• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šiemet garbingą „Porsche 911“ jubiliejų švenčianti bendrovė ryžosi itin svarbią sukaktį paminėti taip, kaip norėtų ištikimiausi „Porsche“ ir „911“ modelio garbintojai.

Šiemet garbingą „Porsche 911“ jubiliejų švenčianti bendrovė ryžosi itin svarbią sukaktį paminėti taip, kaip norėtų ištikimiausi „Porsche“ ir „911“ modelio garbintojai.

REKLAMA

Sukurtas išskirtinai galvojant apie sunkiai pranokstamą dinamiką, sukibimą ir ištvermingumą lenktynių trasoje, „Porsche“ pagamins tik 77 „911 GT3 R rennsport“ modelio vienetus, kurie, tikėtina, jau spėjo išgraibstyti didžiausias „Porsche“ automobilių kolekcijas turintys benzingalviai.

Skirtingai nei kitos, pastaruoju metu pristatytos ribotos laidos „911“ modelio versijos, ši bus skirta naudoti lenktynių trasose.

Techniškai – jis yra labai artimas šiuo metu lenktynių trasose matomam „Porsche 911 GT3 R“. Vis dėlto, ribotos laidos modelis, tam tikrose srityse, pažeidžia šiuo metu galiojančius reikalavimus ir apribojimus, dėl kurių tarptautinė automobilių sporto federacija siekia išlyginti visų trasoje važiuojančių dalyvių pajėgumą. „Porsche“ nusprendus šių taisyklių nepaisyti, jiems pavyko sukurti dar greitesnį, dar žvitresnį ir tiksliau valdomą žvėrį.

REKLAMA
REKLAMA

Už masyvaus galinio spoilerio slypi 4,2 litro, 6 cilindrų atmosferinis variklis, kuris už vairo sėdinčiam vairuotojui leis tachometro rodyklę užlaužti iki pat 9400 aps/min. ribos, o jo didžiausia galia siekia net 620 arklio galių.

REKLAMA

Įspūdinga galia suteiks įspūdingą dinamiką, tačiau šio variklio išskirtinė savybė yra ta, jog jis buvo sukurtas eksperimentuojant su sintetiniais degalais. Nors jis gali naudoti įprastus degalus, tačiau specialiai šiam motorui sukurti stūmokliai ir paskirstymo velenai užtikrina didesnį našumą.

Pavaros perdavimo sistema ir šešių laipsnių sekvencinė pavarų dėžė buvo paimta iš „911 GT3 R“. „Porsche“ teigia, jog 4, 5 ir 6 pavaros perdavimo skaičiai yra identiški „Daytona“ lenktynėms paruošto „GT3“ bolido. Dėl šių nustatymų, įjungus 6 pavarą, automobilis pasiekia 20 km/val. didesnį greitį, nei „FIA“ homologacijas atitinkantis „GT3 R“.

REKLAMA
REKLAMA

Priklausomai nuo užsakovų poreikių, automobilis gali turėti išmetimo sistemą, kuri, švelniai tariant, iš gamyklos išriedės be jokių tramdomųjų marškinių. „Porsche“ taip pat leis užsisakyti tylesnę, katalizatorių turinčią išmetimo sistemą, kuri leis automobiliu naudotis trasose, kuriose galioja triukšmo apribojimai.

Automobilio važiuoklėje – taip pat gausu giminystės ryšių su lenktynėms paruoštu „GT3“. Priekinėje pakaboje – dvigubos skersinės svirtys, gale – daugiasvirtė ašis. Automobilyje taip pat yra penkiomis kryptimis reguliuojami „KW“ amortizatoriai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Porsche Motorsport“ padalinio atstovai tvirtina, jog kiekvienas „GT3 R rennsport“ iš gamyklos išriedės su tais pačiais pakabos nustatymais, tačiau esant poreikiui, juos bus galima pakoreguoti pagal kliento pageidavimus.

Lenktynių trasoms paruoštas automobilis dėvi ypatingos rūšies padangas, o tiksliau – „Michelin“ inžinierių suprojektuotas gumas, kurios pasižymi nauja konstrukcija ir nauju protektoriumi.

REKLAMA

Palyginus su lenktynėse naudojamomis „Michelin Pilot Sport M S9“ padangomis, naujasis apavas greičiau pasiekia darbinę temperatūrą ir užtikrina žymiai geresnį sukibimą.

Šio malonumo kaina – nėra maža. Pradinė automobilio kaina sieks daugiau nei 1 mln. eurų. Prie šios sumos papildomai pridėkite pridėtinės vertės mokestį, keletą papildomų opcijų ir netrukus pamatysite kaip „933 GT3 R rennsport“ kaina išaugs iki bent jau 1,5 mln. eurų.

Kita vertus, atsižvelgiant į tai kaip greitai tokie „Porsche“ automobiliai išgraibstomi, tikėtina, jog panašaus pobūdžio projektais bendrovė automobilių entuziastus džiugins ir ateityje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų