2 ) Alpina B7 Turbo Coupe
Dar vienas projektas, kuris buvo sukurtas bendradarbiaujant kartu su „BMW“ specialistais. Gavę leidimą iš visame mėgstamo gamintojo, „Alpina“ darbuotojai sukūrė greitesnę, prabangesnę ir geriau valdomą 6 serijos versiją.
Įdomu yra tai, jog „B7 Turbo Coupe“ buvo vienas greičiausių to meto automobilių su kupė kėbulu. 326 arklio galių išvystančią jėgainę turinčių modelių buvo pagaminta vos 153 vienetai.
3 ) Alpina B10 Bi-Turbo
„BMW M“ sukūrė „M5“, „Alpina“ sukūrė „B10 Bi-Turbo“. Perskaitę automobilio pavadinimą, turėjote suprasti, jog „B10 Bi-Turbo“ turi ne vieną, bet dvi turbinas, kurios kompaniją palaiko 3.5 litro, šešių cilindrų agregatui. Jis išvystė 360 arklio galių ir 520 Nm sukimo momentą.
Dabar tik įsivaizduokite kokį šurmulį šį automobilį sukėlė devintame dešimtmetyje. 0 -100 km/val. per 5.6 sekundės, maksimalus greitis - 290 km/val.
4 ) Alpina B12
Vienas gražiausių „BMW“ modelių taip pat buvo apsilankęs „Alpina“ dirbtuvėse. „Alpina“ į šį modelį montuodavo vieną iš dviejų skirtingų variklių : 5.0 ir 5.7 litro. Pirmasis motoras pasiekdavo 350 arklio galių ir 470 Nm sukimo momentą, o antrasis - 416 arklio galių ir 570 Nm.
Pati galingiausia „B12“ versija lengvai pasiekdavo 300 km/val. maksimalų greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 5.8 sekundės.
5 ) Alpina Roadster
Vienas rečiausių „BMW“ modelių - „Z1“, naudotų automobilių rinkoje kainuoja milžiniškus pinigus, tačiau „Alpina“ specialistų patobulintas kabrioletas kainuoja dar daugiau. „Alpina“ iš viso pagamino 73 egzempliorius. Kiekvienas iš jų turėjo 2.7 litro, 200 arklio galių išspaudžiantį motorą.
6 ) Alpina B5S
Vienas iš tų modelių, kuris palikdavo originalų „BMW M“ specialistų kūrinį užnugaryje. Nors „B5S“ maksimalus greitis buvo apribotas ties 310 km/val. (BMW M5 be ribotuvo galėdavo pasiekti 330 km/val.), tačiau tai buvo vienintelis trūkumas. „B5S“ turėjo 530 arklio galių ir 725 Nm sukimo momentą išvystantį 4.4 litro, 8 cilindrų variklį, kuris šiuo metu montuojamas į daugelį „BMW M“ divizijos automobilių.
7 ) Alpina B6 GT3
Ne veltui „Alpina“ reklamuodama „B5S“ sedaną teigė, jog tai sedanas su lenktyninio bolido širdimi. „B6 GT3“ turėjo tą patį 4.4 litro, 8 cilindrų motorą, kuris galėdavo pasiekti 530 arklio galias. Iš anglies pluošto pagamintą kėbulą turintis bolidas iki 100 km/val. įsibėgėdavo per maždaug 4 sekundes.
8 ) Alpina XD3 Bi-Turbo
Net ir tokia kompanija kaip „Alpina“ turėjo atsižvelgti į vis didėjančią dyzelinių variklių paklausą. Kadangi kompaktiški visureigiai ir dyzeliniai varikliai buvo pati mėgstamiausia vokiečių kombinacija, „Alpina“ pasiūlė įsigyt automobilį, kuriam pasakyti - ne, būtų labai sunku. 350 arklio galių, 700 Nm ir vos 5.2 litro dyzelino 100 kilometrų.