Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažas su „Jaguar MKII“ automobiliu pasiekė prestižinio „Monte Carlo Historique“ ralio finišą. Nors trečiąjį kartą iškovoti pergalės seniausių automobilių kategorijoje lietuviams nepavyko, šie džiaugiasi be problemų įveikę sudėtingas varžybas.
„Tai buvo pirmasis Monte Karlo ralis su „Jaguar MK2“, todėl šiek tiek jaudinausi. Automobiliui tai didelis iššūkis. Vis tik su 60-ies metų senumo automobilio 2 400 km trasa nėra pasivaikščiojimas parke“, - po finišo atsiduso
Karolis.
Lietuvis jau du kartus laimėjo „Rallye Monte Carlo Historique“ varžybas seniausių automobilių kategorijoje su sportišku „Jaguar XK150“ kupė modeliu. Šiemet jis sėdo prie ne visai sportiškai atrodančio „Jaguar MKII“ sedano. Nors sedano kėbulas neatrodo tinkamas lenktynėms, „Jaguar“ visada garsėjo dinamiškais automobiliais, o šis, kai tik pasirodė daugiau nei prieš 60 metų buvo greičiausias sedanas pasaulyje. Dar ir dabar 8 sekundžių įsibėgėjimas iki 100 km/val. atrodo pavydėtinai greitas net naujiems automobiliams. Karolis minėjo, kad komfortiškas 4 durų sedanas nestokojo vikrumo siauriuose ir vingiuotuose Alpių kalnuose.
„Nors oro sąlygos šiemet buvo gana geros neskaitant vienos popietės, kai dėl didelės pūgos ir užstrigusių automobilių sniege buvo atšauktas vienas greičio ruožas, trasos buvo parinktos pakankamai įdomios ir susuktos. Buvo smagu vairuoti net ant sauso asfalto“, - įspūdžiais dalijosi lenktynininkas.
Seniausių automobilių kategorijoje važiuojančių lietuvių šiemet laukė itin didelė konkurencija. Organizatoriams naujinant automobilių sąrašą, kuriais galima dalyvauti „Monte Carlo Historique“ ralyje atjaunėjo ir pogrupiai. Karoliui teko varžytis su gerokai naujesniais modeliais. Seniausiųjų kategorijoje „Porsche 911“ modeliu važiavęs belgų brolių Cornet De Ways Ruart ekipažas laimėjo ralį bendroje įskaitoje.
O kova buvo kaip niekada arši. Pirmąją dieną lietuvis trasoje susisuko, prarado apie minutę, ir nukrito į 16 vietą klasėje. Likusias dienas narsiai brovėsi į priekį greičio ruožuose finišuodamas podiumo pozicijose, ir tik paskutiniajame greičio ruože dėl techninių nesklandumų ir nesusikalbėjimo su teisėjais lietuviams teko startuoti be vidutinį greitį matuojančio prietaiso. Kadangi ralis vyksta pagal užduotą vidutinį greitį, netekęs svarbiausio rodmens ekipažas gavo daug baudų ir galiausiai nukrito į 12 poziciją.
Nepaisant to, norėję pasilygiuoti tempu į naujesnius automobilius didžiojoje dalyje greičio ruožų įrodė, kad net ir sedano kėbulu senas „Jaguar“ gali įkąsti modernesniems sportiškiems kupė modeliams.
„Į šį ralį mane traukia tai, kad ne viskas nuo tavęs priklauso. Turi daryti tai, ką geriausiai sugebi, tačiau dalis rezultato vis vien priklauso gamtos loterijoje“, - susižavėjimo renginiu neslėpė Karolis Raišys.
GALERIJA
Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažas su „Jaguar MKII“ automobiliu pasiekė prestižinio „Monte Carlo Historique“ ralio finišą. Nors trečiąjį kartą iškovoti pergalės seniausių automobilių kategorijoje lietuviams nepavyko, šie džiaugiasi be problemų įveikę sudėtingas varžybas.
„Tai buvo pirmasis Monte Karlo ralis su „Jaguar MK2“, todėl šiek tiek jaudinausi. Automobiliui tai didelis iššūkis. Vis tik su 60-ies metų senumo automobilio 2 400 km trasa nėra pasivaikščiojimas parke“, - po finišo atsiduso
Karolis.
Lietuvis jau du kartus laimėjo „Rallye Monte Carlo Historique“ varžybas seniausių automobilių kategorijoje su sportišku „Jaguar XK150“ kupė modeliu. Šiemet jis sėdo prie ne visai sportiškai atrodančio „Jaguar MKII“ sedano. Nors sedano kėbulas neatrodo tinkamas lenktynėms, „Jaguar“ visada garsėjo dinamiškais automobiliais, o šis, kai tik pasirodė daugiau nei prieš 60 metų buvo greičiausias sedanas pasaulyje. Dar ir dabar 8 sekundžių įsibėgėjimas iki 100 km/val. atrodo pavydėtinai greitas net naujiems automobiliams. Karolis minėjo, kad komfortiškas 4 durų sedanas nestokojo vikrumo siauriuose ir vingiuotuose Alpių kalnuose.
„Nors oro sąlygos šiemet buvo gana geros neskaitant vienos popietės, kai dėl didelės pūgos ir užstrigusių automobilių sniege buvo atšauktas vienas greičio ruožas, trasos buvo parinktos pakankamai įdomios ir susuktos. Buvo smagu vairuoti net ant sauso asfalto“, - įspūdžiais dalijosi lenktynininkas.
Seniausių automobilių kategorijoje važiuojančių lietuvių šiemet laukė itin didelė konkurencija. Organizatoriams naujinant automobilių sąrašą, kuriais galima dalyvauti „Monte Carlo Historique“ ralyje atjaunėjo ir pogrupiai. Karoliui teko varžytis su gerokai naujesniais modeliais. Seniausiųjų kategorijoje „Porsche 911“ modeliu važiavęs belgų brolių Cornet De Ways Ruart ekipažas laimėjo ralį bendroje įskaitoje.
O kova buvo kaip niekada arši. Pirmąją dieną lietuvis trasoje susisuko, prarado apie minutę, ir nukrito į 16 vietą klasėje. Likusias dienas narsiai brovėsi į priekį greičio ruožuose finišuodamas podiumo pozicijose, ir tik paskutiniajame greičio ruože dėl techninių nesklandumų ir nesusikalbėjimo su teisėjais lietuviams teko startuoti be vidutinį greitį matuojančio prietaiso. Kadangi ralis vyksta pagal užduotą vidutinį greitį, netekęs svarbiausio rodmens ekipažas gavo daug baudų ir galiausiai nukrito į 12 poziciją.
Nepaisant to, norėję pasilygiuoti tempu į naujesnius automobilius didžiojoje dalyje greičio ruožų įrodė, kad net ir sedano kėbulu senas „Jaguar“ gali įkąsti modernesniems sportiškiems kupė modeliams.
„Į šį ralį mane traukia tai, kad ne viskas nuo tavęs priklauso. Turi daryti tai, ką geriausiai sugebi, tačiau dalis rezultato vis vien priklauso gamtos loterijoje“, - susižavėjimo renginiu neslėpė Karolis Raišys.
GALERIJA