„Lamborghini“ norėdama suteikti daugiau priežasčių įsigyti atnaujintą modelį, atliko ne tik kosmetinius eksterjero pakeitimus. Įvairių patobulinimų yra kur kas daugiau.
Pradėkime nuo svarbiausio – variklio. „Lamborghini“ į atnaujintą modelį pradės montuoti 5,2 litro, 10 cilindrų benzininį variklį, kuris iki šiol būdavo diegiamas tik į „Performante“ versiją. Tai reiškia, jog nuo šiol bazinis „Huracan“ modelis džiugins 640 arklio galių ir 600 Nm sukimo momentą išvystančia jėgaine.
Pajėgesnis ir raumeningesnis variklis bus poruojamas su 7 laipsnių, dvigubos sankabos pavarų dėže. Pastaroji draugaus su keturių varančiųjų ratų pavara bei gale, šalia galinės ašies, sumontuotu riboto praslydimo diferencialu.
Galingesnis variklis – šaunu. Kas toliau? Suvaldyti itališkus ir ne visuomet blaiviai mąstančius žirgus padės keturių vairuojamųjų ratų sistema, kuri buvo paveldėta iš didesnio ir ne taip draugiškai nusiteikusio „Aventador“.
„Lamborghini“ atstovai pristatydami atnaujintą modelį, net kelis kartus pabrėžė, jog „Huracan“ gavo papildomas „smegenis“, kurios nuo šiol prižiūrės keturių vairuojamųjų ratų, vairo stiprintuvo, amortizatorių, stabilumo kontrolės, transmisijos ir stabdžių sistemų darbą. Milžinišką duomenų kiekį sugebantis išanalizuoti kompiuteris ne tik sugebės parinkti reikiamus veikimo parametrus, bet ir nuolatos bandys nuspėti Jūsų elgseną.
„Lamborghini“ taip pat nepraleido progos atlikti keletą pakeitimų „Huracan“ interjere. Nors iš pirmo žvilgsnio jis atrodo mažai pasikeitęs, bet jeigu palygintume „Huracan“ ir „Huracan EVO“ interjerus lygiagrečiai, pamatytume, jog atnaujintas modelis iš senojo paveldėjo tik prietaisų skydelį. Visa kita – nauja.
Centrinė konsolė buvo sukurta iš naujo, tam, jog inžinieriai galėtų integruoti 8,4 colio lietimui jautrų ekraną. Naujoji multimedijos sistema leis valdyti didžiąją dalį „Huracan“ funkcijų.
„Ferrari 488 GTB“ ir „McLaren 720 S“ konkurentu laikomas automobilis kainuos nuo 219 000 eurų arba maždaug 15 000 eurų daugiau negu prieš tai gamintas.