Tai automobilis, kuris visiems puikiai žinomą lenktynių trasą įveikė per 6 minutes ir 44,97 sek. Sunku tuo patikėti, ar ne?
Pasak kompanijos atstovų, „Aventador SVJ“ nuo standartinio modelio skiriasi tuo, jog turi efektyviau veikiančią keturių varančiųjų ratų pavarą, iš naujo sukonfigūruotą vairo mechanizmą, elektroninę stabilumo sistemą bei keturių vairuojamųjų ratų sistemą. Taip pat nereikėtų pamiršti naujų aerodinaminių elementų ir mažesnio svorio.
Daugiau apie naująjį modelį sužinosime sekantį mėnesį, kuomet „Lamborghini“ šį rekordininką pristatys Jungtinėse Valstijose įvyksiančioje automobilių parodoje. O dabar – laikas pažiūrėti kaip „Aventador SVJ“ sugebėjo pagerinti legendinės trasos rekordą.
„Porsche“ per pastaruosius metus į savo būstinę parsivežė du Niurburgringo lenktynių trasos rekordus:
absoliutų rekordą ir
serijinių automobilių rekordą.
Daugelis manė, jog artimiausiu metu neatsiras drąsuolių, kurie sugebės pagerinti bent vieną iš dviejų „Porsche“ pasiekimų. Vis dėlto, gyvename pasaulyje, kuriame egzistuoja „Lamborghini“ – itališkų superautomobilių gamintoja, kuri pastaruoju metu darbavosi prie greitesnės, lengvesnės ir pajėgesnės „Aventador“ modelio versijos – „SVJ“.
„Porsche“ per pastaruosius metus į savo būstinę parsivežė du Niurburgringo lenktynių trasos rekordus:
absoliutų rekordą ir
serijinių automobilių rekordą.
Daugelis manė, jog artimiausiu metu neatsiras drąsuolių, kurie sugebės pagerinti bent vieną iš dviejų „Porsche“ pasiekimų. Vis dėlto, gyvename pasaulyje, kuriame egzistuoja „Lamborghini“ – itališkų superautomobilių gamintoja, kuri pastaruoju metu darbavosi prie greitesnės, lengvesnės ir pajėgesnės „Aventador“ modelio versijos – „SVJ“.