Vis dėlto, automobilių gamintojai puikiai žino, jog net ir aukščiausios prabangos modeliai arba tie, kurie gali priversti žemę suktis greičiau, turi sugebėti pasiūlyti galimybę su vienu degalų baku įveikti patenkinamą atstumą.
Bugatti Chiron
Įspūdingas „Bugatti“ kūrinys turi W formos, 16 cilindrų benzininiu varikliu, gebančiu išvystyti 1500 arklio galių. Gamintojo teigimu, šis automobilis 100 kilometrų turėtų suvartoti 22,5 litro degalų.
Vis dėlto, Jungtinių Valstijų aplinkosaugos agentūra, kuri išmatuoja kiekvieno automobilio apetitą degalams teigia, jog 100 kilometrų šis brangus automobilis suvartoja šiek tiek mažiau – tik 21,4 litro degalų.
Hennessey Venom GT
Galima sakyti, jog „Venom GT“ yra tiesioginis konkurentas „Bugatti Chiron“. Tiek šis, tiek prancūziškas superautomobilis buvo sukurtas tam, jog galėtų pagerinti greičio rekordus.
„Venom GT“ komplektuojamas su 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išspaudžia 1262 arklio galias ir leidžia automobiliui pasiekti net 435 km/val. maksimalų greitį.
Gamintojas teigia, jog 100 kilometrų šis „mažylis“ suvartos vos 14,8 litro degalų. Tuo tarpu realiame pasaulyje vidutinių kuro sąnaudų rodiklis siekia 23,8 litro.
Koenigsegg Regera
Dar vienas aukščiausios lygos automobilis, kuris gali viršyti 400 km/val. greitį. Gamintojas teigia, jog iki 100 km/val. šis automobilis įsibėgėja vos per 2,8 sekundės, turi vieno bėgio transmisiją ir 1500 arklio galių išvystančią jėgainę.
Kadangi tai yra hibridinis automobilis, 100 kilometrų jis suvartoja vos 13,9 litro degalų.
La'Ferrari
Naujos kartos superautomobilis, kuris elektros motorus išnaudoja ne ekologijai, o didesniam greičiui pasiekti.
„La'Ferrari“ turėdama 963 arklio galias išvystančią hibridinę jėgaine pasižymi pakankamai kukliu apetitu kurui.
100 kilometrų itališkas galiūnas suvartos 16,8 litro degalų.
Pagani Huayra
Horacio Pagani – itališkos markės įkūrėjas, visuomet skiria didžiulį dėmesį įvairiausioms smulkmenoms, išskirtinėms detalėms. Ne veltui šie automobiliai atrodo kaip itin prabangūs aksesuarai, papuošalai.
Nepaisant itališkos ekstravagancijos, šalia galinės ašies montuojamas „AMG“ specialistų sukonstruotas variklis, išvysto ne tik 730 arklio galių, bet ir pasižymi pakankamai mažu apetitu. 100 kilometrų jis suvartoja 20 litrų degalų. Ir tai yra ne gamintojo nurodytas rodiklis.
Auto Union Type C
Trumpam nusikelkime į laikus, kuomet greičiausi pasaulio automobiliai atrodė žymiai kukliau. „Auto Union Type C“ buvo komplektuojamas su 6 litrų, 520 arklio galių ir 853 Nm sukimo momentą išvystančiu varikliu, kuris itin lengvam automobiliui leisdavo pasiekti 340 km/val. greitį.
100 kilometrų šis automobilis suvartodavo ne mažiau kaip 60 litrų, tad 200 litrų bako užtekdavo nuvažiuoti labai trumpą distanciją.
Porsche 919 Hybrid
Tai nėra tas automobilis su kuriuo galėtumėte atvažiuoti į automanų susitikimą. Tai yra lenktyninis automobilis, kuris keletą metų dominavo ilgųjų nuotolių čempionate.
Hibridinę jėgainę turintis bolidas 24 valandų Le Mano lenktynių metu turėjo savo degalų baką papildyti 30 kartų, iš viso suvartodamas 1 893 litrus.
Tai reiškia, jog 100 kilometrų šis galiūnas suvartoja maždaug 35 litrus degalų.
Formulė 1
Autosporto karalienė, kuri visuomet stengiasi, jog šioje sporto šakoje dalyvaujančios mašinos turėtų pažangiausias technologijas.
Šiuo metu čempionate dalyvaujantys bolidai kiekvienoms lenktynėms gauna po maždaug 150 litrų degalų. Atsižvelgiant į tai, jog vidutinė lenktynių distancija siekia 305 kilometrų, vidutinės šių bolidų kuro sąnaudos siekia maždaug 46 litrus 100 kilometrų.
Palyginus su milžiniško pajėgumo atmosferiniais agregatais, kurie dominavo prieš 20 metų, modernių bolidų sąnaudos atrodo juokingos. Anksčiau Formulės 1 bolidai 100 kilometrų suvalgydavo 75 - 90 litrų degalų.
KamAZ-4326-9 VK
Dakaro monstras, kuriam pasipriešinti yra pakankamai sunku. Šiuose sunkvežimiuose „Kamaz“ komanda naudojo amerikietiškus „Cummins“ dyzelinius motorus, kurie pasižymi didesniu efektyvumu bei mažesniu darbiniu tūriu. Vis dėlto, sunkų sunkvežimį išjudinti turintis motoras 100 kilometrų suvartoja nuo 70 iki 140 litrų.