Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prisiminkite momentą, kai pirmą kartą žiūrėjote „Fast & Furious“ filmo dalį ir kaip įspūdingai atrodė momentai, kai pagrindiniai herojai vieno mygtuko paspaudimu priversdavo „Mazda RX-7“, „Toyota Supra“ ar „Mitsubishi Eclipse“ skrieti milžinišku greičiu. Nors azoto suboksido sistemos automobiliuose anksčiau buvo naudojamos ir ankščiau, tačiau pirmoji „Fast & Furious“ dalis paskatino viso pasaulio automanus svajoti apie mašiną, kurioje būtų azoto suboksido sistema.
Ar azoto suboksido sistema yra efektyviausias būdas padidinti variklio išvystomą galią? Greičiausiai taip, bet nereikėtų užmiršti ir dar vienos smulkmenos - kainos. Įsigyti ir sumontuoti šią sistemą reikės daugybės 100 eurų kupiūrų, tačiau net ir turint pinigų įsigyti azoto suboksido sistemą, reikia labai gerai pagalvoti ir apie dar vieną dalyką - variklį.
Laidos „Engine Masters“ vedėjai norėdami išsiaiškinti azoto suboksido poveikį standartiniam varikliui, į savo dirbtuves atsivežė „Chevrolet“ 8 cilindrų benzininį variklį, kuris daugelyje „General Motors“ kūrinių buvo naudojamas nuo aštunto dešimtmečio.
Prieš pradedant eksperimentą, laidos vedėjai iš pradžių nusprendė sužinoti kiek bandomasis triušis išvysto nenaudodamas azoto suboksido injekcijų. „DYNO“ stendo rezultatai : 363 arklio galios ir 438 Nm sukimo momentas.
Laidos vedėjai atliks tris bandymus. Vieno bandymo metu variklis ne tik iškels baltą vėliavą, bet ir pareikalaus keletos naujų detalių, kurių įsigijimas ir sumontavimas kiekvienam automanui gali atsieiti labai brangiai.
Prisiminkite momentą, kai pirmą kartą žiūrėjote „Fast & Furious“ filmo dalį ir kaip įspūdingai atrodė momentai, kai pagrindiniai herojai vieno mygtuko paspaudimu priversdavo „Mazda RX-7“, „Toyota Supra“ ar „Mitsubishi Eclipse“ skrieti milžinišku greičiu. Nors azoto suboksido sistemos automobiliuose anksčiau buvo naudojamos ir ankščiau, tačiau pirmoji „Fast & Furious“ dalis paskatino viso pasaulio automanus svajoti apie mašiną, kurioje būtų azoto suboksido sistema.
Ar azoto suboksido sistema yra efektyviausias būdas padidinti variklio išvystomą galią? Greičiausiai taip, bet nereikėtų užmiršti ir dar vienos smulkmenos - kainos. Įsigyti ir sumontuoti šią sistemą reikės daugybės 100 eurų kupiūrų, tačiau net ir turint pinigų įsigyti azoto suboksido sistemą, reikia labai gerai pagalvoti ir apie dar vieną dalyką - variklį.
Laidos „Engine Masters“ vedėjai norėdami išsiaiškinti azoto suboksido poveikį standartiniam varikliui, į savo dirbtuves atsivežė „Chevrolet“ 8 cilindrų benzininį variklį, kuris daugelyje „General Motors“ kūrinių buvo naudojamas nuo aštunto dešimtmečio.
Prieš pradedant eksperimentą, laidos vedėjai iš pradžių nusprendė sužinoti kiek bandomasis triušis išvysto nenaudodamas azoto suboksido injekcijų. „DYNO“ stendo rezultatai : 363 arklio galios ir 438 Nm sukimo momentas.
Laidos vedėjai atliks tris bandymus. Vieno bandymo metu variklis ne tik iškels baltą vėliavą, bet ir pareikalaus keletos naujų detalių, kurių įsigijimas ir sumontavimas kiekvienam automanui gali atsieiti labai brangiai.