Britai neslepia noro įveikti savo aršiausią konkurentą, kuris jau daugelį metų karaliauja savo segmente ir populiarumu nenusileidžia kelis kartus pigesniems automobiliams. Vis dėlto, Jaguar kompanijos atstovai teigia, kad norint įveikti vokiečius reikia sukurti ne tokį patį, bet geresnį automobilį.
Specialiai šiam modeliui buvo sukurta visiškai nauja platforma, kuri neturi nieko bendro su senesniais kompanijos automobiliais. Įdomu yra tai, kad važiuoklės komponentai buvo sukurti ne iš naujo. Jaguar XE naudos tuos pačius važiuoklės elementus kaip ir daugybės liaupsių pelnęs Jaguar F-Type.
Jaguar XE buvo kuriamas su mintimi ne tik apie vidaus degimo variklius, bet ir apie hibridines jėgaines ar net pakraunamo hibrido technologiją. Inžinieriai žiūrėdami į ateitį, naują platformą prie naujų technologijų pritaikė iškart. Toks mąstymas ateityje turėtų padėti sutaupyti kelis milijonus ar net milijardus litų.
Vienas svarbiausių naujo Jaguar XE komponentų - varikliai. „Ingenium“ - taip vadinasi visiškai nauji ir su Ford agregatais nieko bendro neturintys motorai.
Jaguar atrodo naudos Volvo inžinieriai formulę. Visi nauji varikliai bus keturių cilindrų, tokio pačio darbinio tūrio, tačiau pasižymės skirtingu pajėgumu. Nors kompanijos atstovai apie naują variklį kalba labai nedaug, tačiau žinome tik tiek, kad pati ekonomiškiausia versija šimtui kilometrų suvartos mažiau 4 litrus degalų. Tuo tarpu norintiems galios, adrenalino ir ekstremalių pojūčių, galės pasirinkti versiją su 5 litrų V8 varikliu, kuris leis mašinai pasiekti net 300 km/val. maksimalų greitį.
Iki naujo Jaguar XE premjeros liko nedaug. Britai visiškai naują modelį pristatys rugsėjo 8 dieną.