Tad pradėkime nuo pačio svarbiausio komponento – variklio. Šis, žvyru padengtu greičio ruožui skirtas „Lamborghini“ turi „Huracan EVO“ motorą – 5,2 litro, 10 cilindrų agregatą, išvystantį 640 arklio galių ir milžinišką – 600 Nm sukimo momentą kraitį. Jeigu standartinis „Huracan“ iki 100 km/val. gali įsibėgėti per maždaug 3 sekundes, tai „Huracan Sterrato“ tokias pačias dinamines savybes turėtų demonstruoti važiuodamas ant bet kokios dangos.
„Lamborghini“ specialistai atsižvelgdami į „Huracan Sterrato“ paskirtį, pakoregavo „Lamborghini Dinamic Veicolo Intergrata“ sistemos veikimo algoritmą, kuris kontroliuoja visus automobilio parametrus. Bendrovės teigimu, atnaujinta programinė įranga ne tik leis lengviau priversti automobilį slysti šonu, bet ir skatins tai daryti, nes didžioji dalis variklio išvystomo sukimo momento yra siunčiama į galinius ratus, o ne paskirstoma tolygiai tarp priekinių ir galinių.
Palyginus su standartiniu „Huracan“, naujoji superautomobilio versija pasižymi 47 milimetrais aukštesne kėbulo prošvaisa. „Lamborghini“ taip pat 30 milimetrų praplatino priekinių ir galinių ratų tarpvėžę. Šis pokytis leido italams sumontuoti nuostabiai atrodančius 20 colių skersmens ratlankius, kurie buvo apauti bent jau su mėgėjiška bekele susitvarkančiomis padangomis.
Kaip ir priklauso tokio tipo stipruoliams, „Huracan Sterrato“ buvo aprūpintas iš titano pagamintais saugos langais, iš anglies pluošto pagamintomis sėdynėmis, stambiems akmenims atspari dugno apsauga ir kitais aksesuarais, kurie itališkam superautomobiliui specialiame greičio ruože leistų jaustis kaip namie, o ne kaip svetimšaliui, netikėtai užsukusiam į miesčionių nemėgstančią vietovę.
Puikiai suprasime tuos, kurie žvelgdami į šį „Huracan“ mato išsidirbinėjimą lygioje vietoje. Autentiškos ir unikalios formulės draskymą, bet dabar trumpam sustokite ir pagalvokite apie „Lamborghini“, su kuriuo galėtumėte važiuoti į bet kurį Lietuvos ralio čempionato etapą. Skamba šauniai, ar ne?