Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Stance“ kultūros gerbėjai dabar turėtų ploti rankomis ir džiaugtis matydami taip pagražintą „Nissan 350Z“. Automobilis galėtų turėti šunį ant stogo ar šalia stovinčią karvę, tačiau daugelio akys iš pradžių nukryps į gausiai išverstus ratus. Tad nuo jų ir pradėkime.
Ratlankių maniakai greičiausiai jau atpažino, jog šis „Nissan 350Z“ dėvi „CCW“ firmos batus, o tiksliau - „CCW LM5T“. Tiek priekyje, tiek gale ratlankių skersmuo yra 18 colių, tuo tarpu plotis 11,5 J (priekyje) ir 12,5 J (gale).
Galėtume pasakyti, jog automobilis turi orinės pakabos komplektą, tačiau iš tikrųjų yra kitaip. Automobilis nei pažemėja, nei paaukštėja. Jeigu automobilis atvažiuotų į miestą, kuriame vietoj duobių yra krateriai - iškiltų bėda.
„Stance“ kultūros gerbėjai dabar turėtų ploti rankomis ir džiaugtis matydami taip pagražintą „Nissan 350Z“. Automobilis galėtų turėti šunį ant stogo ar šalia stovinčią karvę, tačiau daugelio akys iš pradžių nukryps į gausiai išverstus ratus. Tad nuo jų ir pradėkime.
Ratlankių maniakai greičiausiai jau atpažino, jog šis „Nissan 350Z“ dėvi „CCW“ firmos batus, o tiksliau - „CCW LM5T“. Tiek priekyje, tiek gale ratlankių skersmuo yra 18 colių, tuo tarpu plotis 11,5 J (priekyje) ir 12,5 J (gale).
Galėtume pasakyti, jog automobilis turi orinės pakabos komplektą, tačiau iš tikrųjų yra kitaip. Automobilis nei pažemėja, nei paaukštėja. Jeigu automobilis atvažiuotų į miestą, kuriame vietoj duobių yra krateriai - iškiltų bėda.