Taigi, ką manote apie mintį nuleisti ant žemės padidinot pravažumo automobilį? Ar taip darytumėte, jeigu turėtumėte „BMW X5“ ar „Renault Captur“ ar „Volkswagen Tiguan“?
Pagrindinė priežastis, kodėl padidinto pravažumo automobiliai kaip „BMW X1“ yra tokie populiarūs - aukšta sėdėsena ir didesnė prošvaisa negu tradicinio sedano ar universalo. Tačiau, kai tokį automobilį kaip „BMW X1“ nuleidi ant žemės, visi privalumai, kuriuos turi padidinto pravažumo automobiliai dingsta. O galbūt tik mums taip atrodo?
Vis dėlto, vienas iš „BMW“ savininkų Jungtinėse Valstijose nusprendė pagražinti savo „BMW X1 sDrive28i“, sumontavo „BC Coilovers“ reguliuojamo aukščio amortizatorius nuo „E90“, „M3 Vorsteiner GTS3“ priekinį buferį, „Viga E92“ bagažinės spoilerį, „CX-Racing“ tarpinį suslėgto oro aušintuvą ir „BMS“ meistrų suprogramuotą variklio valdymo kompiuterį.
Pagrindinė priežastis, kodėl padidinto pravažumo automobiliai kaip „BMW X1“ yra tokie populiarūs - aukšta sėdėsena ir didesnė prošvaisa negu tradicinio sedano ar universalo. Tačiau, kai tokį automobilį kaip „BMW X1“ nuleidi ant žemės, visi privalumai, kuriuos turi padidinto pravažumo automobiliai dingsta. O galbūt tik mums taip atrodo?
Vis dėlto, vienas iš „BMW“ savininkų Jungtinėse Valstijose nusprendė pagražinti savo „BMW X1 sDrive28i“, sumontavo „BC Coilovers“ reguliuojamo aukščio amortizatorius nuo „E90“, „M3 Vorsteiner GTS3“ priekinį buferį, „Viga E92“ bagažinės spoilerį, „CX-Racing“ tarpinį suslėgto oro aušintuvą ir „BMS“ meistrų suprogramuotą variklio valdymo kompiuterį.