• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Brangūs automobiliai, nepaisant sumažėjusios išliekamosios vertės, visuomet išliks brangiais automobiliais.
Atsivertę bet kurį automobilių skelbimų portalą ir išsirinkę patinkantį modelį, kuris kadaise kainavo 80 000, 100 000 ar net 150 000 eurų, dabar į jūsų rankas gali patekti už juokingai mažą europietiškų kupiūrių ritinėlį.
Įsigiję, pavyzdžiui, „AMG“ inžinierių patobulintą „Mercedes Benz“ su didingu 12 cilindrų benzininiu varikliu, anksčiau ar vėliau turėsite susidurti su šlykščia realybe – eksploatacijos kaštais, kurie tikrai nėra džiuginantys. Nebent ką tik laimėjote aukso puodą.
Tad dabar pabandykite įsivaizduoti kiek išlaidų reikalauja „Ferrari F430 Spider“ automobilio eksploatacija ir priežiūra? Ne tiek jau ir daug.
Štai šio, šauniai atrodančio kabrioleto savininkas turi mums labai patinkantį požiūrį. Vietoj to, kad itališką kabrioletą laikytų garaže ir su juo į bendro naudojimo kelius išvažiuotų tik ypatingomis progomis, jis jį naudoja praktiškai kasdien.
Automobilio savininkas teigia, jog iki šiol jis pakeitė 25 žvakių komplektus. Pastaruosius komponentus jis privalo keisti kas 10 000 kilometrų. Einame toliau.
Sankabą tai pat buvo pakeista keturis kartus arba kas maždaug 65 000 kilometrų. Daugelį nustebins, jog V8 variklis ir pavarų dėžė iki šiol nepareikalavo specialaus vizito į dirbtuves, kuriose būtų atliekamas kapitalinis remontas. Variklis ir pavarų dėžė – vis dar originalūs!
Tad kviečiame pasižvalgyti į stereotipų apipintą kabrioletą, kuris sugebėjo be rimtesnių problemų pasiekti 250 000 kilometrų ribą.

VIDEO


Brangūs automobiliai, nepaisant sumažėjusios išliekamosios vertės, visuomet išliks brangiais automobiliais.
Atsivertę bet kurį automobilių skelbimų portalą ir išsirinkę patinkantį modelį, kuris kadaise kainavo 80 000, 100 000 ar net 150 000 eurų, dabar į jūsų rankas gali patekti už juokingai mažą europietiškų kupiūrių ritinėlį.
Įsigiję, pavyzdžiui, „AMG“ inžinierių patobulintą „Mercedes Benz“ su didingu 12 cilindrų benzininiu varikliu, anksčiau ar vėliau turėsite susidurti su šlykščia realybe – eksploatacijos kaštais, kurie tikrai nėra džiuginantys. Nebent ką tik laimėjote aukso puodą.
Tad dabar pabandykite įsivaizduoti kiek išlaidų reikalauja „Ferrari F430 Spider“ automobilio eksploatacija ir priežiūra? Ne tiek jau ir daug.
Štai šio, šauniai atrodančio kabrioleto savininkas turi mums labai patinkantį požiūrį. Vietoj to, kad itališką kabrioletą laikytų garaže ir su juo į bendro naudojimo kelius išvažiuotų tik ypatingomis progomis, jis jį naudoja praktiškai kasdien.
Automobilio savininkas teigia, jog iki šiol jis pakeitė 25 žvakių komplektus. Pastaruosius komponentus jis privalo keisti kas 10 000 kilometrų. Einame toliau.
Sankabą tai pat buvo pakeista keturis kartus arba kas maždaug 65 000 kilometrų. Daugelį nustebins, jog V8 variklis ir pavarų dėžė iki šiol nepareikalavo specialaus vizito į dirbtuves, kuriose būtų atliekamas kapitalinis remontas. Variklis ir pavarų dėžė – vis dar originalūs!
Tad kviečiame pasižvalgyti į stereotipų apipintą kabrioletą, kuris sugebėjo be rimtesnių problemų pasiekti 250 000 kilometrų ribą.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų