• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių entuziastai - viena įdomiausių ir keisčiausių žmonių grupių pasaulyje. Tą puikiai žino beveik kiekvienas automobilių gamintojas, kuris savo modelių gamoje turi bent vieną sportišką modelį, su kuriuo norima įtikti vairavimo malonumą mėgstantiems entuziastams. Todėl, kai Kia pirmą kartą pademonstravo sportiškas ambicijas demonstruojantį pro_cee'd GT -  sutramdyti entuziazmą sekėsi sunkiai, nes baltame popieriaus lape jis atrodė nepriekaištingai.
Turbininis variklis, standesnė važiuoklė, galingesni stabdžiai, daugeliui prieinama kaina, o nuostabių ir jaunatviškų hečbeko kėbulo linijų galėtų pavydėti visi analogiškų automobilių savininkai.
ceed_pro_GT

Automobilių entuziastai - viena įdomiausių ir keisčiausių žmonių grupių pasaulyje. Tą puikiai žino beveik kiekvienas automobilių gamintojas, kuris savo modelių gamoje turi bent vieną sportišką modelį, su kuriuo norima įtikti vairavimo malonumą mėgstantiems entuziastams. Todėl, kai Kia pirmą kartą pademonstravo sportiškas ambicijas demonstruojantį pro_cee'd GT -  sutramdyti entuziazmą sekėsi sunkiai, nes baltame popieriaus lape jis atrodė nepriekaištingai.
Turbininis variklis, standesnė važiuoklė, galingesni stabdžiai, daugeliui prieinama kaina, o nuostabių ir jaunatviškų hečbeko kėbulo linijų galėtų pavydėti visi analogiškų automobilių savininkai.
ceed_pro_GT

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

2


pirmasis
Pirmas bandymas žengti į dar nežinomą teritoriją automobilių gamintojui sukelia dvejopus jausmus. Kompanijos vadovybei tai yra iššūkis, o inžinieriams - šventė.
Kia iki šiol neturėjo nei vieno hot hatch tipo automobilio, todėl kai atėjo metas pradėti kūrimo darbus, sportiškos Cee'd versijos koncepcija truputėlį skyrėsi nuo kitų gamintojų. Vietoj neįtikėtinai galingos jėgainės išvystančios 230 ar 260 arklio galių, dailusis korėjietis gavo 1.6 litro turbininį, keturių cilindrų agregatą, kuris išvysto 204 arklio galias ir 265 NM sukimo momentą. 204 arklio galias išvystantis agregatas didžiausią sukimo momentą pasiekia esant 1750 - 4500 aps/min, o įsibėgėjimo laikas iki 100 km/val. siekia 7.4 sekundės.
Sukurti visiškai naują variklį, kurį bus galima naudoti tik viename ar dvejuose modeliuose, nėra prasmės, todėl inžinieriai pasiėmė laiko patikrintą 1.6 litro agregatą, jį šiek tiek patobulino ir pridėjo turbiną. Iš esmės, tai yra tas pats variklis, kuris taip pat yra montuojamas į Hyundai Veloster Turbo.
Palyginus su standartiniu Pro_cee'd, naujoji versija taip pat gavo trumpesnes spyruokles, standesnius amortizatorius, storesnį galinį stabilizatorių ir specialiai šiam modeliui pagamintas pakabos įvores. Visi šie pakeitimai turėtų padėti pagerinti automobilio valdymo ir sumažinti kėbulo pasvyrimą posūkiuose.
Galingesni stabdžiai - Pro_cee'd GT gavo 300 milimetrų (priekyje) ir 262 milimetrų (gale) skersmens stabdžių diskus.

REKLAMA

3


sportininkas
Kia su naujuoju Pro_cee'd GT žengia į labai pavojingą teritoriją, kurioje karaliauja tokie automobiliai kaip : Renault Megane RS, Ford Focus ST, Volkswagen Golf GTI/R, Seat Leon Cupra ar Audi S3. Variklio pajėgumu korėjietiškas automobilis jiems tikrai neprilygs, tačiau valdymo savybėmis - galbūt.
Mieste korėjietiškas hečbekas elgiasi labai civilizuotai ir santūriai, galbūt netgi per daug. Automobilio pakaba pagirtinai sugeria kelio nelygumus, aštrų variklio garsą galima išgirsti tik kai stipriau paspaudžiate akceleratorių. Vienintelis dalykas, kuris išduoda, jog vairuojate ne paprastą Pro_cee'd - skaitmeninis ciferblatas arba agresyvaus automobilio atspindys kokio nors pastato lange.

REKLAMA
REKLAMA

7


Tačiau vargu ar judėdami ankštose miestų gatvėse galima atskleisti tikrąjį Pro_cee'd GT charakterį, todėl keliaukime į užmiesčio kelius, kurie išryškina visų automobilių privalumus ir trūkumus.
Pradėjus su automobiliu elgtis agresyviau - supratome, kad silpnoji Pro_cee'd GT silpnoji vieta yra variklis. Kaip ir daugelis mažo darbinio tūrio turbininių motorų, taip ir šis 1.6 litro variklis gyvas jaučiasi tik 2500 - 4000 aps/min diapazone. Taip, jis be problemų gali pasiekti ir 5000 - 6000 aps/min ribą, tačiau tada atrodo, jog jis yra tiesiog prievartaujamas.
Kadangi didžiausia variklio galia pasiekiama ne nuo pačių žemiausių sūkių, o kažkur per vidurį, keturių cilindrų variklis turi dar vieną trūkumą - turbinos vėlavimą. Atsiradus norui staiga paspausti akceleratorių ir siekiant staigiai šauti į priekį - pasiruoškite keisti savo įpročius, nes norint tai padaryti, reikės būtinai perjungti žemesnį bėgį. Visai kaip senais, gerais laikais.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

9


Dar truputėlį apie variklį, tiksliau - kuro sąnaudas. Kad ir kaip stengėmės, tačiau niekaip  nesugebėjome pasiekti gamintojo deklaruojamų rodiklių, kurie yra : 9.7 litro mieste ir 6.1 litro užmiestyje. Mūsų rezultatas - 10.1 litro mieste ir 9.2 litro užmiestyje. Šie rodikliai buvo pasiekti galvoje įsijungs „Eko“ rėžimą.
Pro_Cee'd GT yra pakankamai dinamiškas automobilis. Elektrinis vairo stiprintuvas nėra informatyviausias pasaulyje, tačiau jis savo darbą atlieka neblogai. Pakaba - taip pat neblogai subalansuota ir kaip bebūtų keista, leidžiasi į įvairiausias avantiūras ir pasižymi entuziastingumu. Jeigu žaidimai su automobiliu netikėtai išlips iš saugumo ribų, korėjietišką hečbeką galima labai lengvai neutralizuoti.
Apskritai automobilis tikrai negali prilygti kitiems hot hatch'ams, kurie turi galingesnius variklius, rimtesnius komponentus pakaboje ar net riboto praslydimo diferencialą, tačiau jis greičiausiai ir nėra skirtas tiems, kurie ieško pačio geriausio ginklo. Pro_Cee'd GT yra skirtas mėgėjams, bet ne entuziastams.

REKLAMA

10


dizainas
Pro_Cee'd GT neturi tiesioginių konkurentų - jis tikrai nėra Golf GTI konkurentas dėl daugybės priežasčių. Mūsų nuomone, už tą pačią sumą pinigų galima įsigyti mažesnius, tačiau ne prastesnius automobilius. Peugeot 208 GTI, Ford Fiesta ST ir Renault Clio RS. Dėl lengvesnio svorio ir tokio pačio galingumo variklių, visi išvardinti mažieji hot hatch'ai yra greitesni už Kia Pro_Cee'd GT. Pavyzdžiui, 208 GTI iki 100 km/val. įsibėgėja per 6.8 sekundės, Clio RS - 6.7 sekundės, kai tuo tarpu Pro_Cee'd GT tą patį gali padaryti per 7.7 sekundės.

REKLAMA

12


208
Vienareikšmiškai - vienas geriausių hot hatch'ų. Lengvas, energingas, žvitrus, komfortiškas ir svarbiausia - universalus. Žinoma, ne visiems patiks neįprastai mažas vairas, prancūziška išvaizda, didžiulis apsisukimo kampas ar jūsų kaimyno sugalvoti stereotipai, tačiau apskritai - vertas dėmesio automobilis, kuris buvo sukurtas specialiai entuziastams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

peugeot_208_gti_3-door_5


cliors
Jeigu ieškote techniškai pažangiausio ir tobuliausio kompaktiško hot hatch'o už Pro_Cee'd GT pinigus - Clio RS vienareikšmiškai yra jūsų svajonių automobilis. Nepriekaištingai subalansuota pakaba, didžiulį sukimo momentą turintis variklis, nuostabiai skambantis turbininis motoras, rafinuotas ir toks pats praktiškas kaip ir Pro_Cee'd GT. Tačiau koją Clio RS kiša automatinė pavarų dėžė. Mieste ji elgiasi truputėlį nervingai, o pavarų perjungimo „meną“ perėmus į savo rankas, juntamas šioks toks delsimas.

REKLAMA

renault_clio_r.s._200_4


verdk
Pirmąjį bandymą sukurti sportišką hečbeką galima vertinti dvejopai. Ieškantiems ultimatyviausio sportiško hot hatch'o, korėjietiškas Pro_Cee'd GT jus nuvils, nes jam trūksta aštraus Megane RS charakterio ir galingo variklio, Golf GTI rafinuotumo ar Focus ST energingumo, tačiau norintiems dinamiško, labai gražaus, talpaus ir komfortiško hečbeko - Pro_Cee'd GT yra vienas geriausių pasirinkimų rinkoje. Taip, 208 GTI ar Clio RS yra greitesnis, tačiau jie turi savų trūkumų, kurie gali atbaidyti potencialius Pro_Cee'd GT pirkėjus.
ceed_pro_GT

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų