Už šį radinį dėkojame Antanui!
Automanų galvose nuolatos gimsta patys beprotiškiausi projektai, ypač tų, kurie turi reikiamas sąlygas, žinių ir noro iš turimų detalių sukonstruoti ką nors originalaus ir dar niekur nematyto. Šis projektas patenka būtent į pastarąją kategoriją, nes mes iki šiol nematėme tokio projekto nematėme.
Ukrainoje gyvenantis automobilių entuziastas, turėdamas laisvo laiko, savo garaže konstruoja labai įdomius ir nestandartinius projektus. Kaip bebūtų keista, visi jie turi rusiškų „Lada“ arba „GAZ“ bei „BMW“ genų.
Štai šis - naujausias vyruko projektas buvo sulipdytas iš dviejų mašinų - „Lada 2101“ ir BMW E46“ - 3 serijos „BMW“ kupė. Kad ir kaip sudėtingai skamba šių dviejų automobilių sąjunga, tačiau ukrainiečio garaže pradėtas projektas labai greitai virto į labai įdomiai atrodančią mašiną.
Šio projekto receptas buvo pakankamai paprastas - nuimti „BMW“ kėbulą ir ant vokiškos važiuoklės sumontuoti šiek tiek modifikuotą „Lada 2101“ kėbulą.
Kaip pasakė, taip ir padarė. Automanas nupjovė „Lada 2101“ stogą, išpjaustė likusias reikalingas kėbulo dalis ir ... virino, virino, virino ir dar kartą virino, kol suvirino.
Galutinis rezultatas - žemiau.
VIDEO
Automanų galvose nuolatos gimsta patys beprotiškiausi projektai, ypač tų, kurie turi reikiamas sąlygas, žinių ir noro iš turimų detalių sukonstruoti ką nors originalaus ir dar niekur nematyto. Šis projektas patenka būtent į pastarąją kategoriją, nes mes iki šiol nematėme tokio projekto nematėme.
Ukrainoje gyvenantis automobilių entuziastas, turėdamas laisvo laiko, savo garaže konstruoja labai įdomius ir nestandartinius projektus. Kaip bebūtų keista, visi jie turi rusiškų „Lada“ arba „GAZ“ bei „BMW“ genų.
Štai šis - naujausias vyruko projektas buvo sulipdytas iš dviejų mašinų - „Lada 2101“ ir BMW E46“ - 3 serijos „BMW“ kupė. Kad ir kaip sudėtingai skamba šių dviejų automobilių sąjunga, tačiau ukrainiečio garaže pradėtas projektas labai greitai virto į labai įdomiai atrodančią mašiną.
Šio projekto receptas buvo pakankamai paprastas - nuimti „BMW“ kėbulą ir ant vokiškos važiuoklės sumontuoti šiek tiek modifikuotą „Lada 2101“ kėbulą.
Kaip pasakė, taip ir padarė. Automanas nupjovė „Lada 2101“ stogą, išpjaustė likusias reikalingas kėbulo dalis ir ... virino, virino, virino ir dar kartą virino, kol suvirino.
Galutinis rezultatas - žemiau.