Tobulas sportinis automobilis
Justas „Time Attack“ lenktynėse vairuos baltą „Mazda MX5“ automobilį. Turint tokį, vieni privalumai – visame pasaulyje pripažintas puikus sportinis automobilis, o modifikuojant padeda gausi interneto bendruomenė. Tik Justo „Mazda“ kiek kitokia.
„Galvoju, kad taip turėjo būti nuo pradžių – puikus „Mazda“ kėbulas ir puikus „Honda“ K serijos variklis“, – apie automobilį pasakoja Justas, kuriuo, beje, kiekvieną mielą dieną važinėja į darbą.
Populiariausias automobilių entuziastų klausimas – kiek arklių? Bet labai retas lenktynininkas jums pasakys kokios galios varikliu lenktyniauja. Nes patobulinimai daromi reguliariai, o variklio galios kiekviename žingsnyje nematuosi. Tai ir Justas nekonkretus.
„Manau, kad gali būti 220 AG, o gal ir 250 AG. Jei būtų kokie 270 AG, būčiau nustebęs“, – sako Justas.
Paruošiamieji „priešlenktyniniai“ darbai prie automobilio dar vyksta, bet – viskas pagal planą, nes yra planas, net visa sistema – lipnūs lapeliai.
„Visą dieną galvoju galva (Justas yra IT specialistas, red.past.), o namuose dirbu rankomis – sukioju varžtus. Bet kartais panaudoju darbines taktikas automobilio ruošime“, – sako lenktynininkas, nors tai ir nėra visai teisybė, nes ne tik varžtą reikia sukt, kad „Honda“ variklis dirbtų „Mazda“ kėbule.
Reikia sėdynės
Iki lenktynių gegužės 13 dieną Justas dar ieško pirkti dviejų „Recaro“ sėdynių, nes dabartinės – pasirodo – ne visai tinkamos.
„Po „Autoplius.lt Fast Lap“ organizuotos „Wolf School“ paskaitos apie automobilio saugumą supratau, kad mano sėdynės – per didelės, nes saugos diržas ant peties gulasi kiek per aukštai. Tai jei kas turite kiek mažesnę, man tinkamo dydžio sėdynę, lauksiu pasiūlymų“, – sako Justas.
Ar lipnių lapelių sistema ir tobulo kėbulo bei tobulo variklio draugystė pasiteisins, bus aišku jau gegužės 13 dieną, pirmame „Autoplius.lt Fast Lap“ etape Kačerginės „Nemuno žiedo“ lenktynių trasoje.