Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lancia 037 tikrai nebuvo toks populiari kaip Lancia Delta Integrale ir nebuvo tokia inovatyvi kaip Audi Quattro, tačiau paskutinis galiniais ratais varomas B ralio grupės bolidas sugebėjo padaryti tai, ko nesugebėjo niekas kitas - kelis kartus įveikti pranašesnį Audi Quattro.
1983 metais Lancia 037 sugebėjo laimėti konstruktorių taurę ir pažemino techniškai geresnį automobilį turėjusią Audi komandą. Tačiau pasipriešinti komandai, kurios gretose yra baimės neturintys pilotai, būtų labai sunku kiekvienai ekipai.
Ralio bolidas bendro naudojimo keliams
Pagal tarptautinės automobilių federacijos reikalavimus, kiekvienas gamintojas norėdamas dalyvauti lenktynėse, privalėjo pagaminti tam tikrą kiekį automobilių bendro naudojimo keliams.
Lancia kaip ir daugelis kitų gamintojų, pagamino tik 200 šio nuostabus modelio vienetų. Nors mašina atrodo lyg būtų ką tik sugrįžus iš purvinų ralio greičio ruožų, tačiau atidarius mašinos dureles išvystumėte ne saugos lankus, bet patogias, kūną apgaubiančias sėdynės. Juk paprasti mirtingieji ne gyvuliai, o žmonės.
Lancia 037 nėra įprastas sportiškas automobilis. Tai yra vienas geriausių Italijos automobilių industrijos pavyzdžių. Dabartiniai Fiat-Chrysler koncerno vadovai turėtų atrišti inžinieriams rankas ir leisti sukurti ką nors įspūdingo.
Tačiau ši istorija bus ne tik apie Lancia 037, bet ir apie šio automobilio savininką Phil'ą, kuriam Lancia 037 yra pati geriausia adrenalino gaminimo mašina.
Lancia 037 tikrai nebuvo toks populiari kaip Lancia Delta Integrale ir nebuvo tokia inovatyvi kaip Audi Quattro, tačiau paskutinis galiniais ratais varomas B ralio grupės bolidas sugebėjo padaryti tai, ko nesugebėjo niekas kitas - kelis kartus įveikti pranašesnį Audi Quattro.
1983 metais Lancia 037 sugebėjo laimėti konstruktorių taurę ir pažemino techniškai geresnį automobilį turėjusią Audi komandą. Tačiau pasipriešinti komandai, kurios gretose yra baimės neturintys pilotai, būtų labai sunku kiekvienai ekipai.
Ralio bolidas bendro naudojimo keliams
Pagal tarptautinės automobilių federacijos reikalavimus, kiekvienas gamintojas norėdamas dalyvauti lenktynėse, privalėjo pagaminti tam tikrą kiekį automobilių bendro naudojimo keliams.
Lancia kaip ir daugelis kitų gamintojų, pagamino tik 200 šio nuostabus modelio vienetų. Nors mašina atrodo lyg būtų ką tik sugrįžus iš purvinų ralio greičio ruožų, tačiau atidarius mašinos dureles išvystumėte ne saugos lankus, bet patogias, kūną apgaubiančias sėdynės. Juk paprasti mirtingieji ne gyvuliai, o žmonės.
Lancia 037 nėra įprastas sportiškas automobilis. Tai yra vienas geriausių Italijos automobilių industrijos pavyzdžių. Dabartiniai Fiat-Chrysler koncerno vadovai turėtų atrišti inžinieriams rankas ir leisti sukurti ką nors įspūdingo.
Tačiau ši istorija bus ne tik apie Lancia 037, bet ir apie šio automobilio savininką Phil'ą, kuriam Lancia 037 yra pati geriausia adrenalino gaminimo mašina.