Prieš jūsų akis - 1936 metais pagamintas „Ford Coupe“. Tuometines automobilių dizaino tendencijas atspindintis modelis. Jeigu šį automobilį lygintume su kitais to laikmečio kūriniais, vargu ar jis galėtų kuo nors išsiskirti. Europietiški analogai buvo visa galva aukščiau, tačiau ne vienas europietiškas klasikinis automobilis neturi tokios didžiulio sėkejų būrio kaip štai šis „Ford Coupe“, o tiksliau - „Ford 5 Window Coupe“.
Amerikiečiai būdami nacionalinių gamintojų patriotais, nuolatos stengdavosi paremti bent vieną iš trijų didžiųjų gamintojų. Nesvarbu ar tai būtų „General Motors“, „Chrysler“ ar „Ford“ koncernas. Vietinės gamybos mašina nuolatos būdavo geresnė už importinę - faktas.
Per daugelį dešimtmečių Jungtinėse Valstijose susiformavo unikali automobilių kultūra, kuriai analogų nėra iki šiol. Taip, jeigu norime pamatyti kokios automobilių tobulinimo tendencijos užvaldys visą pasaulį, užtenka pasižiūrėti į tai kas dedasi Japonijoje, tačiau nepaisant įvairiausių sunkumų, biurokratų pagalių kaišiojimo į ratus, Jungtinėse Valstijose išsivystė milžiniška „Hot Rod“ stiliaus automobilių kultūra.
Seniems amerikietiškiems automobiliams prijaučiantys automanai įsigyja ne pačios geriausios būklės „Chevrolet“, „Chrysler“ ar „Ford“, ir per vienerius metus jį ne tik atrestauruoja, bet ir atitinkamai padailina. Štai šis „Ford Coupe“ yra puikus pavyzdys.
Pati išskirtiniausia šio automobilio detalė - priekyje tūnantis 8 cilindrų benzininis variklis. Kas be ko - tai V formos, 8 cilindrų, 5.0 litrų darbinio tūrio benzininis agregatas su turbina, išvystantis maždaug 400 arklio jėgų.
Šis pajėgus jėgos agregatas buvo suporuotas su mechanine pavarų dėže ir galiniais varančiaisiais ratais. Jokių pagalbinių sistemų, visą darbą ir atsakomybę prisiima vairuotojas ir galinės padangas, kurios privalo bent truputėlį įsikibti į kelią.
Per keturis automobilio gaivinimo metus, 1936 metų gamybos „Ford Coupe“ apsilankė pas kėbulų tvarkymo meistrus, kurie pašalino visus rūdžių židinius, pagamino naujas kėbulo detales ir galų gale - pakeitė kėbulo spalvą.
Automobilio važiuoklės departamente - grandiozinių pakeitimų nebuvo padaryta. Reguliuojamo aukščio amortizatoriai, visiškai naujos šakės ir kiti svarbūs pakabos komponentai buvo pritaikyti nuo modernesnių automobilių.
Štai kaip automobilis atrodė prieš keturis metus.