Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„
Volkswagen“ sprendimas sukurti išvaizdų, stilingą ir dinamiškai atrodantį „Volkswagen Passat“ analogą atsipirko su kaupu. „Volkswagen Passat CC“, o vėliau „CC“ bei „
Arteon“ modeliai puikiai įsiliejo į šios markės modelių šeimyną.
Kol kas nėra žinoma ar „Volkswagen“ pratęs „Arteon“ modelio gyvavimą ateityje, tačiau tokiose rinkose kaip Kinijoje, kurioje išvaizdžių sedanų paklausa yra daugiau negu pakankama, „Volkswagen“ dar kartą ryžosi pristatyti naują modelį, kuris atrodo kaip bjauresnis „Volkswagen Arteon“ brolis.
„Volkswagen Lamando L“ – vardas, kuriuo „Volkswagen“ nusprendė pakrikštyti naują modelį. Jis, sukurtas ant plačiai naudojamos modulinės „MQB Atrodo kaip elektrinis, važiuoja kaip benzininis EVO“ platformos, kuri yra naudojama konstruojant „
Volkswagen Golf“, „
Volkswagen Caddy“, „
Cupra Formentor“ ar „Škoda Octavia“.
Žvelgiant į naująjį „Volkswagen“ kūrinį, galima drąsiai teigti, jog „Lamando L“ dizainerius įkvėpė elektriniai bendrovės modeliai: „ID.3“ ir „ID.4“. Galbūt, tai yra netiesioginė užuomina į būsimą „Volkswagen ID.6“ sedaną? Visgi, tam tikri dizaino elementai yra kone identiški elektriniams „Volkswagen“ modeliams.
Kinijos rinkai skirtas modelis naudos gerai pažįstamus vidaus degimo variklius. Priekinius automobilio ratus suks 1,4 litro, 150 arklio galių ir 250 Nm sukimo momentą išvystantis benzininis variklis. Vėliau variklių gamos gretas turėtų papildyti galingesnis 2,0 litrų agregatas, tačiau vargu ar jis padės „Lamando L“ transformuoti į sportiškesnį sedaną.
Žvilgtelėjus į automobilio vidų, ten rasime moderniems „Seat“ ir „Volkswagen“ būdingą interjerą. Išskyrus keletą smulkių detalių, „Volkswagen Lamando L“ naudoja prieštaringai vertinamą interjero koncepciją.
Tikimasi, jog „Volkswagen Lamando L“ Kinijos rinkoje bus pradėtas pardavinėti šią vasarą.
„
Volkswagen“ sprendimas sukurti išvaizdų, stilingą ir dinamiškai atrodantį „Volkswagen Passat“ analogą atsipirko su kaupu. „Volkswagen Passat CC“, o vėliau „CC“ bei „
Arteon“ modeliai puikiai įsiliejo į šios markės modelių šeimyną.
Kol kas nėra žinoma ar „Volkswagen“ pratęs „Arteon“ modelio gyvavimą ateityje, tačiau tokiose rinkose kaip Kinijoje, kurioje išvaizdžių sedanų paklausa yra daugiau negu pakankama, „Volkswagen“ dar kartą ryžosi pristatyti naują modelį, kuris atrodo kaip bjauresnis „Volkswagen Arteon“ brolis.
„Volkswagen Lamando L“ – vardas, kuriuo „Volkswagen“ nusprendė pakrikštyti naują modelį. Jis, sukurtas ant plačiai naudojamos modulinės „MQB Atrodo kaip elektrinis, važiuoja kaip benzininis EVO“ platformos, kuri yra naudojama konstruojant „
Volkswagen Golf“, „
Volkswagen Caddy“, „
Cupra Formentor“ ar „Škoda Octavia“.
Žvelgiant į naująjį „Volkswagen“ kūrinį, galima drąsiai teigti, jog „Lamando L“ dizainerius įkvėpė elektriniai bendrovės modeliai: „ID.3“ ir „ID.4“. Galbūt, tai yra netiesioginė užuomina į būsimą „Volkswagen ID.6“ sedaną? Visgi, tam tikri dizaino elementai yra kone identiški elektriniams „Volkswagen“ modeliams.
Kinijos rinkai skirtas modelis naudos gerai pažįstamus vidaus degimo variklius. Priekinius automobilio ratus suks 1,4 litro, 150 arklio galių ir 250 Nm sukimo momentą išvystantis benzininis variklis. Vėliau variklių gamos gretas turėtų papildyti galingesnis 2,0 litrų agregatas, tačiau vargu ar jis padės „Lamando L“ transformuoti į sportiškesnį sedaną.
Žvilgtelėjus į automobilio vidų, ten rasime moderniems „Seat“ ir „Volkswagen“ būdingą interjerą. Išskyrus keletą smulkių detalių, „Volkswagen Lamando L“ naudoja prieštaringai vertinamą interjero koncepciją.
Tikimasi, jog „Volkswagen Lamando L“ Kinijos rinkoje bus pradėtas pardavinėti šią vasarą.