Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
liejasi laisvai. Su aritmetika kažkam negerai. Pvz Renault Megane Grandcoupe benzas - 24000, Renault Megane Elektrinis - 41000. Skirtumas 17000. O dabar skaičiuokit, kas apsimoka. 17000e - tai 11333 l benzino su kuriuo nuvažiuosiu apie 230000 km nesukdamas sau galvos kur piltis kurą ir ar galiu įjungt AC ar pakentėti.
gali siuntinėti kokias tik nori žinutes, o aš siuntinėsiu juos.
Pirkėjams reikia ne batų dėžutės dydžio mašinos su varikliuku. Tesla pradinė sėkmė buvo ta, kad vietoj futuristinio šlamšto , ką norejo parduoti kiti, Tesla padarė paprastą automobilį, su galingu varikliu, talpia bagažine, sąlyginai geru atstumu. Nuo to laiko pirkėjo lūkesčiai pasikeitė tik tiek, kad atstumas turi būti didesnis, elektromobilis pigesnis. Dydis, išvaizda klasikiniam lygyje. Straipsnis sako, kad pigiausias kia elektrinis nuo benzino skiriasi 4 tūkstančiais eurų , 100km vaziuija 15kw (kas nerealu, prilygsta 4ltr benzui), ir viso už 15 tūkst km išleisi 1000 Eur mažiau energijai. Tai suorask 60 tūkst km susilygins. Apie skoda suvartojimą nutylima. Realybėje 30kw yra vidutinis vartojimas, tai susilygins su benzu po 120 tūkst km, o kiek išleisi kavai, snikeriui, dar kokiai nesamonei laukdamas tas bent 10 min, neskaičiuoja ,nes niekad neapsimokės per pinigus elektrinis auto. Na, ir priblema ,kurią nutyli-kur krauti? Jau dabar būna eilės , o kai bus auto 2 kart daugiau, kiek eilėj stovėsi? 3 mašinos eilej bent 30min laukti. Ir tada sėdi į pigesnį dyzelį , ir važiuoji nestodamas ten, kur reikia, nes tai ir yra tavo tikslas.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų