Pirmoji „Focus RS“ modelio karta labai dažnai buvo vadinama tikru chuliganu, tačiau šalia štai šio „Ford Focus RS8“, jis atrodė pakankamai kukliai. Kodėl? Nes 2003 metų „SEMA“ automobilių parodoje pristatytas koncepcinis automobilis buvo varomas ne „kuklia“ keturių cilindrų maišytuvu, o 5,0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų varikliu.
„Ford Racing Performance Parts“ specialistų projektas buvo įdomus ne tik tuo, jog turėjo milžinišką variklį. Projekto autoriai į europietiškąjį „Focus RS“ nusprendė sumontuoti „Ford Cammer“ tipo variklį. Iš esmės, tai yra „Crate“ tipo variklis, o tiksliau - variklio blokas, kurį kiekvienas automanas gali įsigyti iš „Ford“. „FRPP“ norėdami parodyti, jog šis variklio blokas gali būti universalus ir tinkamas net tokiam automobiliui kaip „Focus RS“.
„Ford Focus RS“ buvo sukurtas taip, jog galėtų sutalpinti keturių cilindrų variklį, pakankamai kompaktišką pavarų dėžę ir „Quaiffe“ diferencialą. Tad, kai „FRPP“ dirbtuvių darbuotojai nusprendė į automobilio variklio skyrių sumontuoti žymiai didesnį 8 cilindrų jėgos agregatą, jie privalėjo ne tik surasti naują pavarų dėžę, kuri galėtų veikti su tik ką surinktu varikliu. „FRPP“ specialistai taip pat turėjo pagaminti naują varomąjį veleną ir diferencialą, kuris, beje, buvo sumontuotas ne priekyje, bet gale.
Automobilio pristatymo metu buvo teigiama, jog 8 cilindrų motoras sugebėtų išvystyti 420 arklio galių, o milžiniškas pasiutusių žirgų būrys būtų siunčiamas į galinius varančiuosius ratus. Tai buvo vienintelės užuominos į „Focus RS8“ automobilio technines charakteristikas.
Nors tai buvo tik įdomi „FRPP“ dirbtuvių koncepcija, tačiau šią konversiją gali įgyvendinti kiekvienas „Focus RS“ savininkas. Pavyzdžiui, naujas variklis Jums atsieis maždaug 13 000 eurų, transmisiją ir diferencialą galite pritaikyti nuo jums patinkančio automobilio, likusios dalys „FRPP“ parduotuvėje Jums atsieis maždaug 14 000 eurų.