• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietija – vienintelė valstybė, kurioje galime surasti keletą ilgų atkarpų, kuriose kiekvienas vairuotojas gali važiuoti jam patinkančiu greičiu. Nesvarbu ar tai būtų 120 ar 220 km/val.
Vairuotojams suteikta laisvė, panašu, tapo puikiu pavyzdžiu Kalifornijos valstijos gubernatoriui, Johnui Moorlachui, kuris šnekučiuodamasis su žiniasklaidos atstovais pareiškė, jog Vokietijoje esantys greitkeliai turėtų būti pavyzdys Kalifornijos valstijai.
Saulėtosios valstijos galva teigia, jog jis norėtų praplatinti „Route 99“ ir „Interstate 5“ kelio ruožus, kuriais vairuotojai „kursuoja“ tarp dviejų milžiniškų miestų: Los Andželo ir San Francisko. Pagal dabartinį planą, juose turėtų atsirasti po dvi naujas eismo juostas, kuriose vairuotojų neribotų kitose eismo juostose galiojantys maksimalaus leistino greičio apribojimai.
Guberantorius teigia, jog šis sprendimas ne tik padidintų šių dviejų kelio ruožų pralaidumą, bet ir sumažintų užterštumą. Be to, vairuotojai galėtų greičiau pasiekti norimą tikslą.

Vokietija – vienintelė valstybė, kurioje galime surasti keletą ilgų atkarpų, kuriose kiekvienas vairuotojas gali važiuoti jam patinkančiu greičiu. Nesvarbu ar tai būtų 120 ar 220 km/val.
Vairuotojams suteikta laisvė, panašu, tapo puikiu pavyzdžiu Kalifornijos valstijos gubernatoriui, Johnui Moorlachui, kuris šnekučiuodamasis su žiniasklaidos atstovais pareiškė, jog Vokietijoje esantys greitkeliai turėtų būti pavyzdys Kalifornijos valstijai.
Saulėtosios valstijos galva teigia, jog jis norėtų praplatinti „Route 99“ ir „Interstate 5“ kelio ruožus, kuriais vairuotojai „kursuoja“ tarp dviejų milžiniškų miestų: Los Andželo ir San Francisko. Pagal dabartinį planą, juose turėtų atsirasti po dvi naujas eismo juostas, kuriose vairuotojų neribotų kitose eismo juostose galiojantys maksimalaus leistino greičio apribojimai.
Guberantorius teigia, jog šis sprendimas ne tik padidintų šių dviejų kelio ruožų pralaidumą, bet ir sumažintų užterštumą. Be to, vairuotojai galėtų greičiau pasiekti norimą tikslą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Interstate 5


Johnas Moorlachas taip pat priduria, jog didesnis leistinas greitis nepadidins avarijų skaičiaus. Jis savo teiginį pagrindžia atsižvelgdamas į 2008 metais paviešinto Purdue universiteto atlikto tyrimo rezultatus, kuriuose buvo teigiama, jog Indianos valstijoje padidinus maksimalų leistiną greitį, avarijų skaičius net ne nepadidėjo, o sumažėjo.
Šis pasiūlymas iškilo į viešumą po to, kai buvo nuspręsta atsisakyti itin brangaus projekto, kurio autoriai planavo nutiesti naują traukinio vėžę, tinkančią greitajam traukiniui.
Nauja transporto rūšis būtų sujungusi Los Andželą ir San Franciską. Vis dėlto, nuolatos stringantis projektas ir milžiniški kaštai, siekiantys 77 milijardus dolerių, privertė ieškoti kitų alternatyvų. Ieškoti alternatyvų taip pat paskatino ir tai, jog traukinio bilietas kainuotų 200 dolerių, o visas projektas atsipirktų ne anksčiau kaip po 64 metų.

REKLAMA

Interstate 5 kelias


Italija taip pat svarsto didinti maksimalų greitį
Naujoji Italijos vyriausybė, suformuota kraštutinių dešiniųjų partijos „Lyga“ ir populistinio Penkių žvaigždučių judėjimo, šiuo metu yra „Europos Sąjungos“ lyderių akiratyje dėl 3 kartus didesnio biudžeto deficito ir milžiniškų išlaidų.
Kol „Europos Sąjungos“ ir Italijos vyriausybių atstovai nedemonstruoja draugiškumo ir noro ieškoti reikalingo kompromiso, superautomobilių gimtinėje į paviršių iškilo naujas pasiūlymas, kurį įteisinus Italijos greitkeliuose iki 150 km/val. padidėtų maksimalus leistinas greitis.
Šią idėją pradėjo rutulioti „Penkių žvaigždžių“ judėjimo atstovai, kurie dabar priklauso Italijos valdančiajai daugumai.
Pagal šiuo metu galiojantį greitkelio kodeksą, maksimalų leistiną greitį galima padidinti nors ir rytoj, tačiau greitkelius prižiūrinčios institucijos šia galimybe nepasinaudoja.
„Šiuolaikiniai automobiliai ir įvairios saugumo priemonės, pasyvios ir aktyvios, gali užtikrinti maksimalų saugumą. Mūsų nuomone, šiuolaikiniai greičio ribojimai nebeturi prasmės ir tikslo“, – pristatydamas šią idėją teigė Transporto komiteto pirmininkas M.Morelli.
„Pagrindinė šių dienų problema – įvairūs instrumentai, kurie vairuotojus blaško. Pavyzdžiui, išmanūs telefonai. Mūsų šalyje tai yra opi problema, nes net devyni iš dešimties vairuotojų sėdėdami už vairo naudojasi išmaniuoju telefonu.“

REKLAMA
REKLAMA

Vokietijos greitkelis


Vokietijos greitkeliai – pavojuje
„Politinė savižudybė“, – taip reikėtų apibūdinti Vokietijos valdžioje esančių politikų pasiūlymą, kuriuo siekiama visuose greitkeliuose įvesti maksimalų leistiną greitį, siekiantį 130 km/val. Šį pasiūlymą teikiantys „Žaliųjų partijos“ atstovai tikina, jog šį sprendimą reikės priimti anksčiau ar vėliau, nes Vokietija yra įsipareigojusi sumažinti oro užterštumo normą.
Kartu su šiuo pasiūlymu bus bandoma įteisinti didesnį akcizą degalams ir subsidijas elektromobiliams. Vis dėlto, Vokietijos valdantieji šiuo metu yra skilę į dvi dalis. Vieni nori apsaugoti milžinišką automobilių pramonę, kuri yra šios šalies ekonomikos variklis, o kiti galvoja tik apie aplinkosaugą, neatsižvelgdami į jų pasiūlymų sukelsiančius padarinius.
Tai nėra pirmas kartas, kai „Žaliųjų partija“ siekia pažaboti visų mėgstamus, ribojimų neturinčius greitkelius, kurie tapo neatsiejama Vokietijos ekonomikos dalimi. Nepaisant visų pastangų, valdančioji dauguma nėra linkusi pritarti greitkelių ribojimams.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų