Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Du super seksualūs italų eržilai nutarė išsiaiškinti gali ne tik gerai atrodyti, bet taip pat gerai ir važiuoti. Abu automobiliai panašios galios, tačiau skirtingų konstrukcinių sprendimų. Vyrukai iš Vokietijos (sportauto.de) nutarė išbandyti abu automobilius vienu metu.
Tai Pagani Zonda vaikas Huayra turintis Mecedes-AMD V12, dviejų turbo kompresorių, 6 litrų variklį su 720 arklio galių ir 1000 nM sukimo momentu.
Bei ne ką prastesnis, neseniai pagamintas Ferrari F12. Pastarasis turi atmosferini 6.3 litro V12 variklį, pasiekiantį 740 arklio galių 690 nM sukimo momentą. Tai galingiausias kada nors sukurtas gatvėmis važinėti Ferrari, automobilis 100 kilometrų per valandą greitį pasiekia vos per 3,1 sekundes. O normaliu rėžimu važiuojant, dėka modernių start-stop sistemų, vidutinės kuro sąnaudos siekia tik 15 ltr. /100km..
Taigi pasižiūrėkime video, kaip panašios galios du super automobiliai "kapojasi" trasoje. Ir patys nuspręsite, kuriam atiduosite savo simpatijas.
Du super seksualūs italų eržilai nutarė išsiaiškinti gali ne tik gerai atrodyti, bet taip pat gerai ir važiuoti. Abu automobiliai panašios galios, tačiau skirtingų konstrukcinių sprendimų. Vyrukai iš Vokietijos (sportauto.de) nutarė išbandyti abu automobilius vienu metu.
Tai Pagani Zonda vaikas Huayra turintis Mecedes-AMD V12, dviejų turbo kompresorių, 6 litrų variklį su 720 arklio galių ir 1000 nM sukimo momentu.
Bei ne ką prastesnis, neseniai pagamintas Ferrari F12. Pastarasis turi atmosferini 6.3 litro V12 variklį, pasiekiantį 740 arklio galių 690 nM sukimo momentą. Tai galingiausias kada nors sukurtas gatvėmis važinėti Ferrari, automobilis 100 kilometrų per valandą greitį pasiekia vos per 3,1 sekundes. O normaliu rėžimu važiuojant, dėka modernių start-stop sistemų, vidutinės kuro sąnaudos siekia tik 15 ltr. /100km..
Taigi pasižiūrėkime video, kaip panašios galios du super automobiliai "kapojasi" trasoje. Ir patys nuspręsite, kuriam atiduosite savo simpatijas.