Elektromobilisto karjerą pradėjęs nuo „Hyundai Ioniq“, dabar vyras jau kurį laiką vairuoja „Tesla Model Y“. Su šiuo elektromobiliu vyras įveikė daugiau nei 40 tūkst. kilometrų, tad „Gazas-Dugnas“ laidos vedėjams pasirodė, jog „Tesla“ savininko įgauta patirtis gali padėti visiems suprasti kokie yra elektra varomų automobilių privalumai ir trūkumai.
Ilgos kelionės – ne problema
Vienas dažniausiai įvardijamų elektromobilių trūkumų – nuvažiuojamas atstumas. Priklausomai nuo elektromobilyje esančios baterijos talpos, elektra varomų automobilių nuvažiuojamas atstumas gali svyruoti nuo 150 iki 600 kilometrų, tačiau jį gali įtakoti ir aibe skirtingų veiksnių: vairavimo stilius ar oro sąlygos. Vis dėlto, „Tesla Model Y“ paklaustas ar susiduria su iššūkiais važiuojant tolimesnį atstumą, elektromobilio savininkas iškart pasidalino konkrečios kelionės į Kroatija įspūdžiais.
„Tai yra 2000 kilometrų į vieną pusę. Tai buvo pirma rimtesnė kelionė į užsienį“, – pasakoja elektromobilio vairuotojas.
Vis dėlto, prieš išvykdamas į Kroatiją, vyras pripažįsta, jog nežinojo kaip „Tesla“ automobiliuose vyksta kelionės planavimas. Jeigu kituose elektromobiliuose reikia pačiam dėliotis maršrutą ir ieškoti įkrovimo stotelių, tai „Tesla“ visą maršrutą suplanuoja atsižvelgdama į „Tesla SuperCharger“ įkrovimo stotelių tinklą.
„Atvažiavau į pirmąją stotelę, pažvelgiu į programėlę, o ten rašo – krautis 15 minučių. Gerai, praėjo 15 minučių, bet aš dar pabūsiu extra 5 minutes, jog turėti tą buferiuką. Tačiau po antrojo sustojimo jau supratau, jog pati mašina tą buferiuką padaro. Nieko nereikia man galvoti, tiesiog bukai darai kas pasakyta.“, – juokdamasis pasakoja pašnekovas.
Daugiau apie „Tesla Model Y“ savininko patirtį – žemiau esančiame „Gazas-Dugnas“ laidos reportaže.