• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ar pastebėjote kaip šiais laikais automobilių gamintojai stengiasi išskirti savo gaminamus produktus? Vieni mini vairavimo malonumą, kiti - puikias kuro sąnaudas, o treti - aukščiausio lygio technologijas. Tačiau anksčiau, norint tikrai išsiskirti iš gausios masės, marketingo skyrius į savo biurą pasikviesdavo inžinierius, kurie jiems pasakydavo kuo ypatingas vienas ar kitas naujas modelis.
Prieš maždaug dvidešimt metų automobilių reklamos atrodė visiškai kitaip. „Mercedes Benz“ akcentavo prabangą, dar niekur nematytus prietaisus ir technologijas, „Audi“ - puikų pravažumą ir legendinę keturių varančiųjų ratų pavarą, „Peugeot“ - ore skraidančią varlę ir auto-sporto varžyboms paruoštą „306 Maxi“.
Tuo tarpu japoniškų automobilių gamintoja „Honda“, nepraleisdavo progos paminėti kintamų fazių vožtuvų kontrolės, kuri visiems automanams geriau žinoma kaip „VTEC“. Specialaus kompiuterio pagalba „Honda“ variklių darbas reguliuojamas vožtuvų darbo efektingumą. Važiuojate ramiau - variklis dirba įprastu režimu. Norint važiuoti efektyviau - „Honda“ variklis pradeda dirbti visu pajėgumu.
Išsiplėtus šiek tiek plačiau, moderniuose „Honda“ automobiliuose esantis kompiuteris stebi įsiurbimo kolektoriaus slėgį, variklio sūkius, velenėlių pozicijas ir esant reikalui velenėlius gali pagreitinti arba sustabdyti.
Na, o dabar estafetę perduodame labai malonų balsą turinčiam diktoriui, kuris ne tik paaiškins, bet ir parodys šios išmanios „Honda“ inžinierių sukonstruotos sistemos komponentus ir jos veikimo procesą.

Ar pastebėjote kaip šiais laikais automobilių gamintojai stengiasi išskirti savo gaminamus produktus? Vieni mini vairavimo malonumą, kiti - puikias kuro sąnaudas, o treti - aukščiausio lygio technologijas. Tačiau anksčiau, norint tikrai išsiskirti iš gausios masės, marketingo skyrius į savo biurą pasikviesdavo inžinierius, kurie jiems pasakydavo kuo ypatingas vienas ar kitas naujas modelis.
Prieš maždaug dvidešimt metų automobilių reklamos atrodė visiškai kitaip. „Mercedes Benz“ akcentavo prabangą, dar niekur nematytus prietaisus ir technologijas, „Audi“ - puikų pravažumą ir legendinę keturių varančiųjų ratų pavarą, „Peugeot“ - ore skraidančią varlę ir auto-sporto varžyboms paruoštą „306 Maxi“.
Tuo tarpu japoniškų automobilių gamintoja „Honda“, nepraleisdavo progos paminėti kintamų fazių vožtuvų kontrolės, kuri visiems automanams geriau žinoma kaip „VTEC“. Specialaus kompiuterio pagalba „Honda“ variklių darbas reguliuojamas vožtuvų darbo efektingumą. Važiuojate ramiau - variklis dirba įprastu režimu. Norint važiuoti efektyviau - „Honda“ variklis pradeda dirbti visu pajėgumu.
Išsiplėtus šiek tiek plačiau, moderniuose „Honda“ automobiliuose esantis kompiuteris stebi įsiurbimo kolektoriaus slėgį, variklio sūkius, velenėlių pozicijas ir esant reikalui velenėlius gali pagreitinti arba sustabdyti.
Na, o dabar estafetę perduodame labai malonų balsą turinčiam diktoriui, kuris ne tik paaiškins, bet ir parodys šios išmanios „Honda“ inžinierių sukonstruotos sistemos komponentus ir jos veikimo procesą.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų