„VAG“ koncerno narė tikisi, jog 16% sumažėjusią „Audi A6“ modelio paklausą pavyks susigrąžinti kuomet „Audi“ atstovybėse pasirodys naujos kartos „A6“, kuri savo pirmtaką ir varžovus sieks pranokti technologine ir technine pažanga. Tad kokiais naujais sprendimais mus žada nustebinti visiškai naujas modelis?
Vizualinė evoliucija
Ar žvelgdami į naujo modelio nuotraukas galvojate, jog jis mažai kuo skiriasi nuo senojo? Jeigu taip – iš dalies Jūs esate teisūs, nes tam tikri elementai buvo matyti ir anksčiau, o automobilio siluetas praktiškai nepasikeitė. Tačiau tokia dizaino evoliucija „Audi“ entuziastų neturėtų stebinti. Visų pirma – verslo klasės automobilių pirkėjai vertina subtilumą, eleganciją ir solidumą. Būtent tai siūlė praėjusios kartos modelis, tą patį siūlo ir naujasis, kuris atrodo kaip natūralu dizaino evoliucija.
Priekinėje dalyje matome naujos kartos „Audi A8“ ir „Audi A7“ modeliuose matytą veidą su milžiniškomis radiatoriaus grotelėmis, kurių vietoje laisvai tilptų vaiko vežimėlis. Galinė dalis – išraiškingesnė, dinamiškesnė, suteikianti automobiliui daugiau veržlumo ir agresijos.
Techninėje pusėje – mažesnis variklių pasirinkimas
Kiekvienas gamintojas pristatydamas naują modelį, visuomet pabrėžia tik pačias svarbiausias savybes: vienas faktas apie variklius, porą faktų apie pakeitimus. Tuo tarpu didžiąją dalį „naujienų“ sudaro technologijos. Nors naujų technologijų šiame automobilyje netrūksta, iš pradžių susitelkime į techninę pusę, o tiksliau – jos pokyčius.
Naujos kartos modelis yra 7 milimetrais ilgesnis (mašinos ilgis - 4939 mm), 12 milimetrais platesnis (mašinos plotis – 1886 mm) ir 2 milimetrais (mašinos aukštis – 1457 mm) žemesnis už savo pirmtaką. Palyginimui: naujoji „A6“ yra 16 milimetrų ilgesnė ir 34 milimetrais platesnė už E klasę, ir 4 milimetrais trumpesnė bei 19 milimetrų platesnė už 5 serijos „BMW“.
„C7“ pakeisiantis modelis svers nuo 1575 kilogramų. Priklausomai nuo pasirinkto variklio ir komforto įrangos priedų, naujasis modelis gali būti iki 5 - 25 kilogramų sunkesnis už savo pirmtaką. Pasak gamintojos atstovų, vien 25 kilogramus prideda „mild-hybrid“ technologija. Trumpai tariant – tai sistema, kurią sudaro starteris-generatorius, veikiantis kartu su ličio-jonų akumuliatoriumi. Šios sistemos dėka variklis gali būti trumpam išjungiamas važiuojant nuo 55 iki 160 km/val. greičiu, o „Start-stop“ sistema įsijungia, kai greitis sumažėja iki 22 km/val. Realiomis važiavimo sąlygomis ši sistema leidžia sutaupyti iki 0,7 l/100 km.
„Audi“ bandydama neatsilikti nuo dabartinių tendencijų, į naujos kartos modelį montuos keturių vairuojamųjų ratų sistema, kuri padėjo pagerinti automobilio manevringumą ir stabilumą posūkiuose bei greitkelyje.
Nuo pat pirmųjų dienų „Audi A6“ bus komplektuojamas su viena iš keturių pakabos konfigūracijos tipų. Pigiausi modeliai gaus standartinę pakabą, „S-Line“ modeliai turės standesnę pakabą. Taip pat bus galima užsisakyti adaptyvią pakabą, kurios charakteristikos keisis priklausomai nuo važiavimo režimo ir kelio dangos. Ir paskutinė opcija – adaptyvi orinė pakaba.
„Audi“ kompanijos planuose – keturi skirtingi varikliai: 3 litrų, V6 benzininis, 2 litrų keturių cilindrų dyzelis ir 3 litrų V6 dyzelis su dviem galios lygiais. Vėliau variklių gamą papildys ir 2 litrų, keturių cilindrų benzininis variklis su turbina.
Visi motorai bus komplektuojami TIK su automatinėmis pavarų dėžėmis, priekinių arba keturių varančiųjų ratų pavara. Gamintojas teigia, jog atsisakyti mechaninės dėžės privertė pardavimų statistika. Absoliučiai didžioji dauguma „Audi A6“ iš gamyklos išriedėdavo su automatinėmis transmisijomis, tad žvelgiant iš verslo perspektyvos, investuoti į naują mechaninę pavarų dėžė tiesiog neapsimoka.
Variklių parametrai:
- 3.0 TFSI - 340 AG, 500 Nm. Bus montuojama su 7 laipsnių „S-Tronic“ pavarų dėže ir turės „Quatrro“ pavarą.
- 3.0 TDI - 286 AG, 620 Nm. Bus montuojama su 8 laipsnių „Tiptronic“ pavarų dėže ir turės „Quattro“ pavarą.
Kitų variklių charakteristikų gamintojas neatskleidė.
Kompiuteris ant ratų
Kaip ir minėjome anksčiau, naujos kartos modelis yra prikimštas naujausiomis technologijomis, kurios turėtų palengvinti vairavimą bei padidinti saugumą nelaimingo įvykio atveju.
Radikalių permainų „Audi A6“ interjere nereikėtų tikėtis. Nuo šiol prietaisų skydelis – skaitmeninis, o centrinėje konsolėje atsirado ne vienas, bet du lietimui jautrūs ekranai, atliekantys dvi skirtingas funkcijas. Viršuje esantis ekranas atlieka tradicinės multimedijos funkciją: navigacija, automobilio parametrų keitimas ir pan. Tuo tarpu apačioje esantis ekranas valdys oro kondicionieriaus darbą, šildomas arba ventiliuojamas sėdynės ir pan. Gamintojas teigia, jog automobilio parametrų nustatymai itin tiksliai parenkami kiekvienam vairuotojui ir galima išsaugoti net septynis skirtingus profilius, kuriuose galima parinkti iki 400 individualių nustatymų.
Sekantis skyrius – atnaujinta „MMI“ navigacija. Pastaroji navigacijos sistema išsiskiria itin didelėmis galimybėmis. Pavyzdžiui, čia galima savarankiško mokymosi funkcija, kuri remiasi vairuotojo naudojamais maršrutais, siūlydama pažangius paieškos rezultatus. Maršrutas pateikiamas realiu laiku HERE paslaugų serveriuose, kurių duomenų bazė apima visus regiono kelius. „Audi connect“ teikiamos paslaugos apima ir kelio ženklų atpažinimą bei perspėjimus apie pavojus – visa tai įmanoma naudojant pažangų „car-to-X“ duomenų siuntimą, kuris remiasi informacija realiuoju laiku, gaunama iš kitų „Audi“ automobilių.
Automobilio pirkėjai taip pat galės pasinaudoti nuotolinio automobilio statymo aikštelėse bei garažuose sistema. Ja bus galima naudojantis telefone esančia „myAudi“ programa, kurios dėka bus galima nustatyti, kad automobilis pats įvažiuotų ar išvažiuotų iš stovėjimo vietos arba garažo.
Naujasis „Audi A6“ gaminamas Nekarsulmo gamykloje (Vokietijoje) ir Lietuvoje pasirodys 2018 m. birželio mėnesį.
Numatoma kaina – nuo maždaug 44 000 eurų.