Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Savaitgalis Latvijoje, Bikiernieki sporto komplekse buvo itin įtemptas – oro sąlygos nelepino Pasaulio ir Europos ralio kroso čempionato dalyvių, kurie į Ryga susirinko vienai iš lemiamų sezono kovų. Vietinių numylėtinių palaikyti ir į pasaulines žvaigždes pasižvalgyti susirinkę braliukai gavo tikrą šou – daug artimos kovos ir incidentų. „Škoda RX Lithuania“ lenktynininkui Kasparui Navickui varžybos kaiminystėje buvo itin permainingos – pirmavęs kvalifikacijų metu, pusfinalyje po kontakto nebegalėjo tęsti varžybų ir pagal savaitgalį uždirbtus taškus užėmė 5-ą vietą.
„Super 1600“ klasėje lenktyniaujantis lietuvis pirmąją varžybų dieną rygoje demonstravo pavyzdinį stabilumą – nepaisant besikeičiančių oro sąlygų išlaikė tempą ir po 4 įskaitinių važiavimų buvo užsitikrinęs pirmą vietą bei startą iš pirmosios eilės pusfinalyje.
„Kaip ir buvo galima tikėtis, etapas Latvijoje buvo labai permainingas – arti miesto esanti jūra lemia labai staigius ir kardinalius oro pasikeitimus, todėl sugebėjimai demonstruoti aukštą tempą įvairiomis sąlygomis buvo itin svarbūs. Pirmąją dieną turėjome labai gerus startus – tai leido kaskart išsiveržti į priekį ir važiuoti švaria trasa, taip susikoncentruojant į geriausią įmanomą laiką”, — įspūdžiais apie pirmąją dieną dalinosi „Škoda Fabia S1600“ vairuojantis Kasparas Navickas. „Antrą dieną prasidėjo tikroji kova, kurios žiūrovai ir laukė. Paskutinę kvalifikaciją įveikėme pakankamai geru tempu ir parodėme penktą laiką. Taip išlaikėme lyderių poziciją ir turėjome neblogą poziciją pusfinalio startui. Startavus pusfinalyje dar tiesiojoje važiuojant dideliu greičiu patekau į susistumdymą, kurio metu lyg ir pavyko išvengti rimtesnio incidento, tačiau įveikus keletą posūkių pajutau jo pasekmes. Automobilio ratlankis skilo, nusimontavo padanga ir varžybų tęsti nebegalėjau.”
Apie gerus startus primąją varžybų dieną K. Navickas užsiminė ne veltui – šeštadienio dieną vykusiuose važiavimuose geresnio reakcijos laiko už lietuvį nedemonstravo nei vienas sportininkas įskaitant ir pasaulio čempionato dalyvius – visuose lenktynininko startuose jis buvo lygus ar mažesnis už 4 dešimtąsias sekundės dalis.
Rygoje paaiškėjo net du šių metų ralio sezono nugalėtojai – Europos ralio kroso čempionato nugalėtoju tapo švedas Antonas Marklundas, o pasaulio čempionu karūnuotas jo tautietis Johanas Kristofferssonas. Pastarasis Latvijoje šventė jau 5-ąją pergalę iš eilės ir kartu su automobilių sporto legenda Petteriu Solbergu komandinėje įskaitoje atnešė pergalė „PSRX Volkswagen Sweden” ekipai. Tiesa, pastarąjam etapas Latvijoje baigėsi ligoninėje – pusfinalyje patirtos avarijos metu jam lūžo raktikaulis.
„Super 1600” klasės sezone liko paskutinės varžybos – Vokietijoje, Esteringo trasoje rugsėjo 29 – spalio 1 dienomis.
Savaitgalis Latvijoje, Bikiernieki sporto komplekse buvo itin įtemptas – oro sąlygos nelepino Pasaulio ir Europos ralio kroso čempionato dalyvių, kurie į Ryga susirinko vienai iš lemiamų sezono kovų. Vietinių numylėtinių palaikyti ir į pasaulines žvaigždes pasižvalgyti susirinkę braliukai gavo tikrą šou – daug artimos kovos ir incidentų. „Škoda RX Lithuania“ lenktynininkui Kasparui Navickui varžybos kaiminystėje buvo itin permainingos – pirmavęs kvalifikacijų metu, pusfinalyje po kontakto nebegalėjo tęsti varžybų ir pagal savaitgalį uždirbtus taškus užėmė 5-ą vietą.
„Super 1600“ klasėje lenktyniaujantis lietuvis pirmąją varžybų dieną rygoje demonstravo pavyzdinį stabilumą – nepaisant besikeičiančių oro sąlygų išlaikė tempą ir po 4 įskaitinių važiavimų buvo užsitikrinęs pirmą vietą bei startą iš pirmosios eilės pusfinalyje.
„Kaip ir buvo galima tikėtis, etapas Latvijoje buvo labai permainingas – arti miesto esanti jūra lemia labai staigius ir kardinalius oro pasikeitimus, todėl sugebėjimai demonstruoti aukštą tempą įvairiomis sąlygomis buvo itin svarbūs. Pirmąją dieną turėjome labai gerus startus – tai leido kaskart išsiveržti į priekį ir važiuoti švaria trasa, taip susikoncentruojant į geriausią įmanomą laiką”, — įspūdžiais apie pirmąją dieną dalinosi „Škoda Fabia S1600“ vairuojantis Kasparas Navickas. „Antrą dieną prasidėjo tikroji kova, kurios žiūrovai ir laukė. Paskutinę kvalifikaciją įveikėme pakankamai geru tempu ir parodėme penktą laiką. Taip išlaikėme lyderių poziciją ir turėjome neblogą poziciją pusfinalio startui. Startavus pusfinalyje dar tiesiojoje važiuojant dideliu greičiu patekau į susistumdymą, kurio metu lyg ir pavyko išvengti rimtesnio incidento, tačiau įveikus keletą posūkių pajutau jo pasekmes. Automobilio ratlankis skilo, nusimontavo padanga ir varžybų tęsti nebegalėjau.”
Apie gerus startus primąją varžybų dieną K. Navickas užsiminė ne veltui – šeštadienio dieną vykusiuose važiavimuose geresnio reakcijos laiko už lietuvį nedemonstravo nei vienas sportininkas įskaitant ir pasaulio čempionato dalyvius – visuose lenktynininko startuose jis buvo lygus ar mažesnis už 4 dešimtąsias sekundės dalis.
Rygoje paaiškėjo net du šių metų ralio sezono nugalėtojai – Europos ralio kroso čempionato nugalėtoju tapo švedas Antonas Marklundas, o pasaulio čempionu karūnuotas jo tautietis Johanas Kristofferssonas. Pastarasis Latvijoje šventė jau 5-ąją pergalę iš eilės ir kartu su automobilių sporto legenda Petteriu Solbergu komandinėje įskaitoje atnešė pergalė „PSRX Volkswagen Sweden” ekipai. Tiesa, pastarąjam etapas Latvijoje baigėsi ligoninėje – pusfinalyje patirtos avarijos metu jam lūžo raktikaulis.
„Super 1600” klasės sezone liko paskutinės varžybos – Vokietijoje, Esteringo trasoje rugsėjo 29 – spalio 1 dienomis.