Viskas prasidėjo 1938 metų, vasario 2 dieną, kuomet pasaulį išvydo Willy König - žmogus, kuris vėliau ne tik pakeis automobilių puošybos pasaulį, bet ir paliks labai stiprią žymę automobilių pramonėje.
Kaip bebūtų keista, tačiau iš pradžių Willy König automobiliais nesidomėjo ir į tą pusę net nežiūrėjo. Gavęs vairuotojo pažymėjimą jis automobiliais naudojosi kaip transporto priemonėmis, tačiau metams bėgant, atsirado aistra lenktynėms, automobilių sportui ir kas be ko - automobiliams.
Įsitraukęs į automanizmo liūną, Willy pradėjo dalyvauti Vokietijoje rengiamose autosporto varžybose. Vairuodamas „Ferrari 250 GT SWB“ jis laimėjo Vokietijos sprinto čempionatą, vėliau persėdo už skirtingų „Lola“, „Abarth“ ir net „Borgward“ automobilių vairų.
Išbandęs ne vieną automobilį ir praleidęs ne vieną savaitę juos tobulindamas, Willy König šovė geniali mintis - „Reikia sukurti lenktyninį automobilį, kuris galėtų važinėti bendro naudojimo keliais.“
Ši mintis vyrui kilo ne be reikalo. Juk lenktyniniai automobiliai nuo savo varganų brolių, kurie turėdavo dardėti magistralėse, skirdavo kaip diena nuo nakties, tad kodėl to didžiulio vairavimo malonumo neatnešus paprastiems mirtingiesiems?
Pirmuoju bandomuoju triušiu tapo „Ferrari 365GT/4“. Willy König buvo vienas pirmųjų žmonių pasaulyje, kuris gavo naujausią „Ferrari“ modelį,tačiau praleidęs porą dienų už vairo vokietis suprato, jog itališkas ristūnas privalo pasikeisti.
Jis sumontavo naują išmetimo sistemą, pakeitė visą galinę ašį, sumontavo didesnio skersmens stabdžių diskus ir platesnes padangas.
Demonstracinio automobilio vaidmenį atlikęs „Ferrari“ labai greitai sulaukė susidomėjimo ir iš kitų automanų, kurie taip pat nebuvo absoliučiai patenkinti iš gamyklos atvykusiais modeliais.
Willy König siūlomų paslaugų populiarumas augo kaip ant mielių. Iš pradžių vyras specializavosi tik su „Ferrari“ modeliais, tačiau augant susidomėjimui ir įvykus konfliktinei situacijai su „Ferrari“ įkūrėju ir vadovu - Enzo Ferrari, vokietis nusprendė, jog laikas praplėsti savo siaurą horizontą.
Žemiau pateiksime keletą puikių ir tuo pačiu beprotiškų Willy König kūrinių.
Koenig Ferrari 512 BBi Twin Turbo - 1981 metai
Net ir būdamas standartinėje formoje, tai buvo pakankamai rimtas sportiškas kupė, tačiau Willy König nusprendė, jog jis privalo būti greitesnis ir agresyvesnis. Būtent dėl šių priežasčių buvo sumontuotos dvi milžiniškos turbinos, variklio galia padidinta iki 650 arklio galių, o maksimalus greitis siekė net 330 km/val.
Koenig Mercedes SL Compressor (R107) - 1982
Atsispirti „Ferrari“ žavesiui - beprotiškai sunku, tačiau pro Willy König akis nepraslydo ir itin didžiulio populiarumo sulaukęs „R107“ kartos „SL“ kabrioletas.
Žiūrėdami į automobilio nuotrauką suprasite, jog Willy König leido savo vaizduotei pasireikšti visu pajėgumu. Be to, variklio išvystoma galia buvo padidinta iki 320 arklio galių, už tai reikėtų padėkoti mechaniniam kompresoriui.
Mercedes-Benz Koenig 600C (R129) - 1991 metai
Devinto dešimtmečio pabaigoje „Koenig“ pradėjo labai stipriai domėtis „Mercedes Benz“ automobiliais. Tad, kai atėjo metas į savo dirbtuves atsivežti „Mercedes Benz SL“ ir jį patobulinti - vyrukai nepasikuklino. Sumontavo 7,2 litro, 12 cilindrų motorą, kuris išvystė 580 arklio galių.
Koenig Specials Ferrari 360 Modena Twin Turbo - 2000 metai
Tai buvo vienas paskutinių, ryškių projektų, kuris privertė atsisukti į „Koenig Specials“ kompaniją.
Kaip ir pridera šios kompanijos kūriniams, taip ir šis atrodė taip, lyg bandytų išsišokti vien dėl to, jog taip reikia.
Po akiplešiška išvaizda slypėjo net 600 arklio galių išvystantis motoras, lenktyniniuose automobiliuose naudota išmetimo sistema, optimizuota pavarų dėže, standesnė pakaba. Reikėtų paminėti ir tai, jog tai buvo vienas iš tų modelių, kuris neatsikratė gamintojo sumontuotos garso izoliacijos - atvirkščiai. „Koenig Specials“ sumontavo papildomą kiekį medžiagų, jog užslopintų padangų keliamą triukšmą.
Prasidėjus naujam tūkstantmečiui, išskirtinių automobilių gamintoja „Koenig Specials“ staiga pradingsta iš automanų radaro. Nors daugelis galvojo, jog kompanija paskelbė bankrotą, tačiau ji veikia iki šiol!
Netgi dabar yra galimybė nusipirkti seną „Ferrari“ ar „Mercedes Benz“ ir sukonstruoti savo „Koenig Specials“ projektą. Žinoma, vargu ar su „Koenig Specials“ aksesuarais atitiktumėte šiuolaikines tendencijas, tačiau užsitikrinsite, jog turėsite vienetinį modelį.
Įdomu, ką po 25 metų mes visi galvosime apie „Mansory“ darbus...