Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Visapusiškai modernizuotas „Nissan Z“ kupė, eilė skirtingų modifikuotų elektrinių „Ford Mustang Mach-E“ ir dar daugiau bekelės linksmybėms skirtų visureigių – visa tai ir dar daugiau eksponuojama šių metų „SEMA 2021“ automobilių parodoje.
Pastarieji dveji metai nebuvo palankūs automobilių parodoms. Dėl pasaulinės pandemijos buvo atšaukta nemažai parodų Europoje ir ypač Jungtinėse Valstijose, kuriose šiemet nebus rengiamos Niujorko ir Detroito automobilių parodos. Vis dėlto viena svarbi paroda vis dar vyksta – tai „SEMA Show“, kuri automobilių entuziastus tradiciškai kviečia atvykti į Las Vegasą.
„SEMA 2021“ į benzingalvių akiratį sugrįžo po vienerių metų pertraukos. Praėjusiais metais renginys negalėjo įvykti dėl koronaviruso pandemijos, nors organizatoriai iki paskutinės minutės buvo nusiteikę optimistiškai ir tikėjosi, kad dėl didelio parodos ploto renginį pavyks surengti. Tačiau šiemet renginys jau gali vykti gyvai, laikantis griežtų apsaugos priemonių.
Šių metų renginyje, kuris vyks nuo lapkričio 2 iki lapkričio 5 dienos, dalyvaus daugiau nei 1300 dalyvių, kurie pristatys naujus produktus ir pagal užsakymą pagamintas transporto priemones. Parodos metu taip pat bus organizuojama daugiau kaip 70 mokymų, kuriuose lankytojai galės tobulinti savo profesinius įgūdžius arba užmegzti ryšius su savo srities specialistais.
Tarp parodos dalyvių vėl netrūksta automobilių gamintojų. „Chevrolet" demonstruoja koncepcinį keturvietį visureigį „Chevy Beast“, sukurtą ant modifikuotos „Silverado“ pikapo važiuoklės.
„Ford“ pasinaudojo proga pademonstruoti elektrinį krosoverį ir itin pigų pikapą „Maverick“. Pavyzdžiui, „Tucci Maverick“ projektas siekia priminti garsiųjų „Hot Rod“ stilių, o „Air Design Maverick“ įrodo, kad naująjį pikapą galima paversti stilingu visureigiu.
„Ford“ laikydamasi tradicijų, vieną projektą paaukos Austino Hatcherio fondui, kuris padeda šeimoms, kurių nariai kovoja su vėžiu. Modifikuotas „Ford Mustang Mach-E“ kitąmet dalyvaus Bonnevilio greičio festivalyje, kuriame sieks perkopti 200 mylių per valandą ribą (321 km/val.). Padarius tai – automobilis bus parduotas aukcione, o gautos lėšos bus skirtos fondo plėtrai.
Didžiulį dėmesį šiai parodai šiemet skyrė „Mopar“, į aksesuarus įvairiems automobiliams skirtas „Stellantis“ padalinys. Šio padalinio darbuotojai sukūrė keletą „Jeep“, „Ram“ ar „Dodge“ modeliais paremtų projektų, kurie padėtų lankytojams sužadinti fantaziją.
Tuo tarpu „Nissan“ vilioja keliomis sportiškomis naujienomis: „Z“ serijos kupė bei „Nissan Altimaniac“. Pastarasis – specialiai drifto varžyboms sukurtas bolidas, už kurio atsiradimą reikėtų dėkoti „Formula Drift“ čempiono komandos nariams. Jis turi „Nissan GT-R“ variklį, kurio galia siekia 2000 arklio galių.
Visapusiškai modernizuotas „Nissan Z“ kupė, eilė skirtingų modifikuotų elektrinių „Ford Mustang Mach-E“ ir dar daugiau bekelės linksmybėms skirtų visureigių – visa tai ir dar daugiau eksponuojama šių metų „SEMA 2021“ automobilių parodoje.
Pastarieji dveji metai nebuvo palankūs automobilių parodoms. Dėl pasaulinės pandemijos buvo atšaukta nemažai parodų Europoje ir ypač Jungtinėse Valstijose, kuriose šiemet nebus rengiamos Niujorko ir Detroito automobilių parodos. Vis dėlto viena svarbi paroda vis dar vyksta – tai „SEMA Show“, kuri automobilių entuziastus tradiciškai kviečia atvykti į Las Vegasą.
„SEMA 2021“ į benzingalvių akiratį sugrįžo po vienerių metų pertraukos. Praėjusiais metais renginys negalėjo įvykti dėl koronaviruso pandemijos, nors organizatoriai iki paskutinės minutės buvo nusiteikę optimistiškai ir tikėjosi, kad dėl didelio parodos ploto renginį pavyks surengti. Tačiau šiemet renginys jau gali vykti gyvai, laikantis griežtų apsaugos priemonių.
Šių metų renginyje, kuris vyks nuo lapkričio 2 iki lapkričio 5 dienos, dalyvaus daugiau nei 1300 dalyvių, kurie pristatys naujus produktus ir pagal užsakymą pagamintas transporto priemones. Parodos metu taip pat bus organizuojama daugiau kaip 70 mokymų, kuriuose lankytojai galės tobulinti savo profesinius įgūdžius arba užmegzti ryšius su savo srities specialistais.
Tarp parodos dalyvių vėl netrūksta automobilių gamintojų. „Chevrolet" demonstruoja koncepcinį keturvietį visureigį „Chevy Beast“, sukurtą ant modifikuotos „Silverado“ pikapo važiuoklės.
„Ford“ pasinaudojo proga pademonstruoti elektrinį krosoverį ir itin pigų pikapą „Maverick“. Pavyzdžiui, „Tucci Maverick“ projektas siekia priminti garsiųjų „Hot Rod“ stilių, o „Air Design Maverick“ įrodo, kad naująjį pikapą galima paversti stilingu visureigiu.
„Ford“ laikydamasi tradicijų, vieną projektą paaukos Austino Hatcherio fondui, kuris padeda šeimoms, kurių nariai kovoja su vėžiu. Modifikuotas „Ford Mustang Mach-E“ kitąmet dalyvaus Bonnevilio greičio festivalyje, kuriame sieks perkopti 200 mylių per valandą ribą (321 km/val.). Padarius tai – automobilis bus parduotas aukcione, o gautos lėšos bus skirtos fondo plėtrai.
Didžiulį dėmesį šiai parodai šiemet skyrė „Mopar“, į aksesuarus įvairiems automobiliams skirtas „Stellantis“ padalinys. Šio padalinio darbuotojai sukūrė keletą „Jeep“, „Ram“ ar „Dodge“ modeliais paremtų projektų, kurie padėtų lankytojams sužadinti fantaziją.
Tuo tarpu „Nissan“ vilioja keliomis sportiškomis naujienomis: „Z“ serijos kupė bei „Nissan Altimaniac“. Pastarasis – specialiai drifto varžyboms sukurtas bolidas, už kurio atsiradimą reikėtų dėkoti „Formula Drift“ čempiono komandos nariams. Jis turi „Nissan GT-R“ variklį, kurio galia siekia 2000 arklio galių.