Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Jei ketinate ruošti rimtą projektą žiedui, tikriausiai ieškote galiniais arba visais ratais varomos platformos. O kodėl ne priekiniais? Atsakymas labai papastas – ratai vienu metu negali daryti dviejų darbų iškart. Ypač jei kalba eina apie didelius išgaunamos galios skaičius.
Būtent dėl tokios priežasties „Honda RSX“ (arba „Integra DC5“) dažniausiai pasirenkama tik lengviems patobulinimams, nes grandiozinis tiuningas neduotų norimos naudos. Tačiau vyrukai iš Naujojos Zelandijos bandys paneigti tai. Firma „Jtune“ pagamino tikrai rimtą varžovą trasoje ant „RSX“ platformos.
Pasirinktas toks automobilis dėl to, kad įmonės vadovas yra užkietėjęs „Honda“ fanas, o į žiedinį bolidą virtusi „RSX“ buvo nupirkta už juokingą sumą pinigų. Beje, „Jtune“ pradėjo bendradarbiauti su japonais iš „Buddy Club“, kurie turi daug patirties dirbant su šiais automobiliais. Taigi šios dvi patyrusios kompanijos sujungė jėgas, siekdami sukurti išskirtinį žiedui skirtą projektą.
Pirmiausia, darbai apsistojo ties variklio skyriumi. Originalus „Type R“ modifikacijai priklausęs „K20A“ atmosferinis dviejų litrų kuabatūros variklis buvo pakeistas stipriai modifikuotu „K24A“ agregatu. Šiai širdelei pakeista beveik viskas. Iš pradžių sumontuoti kompresiją pakeliantys viduriai, o ant bloko uždėta nauja, portinta, visą lenktyninę atributiką turinti variklio galvutė. Būdami grynakraujais „Honda“ gerbėjais, „Jtune“ laikėsi japonų filosofijos ir apsiėjo be papildomo oro padavimo šaltinio (turbinos ar kompresoriaus). Ir be jo „K24A“ generuoja gerbtinus 295 ristūnus į priekinius ratus.
Sumontavus galingą variklį atėjo laikas spręsti problemą su transmisija ir važiuokle. Juk priekiniai ratai bus automobilio achilo kulnas.Greičių dėžė buvo perrinkta ir prailginti bėgiai, sumontuotas blokuotas diferiancialas bei sportiniai pusašiai. Važiuoklei labiausiai padeda sportiniai koilai, nauji stabilizatoriai ir „Hardrace“ sustiprintos svirtys. Nuo 260km/h stabdyti prieš posūkį būtini geri stabdžiai, kuriais pasirūpino meistrai iš „Carbonetic“. Nors šie važiuoklės patobulinimai stipriai pagerino rato įveikimo laikus, tačiau „RSX“ valdymo charakteristikos dar turi trūkumų, kuriuos pašalinti prireiks laiko.
Na ir priėjome prie kovinės automobilio išvaizdos. Čia daugiausiai padirbėjo vyrukai iš „Buddy Club“. Sumontuotas itin retas, „WTCC“ čempionatui gamintas aerodinaminis paketas, kuris kėbulą praplatino net 12 centimetrų, o ant bagažinės užkrautas didžiulis spoileris padeda galiniams ratams kuo labiau sukibti su asfaltu. Kadangi „RSX“ nebuvo ruošta parodoms, o tik kovoms žiede, ratus rinktasi teikiant pirmenybę funkcionalumui. Priekyje ir gale stovi septyniolikos colių „Buddy Club SF“ ratlankiai, apauti „Hankook“ slikais.
Jei ketinate ruošti rimtą projektą žiedui, tikriausiai ieškote galiniais arba visais ratais varomos platformos. O kodėl ne priekiniais? Atsakymas labai papastas – ratai vienu metu negali daryti dviejų darbų iškart. Ypač jei kalba eina apie didelius išgaunamos galios skaičius.
Būtent dėl tokios priežasties „Honda RSX“ (arba „Integra DC5“) dažniausiai pasirenkama tik lengviems patobulinimams, nes grandiozinis tiuningas neduotų norimos naudos. Tačiau vyrukai iš Naujojos Zelandijos bandys paneigti tai. Firma „Jtune“ pagamino tikrai rimtą varžovą trasoje ant „RSX“ platformos.
Pasirinktas toks automobilis dėl to, kad įmonės vadovas yra užkietėjęs „Honda“ fanas, o į žiedinį bolidą virtusi „RSX“ buvo nupirkta už juokingą sumą pinigų. Beje, „Jtune“ pradėjo bendradarbiauti su japonais iš „Buddy Club“, kurie turi daug patirties dirbant su šiais automobiliais. Taigi šios dvi patyrusios kompanijos sujungė jėgas, siekdami sukurti išskirtinį žiedui skirtą projektą.
Pirmiausia, darbai apsistojo ties variklio skyriumi. Originalus „Type R“ modifikacijai priklausęs „K20A“ atmosferinis dviejų litrų kuabatūros variklis buvo pakeistas stipriai modifikuotu „K24A“ agregatu. Šiai širdelei pakeista beveik viskas. Iš pradžių sumontuoti kompresiją pakeliantys viduriai, o ant bloko uždėta nauja, portinta, visą lenktyninę atributiką turinti variklio galvutė. Būdami grynakraujais „Honda“ gerbėjais, „Jtune“ laikėsi japonų filosofijos ir apsiėjo be papildomo oro padavimo šaltinio (turbinos ar kompresoriaus). Ir be jo „K24A“ generuoja gerbtinus 295 ristūnus į priekinius ratus.
Sumontavus galingą variklį atėjo laikas spręsti problemą su transmisija ir važiuokle. Juk priekiniai ratai bus automobilio achilo kulnas.Greičių dėžė buvo perrinkta ir prailginti bėgiai, sumontuotas blokuotas diferiancialas bei sportiniai pusašiai. Važiuoklei labiausiai padeda sportiniai koilai, nauji stabilizatoriai ir „Hardrace“ sustiprintos svirtys. Nuo 260km/h stabdyti prieš posūkį būtini geri stabdžiai, kuriais pasirūpino meistrai iš „Carbonetic“. Nors šie važiuoklės patobulinimai stipriai pagerino rato įveikimo laikus, tačiau „RSX“ valdymo charakteristikos dar turi trūkumų, kuriuos pašalinti prireiks laiko.
Na ir priėjome prie kovinės automobilio išvaizdos. Čia daugiausiai padirbėjo vyrukai iš „Buddy Club“. Sumontuotas itin retas, „WTCC“ čempionatui gamintas aerodinaminis paketas, kuris kėbulą praplatino net 12 centimetrų, o ant bagažinės užkrautas didžiulis spoileris padeda galiniams ratams kuo labiau sukibti su asfaltu. Kadangi „RSX“ nebuvo ruošta parodoms, o tik kovoms žiede, ratus rinktasi teikiant pirmenybę funkcionalumui. Priekyje ir gale stovi septyniolikos colių „Buddy Club SF“ ratlankiai, apauti „Hankook“ slikais.