• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Visą 1000 km lenktynių savaitgalį Palangos trasoje skraidys net penki „Auto ABC – SGR“ komandos automobiliai su legendiniu, Dovilo Čiutelės pilotuojamu Lada 2104 žiguliuku priešakyje.
Komandos laukia labai intensyvus savaitgalis – ji dalyvaus ne tik pačiose 1000 km lenktynėse, tačiau ir „Mini žiedo“, istorinių automobilių bei „super sprinto“ varžybose. Komandos vadovas Aleksandras Dainys sako, kad tikslas – iš kiekvienų varžybų parsivežti bent po taurę: „Kiekvienais metais kur tik dalyvaujame, sugebame pasiekti finišą ant podiumo. Nors kažką pasiekti visada daug lengviau, nei išlaikyti jau iškovotas pozicijas, šiais metais tenkinsimės tik prizinėmis vietomis.“
O tai, be abejo, nebus lengva. Ypač didįjį šeštadienį, kai komandos Lada 2104 Žiguliui teks kovoti su pačiais galingiausiais X1 klasės prototipais, tokiais kaip Aquila SR1, BMW M3 Shillouette ar Porsche 968 EBR.
A.Dainys tiki, kad pasipriešinti superautomobiliams leis pasitikėjimas technika: „Patys savomis rankomis tverdami tą bolidą žinome, kas ir kiek patikima, kas gali sugesti, todėl žinome ir kiek bei kur galime paspausti. Gerai suburta komanda puikiai pažįstanti kiekvieną automobilio siūlelį, sugebės pašalinti bet kokį gedimą, taigi, bent jau finišą tikrai pasieksime. Ir tai suteikia psichologinį stabilumą.“ Be to, pastaruoju metu komanda smarkiai pluša šalindama vaikiškas ligas, kurios vis išlįsdavo praėjusiais metais Žigulio varikliui sumontavus turbiną.
Tikslo link ves ir patyrusių vairuotojų komanda: tai daugkartinis ralio bei žiedo varžybų nugalėtojas D.Čiutelė bei žiedinių lenktynių prizininkas Tomas Šutinis. Aleksandras džiaugiasi, kad prie komandos prisijungė ir praėjusių metų Lietuvos ralio čempionato L9 įskaitos nugalėtojas, puikiai išmanantis galu varomo automobilio valdymo subtilybes Renaldas Šeinauskas bei stebėtinai gerai vairuojantis „UAB Volfas Engelman“ marketingo vadovas Mantas Matukaitis.
Lenktynių savaitgalį žiūrovai trasose išvys ne tik raudonąjį Lada ketvirtuką, bet ir penktuką. Pastaruoju D.Čiutelė sieks pergalės istorinių automobilių lenktynėse. Jam šiose varžybose talkins ir ne pirmos jaunystės, tačiau labai pajėgus BMW 318, vairuojamas T.Šutinio bei Opel Kadet, kurį valdys Gytis Guzevičius, beje, taip pat ne pirmos jaunystės lenktynininkas, į varžybas grįžtantis po ilgos 17 metų pertraukos.
Visi jie varžysis ir „Mini žiedo“ varžybose, kur prie šios kompanijos prisidės labiau ralio trasose garsėjantis Remigijus Veikalas su BMW Compact automobiliu.
Iš pažiūros, atrodytų, morališkai pasenusiai technikai nėra jokių šansų įveikti naujausių technologijų prifarširuotus bolidus, tačiau „Auto ABC – SGR“ kasmet pavyksta sugriauti šiuos mitus. Antrasis komandos vadovas Mantautas Šutinis aiškina, kad tai tiesiog profesionalių vairuotojų ir automobilius ruošiančių mechanikų simbiozė daugelį metų vieningai stumianti komandą pergalių link.
Beje, net ir patys mechanikai rimtai ruošiasi lenktyniauti. 2011 metais 1000 metrų mechanikų bėgime su „Crocs“ avalyne užėmę antrąją vietą pernai išbandę sportbačius nesugebėjo išlaikyti savo pozicijų. Puse lūpų kalbama, kad šiemet jie nebedarys tokios klaidos ir pergalės sieks lėkdami su paplūdimio šlepetėmis.

Visą 1000 km lenktynių savaitgalį Palangos trasoje skraidys net penki „Auto ABC – SGR“ komandos automobiliai su legendiniu, Dovilo Čiutelės pilotuojamu Lada 2104 žiguliuku priešakyje.
Komandos laukia labai intensyvus savaitgalis – ji dalyvaus ne tik pačiose 1000 km lenktynėse, tačiau ir „Mini žiedo“, istorinių automobilių bei „super sprinto“ varžybose. Komandos vadovas Aleksandras Dainys sako, kad tikslas – iš kiekvienų varžybų parsivežti bent po taurę: „Kiekvienais metais kur tik dalyvaujame, sugebame pasiekti finišą ant podiumo. Nors kažką pasiekti visada daug lengviau, nei išlaikyti jau iškovotas pozicijas, šiais metais tenkinsimės tik prizinėmis vietomis.“
O tai, be abejo, nebus lengva. Ypač didįjį šeštadienį, kai komandos Lada 2104 Žiguliui teks kovoti su pačiais galingiausiais X1 klasės prototipais, tokiais kaip Aquila SR1, BMW M3 Shillouette ar Porsche 968 EBR.
A.Dainys tiki, kad pasipriešinti superautomobiliams leis pasitikėjimas technika: „Patys savomis rankomis tverdami tą bolidą žinome, kas ir kiek patikima, kas gali sugesti, todėl žinome ir kiek bei kur galime paspausti. Gerai suburta komanda puikiai pažįstanti kiekvieną automobilio siūlelį, sugebės pašalinti bet kokį gedimą, taigi, bent jau finišą tikrai pasieksime. Ir tai suteikia psichologinį stabilumą.“ Be to, pastaruoju metu komanda smarkiai pluša šalindama vaikiškas ligas, kurios vis išlįsdavo praėjusiais metais Žigulio varikliui sumontavus turbiną.
Tikslo link ves ir patyrusių vairuotojų komanda: tai daugkartinis ralio bei žiedo varžybų nugalėtojas D.Čiutelė bei žiedinių lenktynių prizininkas Tomas Šutinis. Aleksandras džiaugiasi, kad prie komandos prisijungė ir praėjusių metų Lietuvos ralio čempionato L9 įskaitos nugalėtojas, puikiai išmanantis galu varomo automobilio valdymo subtilybes Renaldas Šeinauskas bei stebėtinai gerai vairuojantis „UAB Volfas Engelman“ marketingo vadovas Mantas Matukaitis.
Lenktynių savaitgalį žiūrovai trasose išvys ne tik raudonąjį Lada ketvirtuką, bet ir penktuką. Pastaruoju D.Čiutelė sieks pergalės istorinių automobilių lenktynėse. Jam šiose varžybose talkins ir ne pirmos jaunystės, tačiau labai pajėgus BMW 318, vairuojamas T.Šutinio bei Opel Kadet, kurį valdys Gytis Guzevičius, beje, taip pat ne pirmos jaunystės lenktynininkas, į varžybas grįžtantis po ilgos 17 metų pertraukos.
Visi jie varžysis ir „Mini žiedo“ varžybose, kur prie šios kompanijos prisidės labiau ralio trasose garsėjantis Remigijus Veikalas su BMW Compact automobiliu.
Iš pažiūros, atrodytų, morališkai pasenusiai technikai nėra jokių šansų įveikti naujausių technologijų prifarširuotus bolidus, tačiau „Auto ABC – SGR“ kasmet pavyksta sugriauti šiuos mitus. Antrasis komandos vadovas Mantautas Šutinis aiškina, kad tai tiesiog profesionalių vairuotojų ir automobilius ruošiančių mechanikų simbiozė daugelį metų vieningai stumianti komandą pergalių link.
Beje, net ir patys mechanikai rimtai ruošiasi lenktyniauti. 2011 metais 1000 metrų mechanikų bėgime su „Crocs“ avalyne užėmę antrąją vietą pernai išbandę sportbačius nesugebėjo išlaikyti savo pozicijų. Puse lūpų kalbama, kad šiemet jie nebedarys tokios klaidos ir pergalės sieks lėkdami su paplūdimio šlepetėmis.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų