Išbandė ir automobilių lenktyninikai
„Turime draugišką entuziastų bendruomenę, nuostabią gamtą, o ir specialių trasų, nors ir lėtai, bet kasmet daugėja, tad važiuoti kur ir su kuo tikrai yra“ – teigė U. Stančius. Paminėtina ir tai, kad adrenalino dozei čia nereikia greičio – smėlio trasoje ar važiuojant per kalnelius, net ir 30 kilometrų per valandą greičiu, fizinis krūvis, stengiantis išsilaikyti ant motociklo pakojų, kaitina kraują.
Galimybė naudoti bekelės motociklą visus metus (žiemą yra naudojamos specialios dygliuotos padangos – aut. past.) vilioja ir plento žiedo entuziastus – jau ne vienerius metus greičiausi šios sporto šakos atstovai Lietuvoje – E. Mikutis, Š. Pladas, V. Lopinys savo garaže turi ir lengvasvorius motociklus. Savotiškas treniruoklis su varikliu šiems sportininkams padeda išlaikyti puikią fizinę formą, belaukiant naujojo sezono.
Tai patvirtina ir faktas, kad vis daugiau žmonių iš automobilių sporto sėda ant dviejų ratų: bandymuose dalyvavo žinomi automobilių lenktynininkai – Dainius Matijošaitis, Dominykas Butvilas, Tomas Šipkauskas ir kiti.
Sukurti nuo nulio
Šį savaitgalį KTM klientai ir sportininkai gavo progą šalia Vievio esančioje „Crazy Fermos“ motokroso trasoje išbandyti motokrosui skirtus 250, 350 ir 450 kub. cm SX-F serijos modelius, 250, 300, 350, 450 ir 500 kub. cm EXC ir EXC-Fenduro serijos motociklus bei laisvalaikiui skirtus Freeride serijos „brolius“: vieną su 350 kub. cm keturtakčiu varikliu, o kitą – su elektra varomą „širdimi“.
Pastarasis, elektrinis modelis sulaukė ypatingo dėmesio, kadangi kol kas nė vienas kitas motociklų gamintojas savo gamoje neturi serijiniu būdu gaminamo elektrinio motociklo. Šiuo motociklu be jokio garso galima visą valandą važinėtis miško keliais, na, o „atstatyti jėgas“ tetrunka taip pat tik valandą.
KTM, turėdami patirtį, kuriant motociklus čempionams, kurios gali pavydėti bet kas (vien nuo 1990-ųjų iki 2015-tų, KTM motociklais Enduro sporte yra iškovota net 110 Pasaulio čempiono titulų įvairiose klasėse – aut. past.), ateinantiems metams savo motociklus kūrė „nuo balto lapo“– varikliai, rėmas, pakaba, visos komplektuojančios detalės buvo kuriamos iš naujo, naudojant naujausius inžinierinius sprendimus bei technologijas, leidžiančias šiuos motociklus užtikrintai valdyti sudėtingiausiose trasose.
2017-ų KTM motokroso bei enduro motociklai tapo dar lengvesni bei galingesni, jie komplektuojami su pilnai reguliuojamomis pakabomis, traukos bei starto kontrole, galios perjungimo režimų valdymu, vos 400 g sveriančias ličio jonų akumuliatoriais; aptarnavimo intervalai tapo ilgesni, o daryti tai tapo dar paprasčiau. Šie motociklai iš prekybos salono gali keliauti tiesiai į lenktynių trasą ir tuo austrų gamintojas dar kartą patvirtina savo šūkį – Ready to race („pasiruošę lentynėms“).