• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kevinas Magnussenas tituluočiausios auto-sporto šakos žaidimų aikštelėje pabuvo pakankamai trumpai. 1992 metais gimęs lenktynininkas turėjo šių metų sezone atstovauti „McLaren-Honda“ ekipą, kartu su Jensonu Buttonu, tačiau britams nusprendus jo vietą atiduoti Fernandui Alonso, talentingas sportininkas iš Danijos turėjo atsisveikinti ne tik su „McLaren-Honda“, bet ir su Formule 1.
Spalio penktą dieną, per Kevino Magnusseno gimtadienį, jis sulaukė elektroninio laiško iš „McLaren“ vadovo Rono Denniso. Vienas įtakingiausių automobilių industrijos personų jaunąjį lenktynininką atleido parašydamas jam ilgą laišką. Vis dėlto, jaunasis talentas tikisi, jog ateityje jam dar pavyks sugrįžti į Formulę 1 ir pademonstruoti, jog jis yra vertas žymiai daugiau nei daugelis mano.
Visi matėme ir girdėjome naujieną, jog „McLaren“ nusprendė su tavimi atsisveikinti elektroninio laiško pagalba. Ar tai tiesa?
K.M - Taip, tai tiesa, tačiau aš asmeniškai tikėjausi iš jų sulaukti kitokių naujienų. Iš pradžių tikėjausi, jog „McLaren“ pasiūlys man naują, geresnį kontraktą, tačiau praėjus kelioms dienomis ir nesulaukus jokių žinių, aš pradėjau ruoštis blogiausiam.Tad, kai pamačiau savo elektroninio pašto dėžutėje laišką iš „McLaren“, net nepradėjęs jo skaityti numaniau kuo tai gali baigtis.

Kevinas Magnussenas tituluočiausios auto-sporto šakos žaidimų aikštelėje pabuvo pakankamai trumpai. 1992 metais gimęs lenktynininkas turėjo šių metų sezone atstovauti „McLaren-Honda“ ekipą, kartu su Jensonu Buttonu, tačiau britams nusprendus jo vietą atiduoti Fernandui Alonso, talentingas sportininkas iš Danijos turėjo atsisveikinti ne tik su „McLaren-Honda“, bet ir su Formule 1.
Spalio penktą dieną, per Kevino Magnusseno gimtadienį, jis sulaukė elektroninio laiško iš „McLaren“ vadovo Rono Denniso. Vienas įtakingiausių automobilių industrijos personų jaunąjį lenktynininką atleido parašydamas jam ilgą laišką. Vis dėlto, jaunasis talentas tikisi, jog ateityje jam dar pavyks sugrįžti į Formulę 1 ir pademonstruoti, jog jis yra vertas žymiai daugiau nei daugelis mano.
Visi matėme ir girdėjome naujieną, jog „McLaren“ nusprendė su tavimi atsisveikinti elektroninio laiško pagalba. Ar tai tiesa?
K.M - Taip, tai tiesa, tačiau aš asmeniškai tikėjausi iš jų sulaukti kitokių naujienų. Iš pradžių tikėjausi, jog „McLaren“ pasiūlys man naują, geresnį kontraktą, tačiau praėjus kelioms dienomis ir nesulaukus jokių žinių, aš pradėjau ruoštis blogiausiam.Tad, kai pamačiau savo elektroninio pašto dėžutėje laišką iš „McLaren“, net nepradėjęs jo skaityti numaniau kuo tai gali baigtis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Ar iš pradžių tikėjaisi sulaukti neigiamų naujienų?
K.M - o taip. Aš jiems ne kartą sakiau, jog nenoriu tik sėdėti ant atsarginių žaidėjų suolelio, tačiau „McLaren“ ekipoje esant dviems pajėgiems pilotams - man vietos šioje komandoje nėra. Vienintelis mano šansas išlikti šioje ekipoje buvo, jeigu vienas iš jų būtų nusprendęs pasitraukti, tačiau kaip matote patys - taip neįvyko.
Kaip apibūdintum savo patirtį „Mclaren“ ekipoje?
K.M - Buvo ir gerų, ir blogų dienų. „McLaren“ ekipos dalimi tapau 2010 metais, tad turbūt galite įsivaizduoti koks laimingas tada buvau. Juk tai buvo „McLaren“!
Esu labai dėkingas Martinui Whitmarsui, kuris pačioje pradžioje manimi tikėjo, padėjo tobulėti ir suprasti ko reikia norint tapti aukščiausio lygio lenktynininku.Didžioji dalis „McLaren“ darbuotojų yra nuostabūs žmonės.
Tavo debiutas už „McLaren“ bolido vairo buvo puikus. Tu Australijoje užėmei antrąją vietą, ar tai neprivertė „McLaren“ ekipos vadovų persigalvoti ir pasižiūrėti į tave kitomis akimis?
K.M - Jeigu ne Rico Rosbergas ir Lewisas Hamiltonas, mano debiutinės lenktynės būtų įėjusios į istoriją. Bet ir antroji vieta - puikus rezultatas. Po lenktynių man visi sakė, jog tai pats geriausias debiutas per aštuoniolika Formulės-1 čempionato metų.
- Kad ir kaip puikiai būčiau pasirodęs lenktynių trasoje, vargu ar kas nors būtų pasikeitę. Žinoma, aš tikėjausi, jog jie man pasiūlys rimtesnę rolę komandoje, tačiau viskas užsitęsė taip ilgai, jog aš net nespėjau susirasti kitos komandos, kuri norėtų mane priimti.

REKLAMA

2zLeMYb


Tad kaip tu apibūdintum savo 2015 metų sezoną?
K.M - Nervingas, varginantis. Aš įvairiose lenktynėse dalyvauju nuo šešių metų, tad jūs tik galite įsivaizduoti kaip man sunku viską stebėti iš šalies ir nebūti lenktynių dalimi.
- Vis dėlto, kol komanda ruošėsi Formulės 1 varžyboms, aš treniravausi, gerinau savo vairavimo įgūdžius. Tad galbūt viskas išėjo tik į gerą.
Jensonas neseniai tave apibūdino kaip talentingą, imlų lenktynininką. Jis taip pat sakė, jog būdamas tavo komandos draugu iš tavęs labai daug ko išmoko. 
K.M - Taip, tai tiesa. Jensonas yra labai malonus, tiesą sakant - labai geras mano draugas. Labai norėčiau, jog naujoje komandoje turėčiau tokį gerą komandos draugą kaip Jensonas Buttonas.
- Žmonės iš tikrųjų nesupranta koks puikus vairuotojas yra Jensonas. Jeigu ne prastas bolido tobulinimo progresas, jis tikrai būtų tarp Formulės 1 lyderių.

REKLAMA
REKLAMA

Kevin Magnussen sluttede som nr 9 i træningen


Kokie tavo planai 2016 metams?
K.M - Buvau keliuose susitikimuose su įvairiomis Formulės 1 komandomis, tad šiuo metu pasakyti kažko konkretaus negaliu. Kad ir kas nutiktų, aš noriu būti Formulės 1 dalimi, laimėti lenktynes ir tapti čempionu.
Tačiau ar turi atsarginį planą?
K.M - Pasaulis didelis. Lenktynės vyksta visame pasaulyje, tad aš tikrai nepražūsiu. Turiu keletą labai įdomių pasiūlymų, tad jeigu Formulės 1 čempionatas manęs nepriims 2016 ar net 2017 metais - aš nepražūsiu.

Parengta pagal užsienio spaudą

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų