Vairavimo mokykloms ateis galas?
Tačiau ne tik šie pokyčiai mūsų laukia. Linas dalinasi ir dar labiau šokiruojančiomis idėjomis: jaunimas nebenorės vairuoti automobilių, nes žymiai patogiau bus būti vežamam. Todėl labai miglota atrodo vairavimo mokyklų ateitis.
Automobilis – vienas brangiausių žmogaus pirkinių, o jis nenaudojamas maždaug 96 % laiko, tad jau dabar populiarėjanti “automobilio dalinimosi” paslauga įtakoja mažėjantį automobilių skaičių keliuose. Kaip kalba LaisvalaikioDovanos.lt įkūrėjas, tikėtina, kad ateityje automobilio naudojimas tik tada, kai jo reikia, augs, nes turėti savo automobilį (net ir bepilotį), bus nepatrauklu: kam rūpintis automobilio plovimu, parkavimu prie namų ar brangiai mokėti už parkavimą mieste...
Mažėjant automobilių pirkimui, automobilių gamintojai bus priversti persiorientuoti ir adaptuoti savo paslaugas, o jei nespės adaptuotis – bankrutuos. Panaši ateitis laukia ir mažesnių automobilių prekeivių.
Pokyčiai miestuose
Mažės ir automobilių parkavimo aikštelių poreikis – atsiras daugiau erdvės miestuose. Atsilaisvinusią miesto erdvę bus galima pritaikyti kitoms reikmėms: parkų kūrimui, laisvalaikio zonų plėtojimui, gyvenamųjų namų statybai. Komercinių patalpų poreikis mažės, nes ir toliau populiarės elektroninė prekyba, darbas iš namų.
Bepiločių automobilių saugumas garantuos mažėjantį eismo įvykių skaičių. Mažiau avarijų – mažesnis automobilių detalių, autoservisų poreikis. Ko gero žlugs automobilių draudimo industrijos ir brokeriai.
Reorganizuosis ir logistikos kompanijos, kai artimoje ateityje jose galės dirbti vos keli darbuotojai, o jos operuos tūkstančius krovininių automobilių. Iš to seks mažėjantis pakelės motelių, restoranų ir kitų paslaugų, orientuotų į tolimųjų reisų vairuotojų įpročius, poreikis.
Pasak L. Čeikaus, tai toli gražu ne visi pokyčiai, laukiantys mūsų atsiradus bepiločiams automobiliams keliuose. Ir tai – nesustabdomas procesas, natūralus žmonijos progresas.