Aštuntajame ir devintajame dešimtmečiuose daug reikšmingų pasiekimų pasiekusi bendrovė, regis, nusprendė grįžti į automobilių pasaulį su nauju entuziazmu. Vadovauti jai paskirtas įkūrėjo Tomo Walkinshawo sūnus Fergus Walkinshaw.
TWR sugrįžimas pažymėtas ypatingu įvykiu – riboto leidimo modelio, sukurto klasikinio „Jaguar XJS“ pagrindu, pristatymu.
Pavadintas „TWR Supercat“, šis automobilis apibūdinamas kaip aukštos klasės GT. Kūrimo procesas prasidėjo standartinio „XJS“ pristatymu į dirbtuves, o vėliau inžinieriai atliko daugybę patobulinimų, pasitelkdami moderniausias technologijas.
Nauja, žymiai platesnė automobilio kėbulo versija yra pagaminta iš anglies pluošto. Dizaino elementai sukurti įkvėpimo semiantis iš legendinių „Jaguar“ modelių – „XJR-9“, „XJR-15“ ir „XJ220“.
Už „TWR Supercat“ dizainą atsakingas Khyzyl Saleem, išgarsėjęs socialiniuose tinkluose savo įspūdingomis automobilių vizualizacijomis. Bendradarbiavimo procesą taip pat papildė žinomas automobilių kolekcionierius Magnus Walker, kuris garsėja savo unikalia „Porsche“ kolekcija.
TWR į savo komandą pritraukė talentingų specialistų iš tokių prestižinių gamintojų kaip „McLaren“, „Ferrari“, „Porsche“ ir net Formulės 1 komandų, tokių kaip „Williams“. Aerodinamikos tobulinimo srityje buvo pasitelkta buvusių „Mercedes“ F1 komandos specialistų pagalba.
Štai originalūs „Jaguar XJS“ galinės linijos dizaino elementai dabar atlieka aerodinaminę funkciją. Be to, naujas galinis difuzorius paskatino išmetimo sistemą perkelti į šonus, kas taip pat paskatino išplėsti galines automobilio arkas.
Siekiant pagerinti automobilio našumą, buvo pritaikyta aktyvios amortizacijos sistema, o automobilis aprūpintas naujais 18 ir 19 colių kaltiniais ratlankiais. Už jų, pasirinktinai, gali būti įrengta anglies pluošto keramikos stabdžių sistema.
Nors svorio mažinimas nebuvo pagrindinis tikslas, „Supercat“ tapo lengvesnis – sveria 1 605 kg, palyginti su originalo 1 770 kg.
TWR taip pat patvirtino, kad „Supercat“ naudoja ženkliai patobulintą „Jaguar“ variklį. Jo tūris padidintas nuo 5,3 iki 5,6 litro, o kompresorius padėjo variklio galią padidinti iki 669 arklio galių ir 730 Nm. Galia perduodama per klasikinę šešių pavarų mechaninę pavarų dėžę į galinius ratus.
Iš išorės „Supercat“ atrodo kaip sportinis automobilis, tačiau interjere išlaikytas aukštas komforto lygis. Salonas visiškai atnaujintas, aptrauktas oda, o modernumo prideda „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ palaikanti sistema.
„Supercat“ bus ribotos serijos modelis – pagaminta tik 88 vienetai. Šis skaičius simbolizuoja 1988 metus, kai TWR su „XJR-9“ triumfavo Le Mano lenktynėse.
Pradinė modelio kaina – 225 000 svarų sterlingų (apie 270 000 eurų), neįskaičiuojant mokesčių ir personalizacijos galimybių. Pirmieji automobiliai klientus pasieks kitų metų vasarą.