• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Alpina“ tarsi nesantuokinis, tačiau „BMW“ užaugintas vaikas. Nors „Alpina“ vardas visame pasaulyje išgarsėjo dėl šios kompanijos įkūrėjų užsispyrimo ir noro turėti geresnius, greitesnius, prabangesnius „BMW markės modelius, tačiau dabar „Alpina“ yra „BMW“ sinonimas. 
Praėjusiais metais „Alpina“ atšventė 50 metų jubiliejų. 50 metų veiklos gimtadienį. Per šį ilgą laikotarpį „Alpina“ pristatė daugybę ribotos laidos modelių, kurie visomis prasmėmis buvo pranašesni už tuos, kurie išriedėdavo iš „BMW“ gamyklų. Tačiau tai yra pagrindinis „Alpina“ tikslas. Tad norėdami savotiškai pagerbti šią kompaniją, atrinkome pačius kiečiausius „Alpina“ projektus, kurie pasirodė per 51 veiklos metus.

1 ) Alpina 3.0 CSL


Legendinis siluetas, kurį iš tolo galėtų atpažinti kiekvienas automanas. Už šį modelį reikėtų būtent „Alpina“, o ne „BMW“ specialistams. „Alpina“ vadovai tik pamatę „E9“ kupė, iškart kreipėsi į „BMW“ vadovus su prašymu sukurti lengvesnę, greitesnę, galbūt net autosporto varžyboms tinkamą versiją. Kaip matote patys, „BMW“ atsakymas buvo teigiamas.

„Alpina“ tarsi nesantuokinis, tačiau „BMW“ užaugintas vaikas. Nors „Alpina“ vardas visame pasaulyje išgarsėjo dėl šios kompanijos įkūrėjų užsispyrimo ir noro turėti geresnius, greitesnius, prabangesnius „BMW markės modelius, tačiau dabar „Alpina“ yra „BMW“ sinonimas. 
Praėjusiais metais „Alpina“ atšventė 50 metų jubiliejų. 50 metų veiklos gimtadienį. Per šį ilgą laikotarpį „Alpina“ pristatė daugybę ribotos laidos modelių, kurie visomis prasmėmis buvo pranašesni už tuos, kurie išriedėdavo iš „BMW“ gamyklų. Tačiau tai yra pagrindinis „Alpina“ tikslas. Tad norėdami savotiškai pagerbti šią kompaniją, atrinkome pačius kiečiausius „Alpina“ projektus, kurie pasirodė per 51 veiklos metus.

1 ) Alpina 3.0 CSL


Legendinis siluetas, kurį iš tolo galėtų atpažinti kiekvienas automanas. Už šį modelį reikėtų būtent „Alpina“, o ne „BMW“ specialistams. „Alpina“ vadovai tik pamatę „E9“ kupė, iškart kreipėsi į „BMW“ vadovus su prašymu sukurti lengvesnę, greitesnę, galbūt net autosporto varžyboms tinkamą versiją. Kaip matote patys, „BMW“ atsakymas buvo teigiamas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

BMW CSL (1)


BMW CSL (2)


2 ) Alpina B7 Turbo Coupe


Dar vienas projektas, kuris buvo sukurtas bendradarbiaujant kartu su „BMW“ specialistais. Gavę leidimą iš visame mėgstamo gamintojo, „Alpina“ darbuotojai sukūrė greitesnę, prabangesnę ir geriau valdomą 6 serijos versiją.
Įdomu yra tai, jog „B7 Turbo Coupe“ buvo vienas greičiausių to meto automobilių su kupė kėbulu. 326 arklio galių išvystančią jėgainę turinčių modelių buvo pagaminta vos 153 vienetai.

REKLAMA

B7 Coupe


3 ) Alpina B10 Bi-Turbo


„BMW M“ sukūrė „M5“, „Alpina“ sukūrė „B10 Bi-Turbo“. Perskaitę automobilio pavadinimą, turėjote suprasti, jog „B10 Bi-Turbo“ turi ne vieną, bet dvi turbinas, kurios kompaniją palaiko 3.5 litro, šešių cilindrų agregatui. Jis išvystė 360 arklio galių ir 520 Nm sukimo momentą.
Dabar tik įsivaizduokite kokį šurmulį šį automobilį sukėlė devintame dešimtmetyje. 0 -100 km/val. per 5.6 sekundės, maksimalus greitis - 290 km/val.

REKLAMA
REKLAMA

B10


B101


4 ) Alpina B12


Vienas gražiausių „BMW“ modelių taip pat buvo apsilankęs „Alpina“ dirbtuvėse. „Alpina“ į šį modelį montuodavo vieną iš dviejų skirtingų variklių : 5.0 ir 5.7 litro. Pirmasis motoras pasiekdavo 350 arklio galių ir 470 Nm sukimo momentą, o antrasis - 416 arklio galių ir 570 Nm.
Pati galingiausia „B12“ versija lengvai pasiekdavo 300 km/val. maksimalų greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 5.8 sekundės.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

B12


B22


5 ) Alpina Roadster


Vienas rečiausių „BMW“ modelių - „Z1“, naudotų automobilių rinkoje kainuoja milžiniškus pinigus, tačiau „Alpina“ specialistų patobulintas kabrioletas kainuoja dar daugiau. „Alpina“ iš viso pagamino 73 egzempliorius. Kiekvienas iš jų turėjo 2.7 litro, 200 arklio galių išspaudžiantį motorą.

REKLAMA

RD


RD1


6 ) Alpina B5S


Vienas iš tų modelių, kuris palikdavo originalų „BMW M“ specialistų kūrinį užnugaryje. Nors „B5S“ maksimalus greitis buvo apribotas ties 310 km/val. (BMW M5 be ribotuvo galėdavo pasiekti 330 km/val.), tačiau tai buvo vienintelis trūkumas. „B5S“ turėjo 530 arklio galių ir 725 Nm sukimo momentą išvystantį 4.4 litro, 8 cilindrų variklį, kuris šiuo  metu montuojamas į daugelį „BMW M“ divizijos automobilių.

REKLAMA

B5S


B5SS


7 ) Alpina B6 GT3


Ne veltui „Alpina“ reklamuodama „B5S“ sedaną teigė, jog tai sedanas su lenktyninio bolido širdimi. „B6 GT3“ turėjo tą patį 4.4 litro, 8 cilindrų motorą, kuris galėdavo pasiekti 530 arklio galias. Iš anglies pluošto pagamintą kėbulą turintis bolidas iki 100 km/val. įsibėgėdavo per maždaug 4 sekundes.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

GT3


8 ) Alpina XD3 Bi-Turbo


Net ir tokia kompanija kaip „Alpina“ turėjo atsižvelgti į vis didėjančią dyzelinių variklių paklausą. Kadangi kompaktiški visureigiai ir dyzeliniai varikliai buvo pati mėgstamiausia vokiečių kombinacija, „Alpina“ pasiūlė įsigyt automobilį, kuriam pasakyti - ne, būtų labai sunku. 350 arklio galių, 700 Nm ir vos 5.2 litro dyzelino 100 kilometrų.

Alpina XD3 Bi-Turbo.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų