• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kinijos vyriausybė liepė vietos gamintojams sustabdyti bet kokias, didelio masto investicijas Europos šalyse, kurios rėmė papildomų tarifų įvedimui Kinijoje pagamintiems elektromobiliams, pranešė naujienų agentūra „Reuters“. Tokiu būdu Kinija siekia dar labiau suskaldyti Europą, kuri nesugeba rasti bendros pozicijos daugeliu klausimų.

4

Kinijos vyriausybė liepė vietos gamintojams sustabdyti bet kokias, didelio masto investicijas Europos šalyse, kurios rėmė papildomų tarifų įvedimui Kinijoje pagamintiems elektromobiliams, pranešė naujienų agentūra „Reuters“. Tokiu būdu Kinija siekia dar labiau suskaldyti Europą, kuri nesugeba rasti bendros pozicijos daugeliu klausimų.

REKLAMA

Po metus trukusio tyrimo, Europos Sąjunga galiausiai pritarė ir patvirtino didesnius importo mokesčius Kinijoje pagamintiems elektromobiliams. Šis sprendimas ne tik kad suskaldė Europos Sąjungos nares į dvi stovyklas, bet ir kaip reikiant papiktino Kinijos vyriausybę, kuri taip ir siekia destabilizuoti senojo žemyno regioną.

Dešimt ES narių, įskaitant Prancūziją, Lenkiją, Nyderlandus, Airiją, Latviją, Lietuvą, Estiją, Bulgariją ir Daniją, pritarė didesniems importo mokesčiams, o štai Vokietija, Vengrija, Malta, Slovėnija ir Slovakija balsavo prieš. 

REKLAMA
REKLAMA

Susilaikė: Belgija, Kroatija, Čekija, Graikija, Ispanija, Kipras, Liuksemburgas, Austrija, Portugalija, Rumunija, Švedija ir Suomija.

REKLAMA

Kinijos vyriausybei tęsiant derybas dėl galimų alternatyvų didesniems importo mokesčiams, spalio 10 dieną Kinijos Prekybos ministerijoje vykusiame susitikime su vietos gamintojais buvo pasakyta, kad jie turi sustabdyti savo plėtros planus šalyse, kuriose balsavo už didesnius importo tarifus.

Kad ir kaip ironiškai tai skambėtų, tačiau už didesnius importo tarifus balsavusi Italija ir Prancūzija buvo vienas iš tų šalių, kurios tikėjosi didesnių Kinijos automobilių gamintojų investicijų.

REKLAMA
REKLAMA

Štai, „MG“ prekės ženklą valdanti „SAIC“ šiuo metu ieško tinkamos vietos investuoti, kur gamintojas norėtų pastatyti atsarginių dalių centrą, taip siekiant patenkinti išaugusį „MG“ automobilių paklausą.

Italijos vyriausybė derasi dėl galimų investicijų su daugiausiai automobilių eksportuojančia „Chery“.

„BYD“ šiuo metu stato naują gamyklą Rusijos režimą palaikančioje Vengrijoje. Kadangi pastaroji balsavo prieš didesnius importo tarifus, „BYD“ šiuo metu svarsto pagrindinę būstinę perkelti iš Nyderlandų į Vengriją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kinijos vyriausybė taip pat paragino vietos automobilių gamintojus vengti atskirų diskusijų dėl investicijų su Europos valstybėmis ir vietoje to – dirbti kartu ir derybas vesti kartu.

Tai nėra pirmas kartas, kuomet Kinijos vyriausybė už virvučių tampo vietos gamintojus. Dar liepos mėnesį Kinijos Prekybos ministerija paragino neinvestuoti Indijoje ir Turkijoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų