• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Daugelis automanų į Jungtinių Valstijų automobilių kultūrą žvelgia su baltu pavydu. Šioje didžiulėje šalyje gyvenantys automanai savo vairuojamus automobilius gali modifikuoti kiek tiek leidžia finansinės ir fantazijos galimybės. 
Nenuostabu, jog būtent šioje šalyje važinėja tiek daug įvairiausio kalibro, įvairiausių spalvų, įvairiausių konfigūracijų automobiliai. Nuo kvapą gniaužiančių monstrų, galinčių iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 3 sekundes iki štai tokių žemagrindžių klasikinių modelių.

Daugelis automanų į Jungtinių Valstijų automobilių kultūrą žvelgia su baltu pavydu. Šioje didžiulėje šalyje gyvenantys automanai savo vairuojamus automobilius gali modifikuoti kiek tiek leidžia finansinės ir fantazijos galimybės. 
Nenuostabu, jog būtent šioje šalyje važinėja tiek daug įvairiausio kalibro, įvairiausių spalvų, įvairiausių konfigūracijų automobiliai. Nuo kvapą gniaužiančių monstrų, galinčių iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 3 sekundes iki štai tokių žemagrindžių klasikinių modelių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford Coupe (2)


Prieš jūsų akis - 1936 metais pagamintas „Ford Coupe“. Tuometines automobilių dizaino tendencijas atspindintis modelis. Jeigu šį automobilį lygintume su kitais to laikmečio kūriniais, vargu ar jis galėtų kuo nors išsiskirti. Europietiški analogai buvo visa galva aukščiau, tačiau ne vienas europietiškas klasikinis automobilis neturi tokios didžiulio sėkejų būrio kaip štai šis „Ford Coupe“, o tiksliau - „Ford 5 Window Coupe“.
Amerikiečiai būdami nacionalinių gamintojų patriotais, nuolatos stengdavosi paremti bent vieną iš trijų didžiųjų gamintojų. Nesvarbu ar tai būtų „General Motors“, „Chrysler“ ar „Ford“ koncernas. Vietinės gamybos mašina nuolatos būdavo geresnė už importinę - faktas.

REKLAMA

Ford Coupe (3)


Per daugelį dešimtmečių Jungtinėse Valstijose susiformavo unikali automobilių kultūra, kuriai analogų nėra iki šiol. Taip, jeigu norime pamatyti kokios automobilių tobulinimo tendencijos užvaldys visą pasaulį, užtenka pasižiūrėti į tai kas dedasi Japonijoje, tačiau nepaisant įvairiausių sunkumų, biurokratų pagalių kaišiojimo į ratus, Jungtinėse Valstijose išsivystė milžiniška „Hot Rod“ stiliaus automobilių kultūra.
Seniems amerikietiškiems automobiliams prijaučiantys automanai įsigyja ne pačios geriausios būklės „Chevrolet“, „Chrysler“ ar „Ford“, ir per vienerius metus jį ne tik atrestauruoja, bet ir atitinkamai padailina. Štai šis „Ford Coupe“ yra puikus pavyzdys.

REKLAMA
REKLAMA

Ford Coupe (4)


Pati išskirtiniausia šio automobilio detalė - priekyje tūnantis 8 cilindrų benzininis variklis. Kas be ko - tai V formos, 8 cilindrų, 5.0 litrų darbinio tūrio benzininis agregatas su turbina, išvystantis maždaug 400 arklio jėgų.
Šis pajėgus jėgos agregatas buvo suporuotas su mechanine pavarų dėže ir galiniais varančiaisiais ratais. Jokių pagalbinių sistemų, visą darbą ir atsakomybę prisiima vairuotojas ir galinės padangas, kurios privalo bent truputėlį įsikibti į kelią.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ford Coupe (4)


Per keturis automobilio gaivinimo metus, 1936 metų gamybos „Ford Coupe“ apsilankė pas kėbulų tvarkymo meistrus, kurie pašalino visus rūdžių židinius, pagamino naujas kėbulo detales ir galų gale - pakeitė kėbulo spalvą.
Automobilio važiuoklės departamente - grandiozinių pakeitimų nebuvo padaryta. Reguliuojamo aukščio amortizatoriai, visiškai naujos šakės ir kiti svarbūs pakabos komponentai buvo pritaikyti nuo modernesnių automobilių.

8177501866_e6e7a8f17c


Štai kaip automobilis atrodė prieš keturis metus.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų