačiau „EVO III“ niekada oficialiai neegzistavo. „EVO III“ dažniausiai būdavo ištikimiausių „Delta Integrale“ modelio entuziastų sukurtas kūrinys. Ši evoliucija ne išimtis.
„Lancia Delta Integrale“ nėra tas automobilis, kuris galėtų laimėti grožio konkursus, tačiau jis ir nebuvo sukurtas tam, jog sužavėtų kiekvieną praeivį. Jis buvo sukurtas automanų ir yra skirtas automanams, kurie rūpi ne išvaizda, bet valdymo savybės, techninės charakteristikos ir didžiulis emocinis užtaisas.
Natūralu, jog „EVO III“ turėjo būti geresnė už „EVO II“. Todėl nenuostabu, jog šio projekto autoriai stengėsi iš visų sukonstruoti tokį automobilį, kuriuo galėtų didžiuotis net ir „Lancia Delta Integrale“ kūrę inžinieriai.
Taigi, vyrukai optimizavo pakaba, užboostino variklį ir išvažiavo pasivažinėti į gatves. Kaip manote, ar 310 arklio galių ir 440 Nm užtektų tokiam automobiliui?