Informuodamas pasaulinę žiniasklaidą, JLR generalinis direktorius Adrianas Mardellis bendrovės centre Geidone dar kartą patvirtino įmonės įsipareigojimą vykdyti „Reimagine“ strategiją. Joje numatyta iki 2030 metų tapti modernių prabangių elektromobilių gamintoja. Įmonė užsibrėžusi 2025 finansiniais metais pasiekti teigiamą pinigų srautų rodiklį ir dviženklę pelno maržą prieš sumokant palūkanas ir mokesčius (EBIT) 2026-aisiais.
„Reimagine“ strategiją pristatėme prieš dvejus metus. Nuo to laiko padarėme didelę pažangą. Išleidome du naujus modernius prabangius „Range Rover“ ir „Range Rover Sport“ modelius. Šie apžvalgininkų pripažinti visureigiai prisijungė prie „Defender“ šeimos – jų paklausa yra rekordinė. Tai pasiekėme kovodami su pandemijos padariniais ir mikroschemų trūkumu. Mes sėkmingai išplėtėme pelningiausių modelių gamybą ir trečiąjį ketvirtį džiaugėmės pelnu“, – teigė A. Mardellis.
„Šiandien didžiuojuosi galėdamas pranešti, jog spartiname perėjimą prie elektrifikavimo. Viena iš mūsų Jungtinės Karalystės gamyklų taps elektromobilių gamybos tašku, o naujos kartos vidutinio dydžio prabangių visureigių pagrindu taps vien tik elektros energija varomų modelių architektūra. Ši investicija leis mums pristatyti pasauliui modernią prabangią elektrinę ateitį. Lavinsime naujus mūsų gebėjimus ir dar kartą patvirtinsime įsipareigojimą iki 2039 m. pašalinti anglies junginių pėdsaką“, – pridūrė A. Mardellis.
Investicija į naujos kartos elektromobilius
Paskelbdama naujienas apie tolimesnį elektrifikavimo planą, bendrovė patvirtino, kad kiek vėliau šiemet pakvies klientus teikti paraiškas užsisakyti modernų prabangų ir visiškai elektrinį „Range Rover“. O pirmuoju naujosios kartos vidutinio dydžio prabangiu elektriniu SUV taps taip pat „Range Rover“ šeimos atstovas.
Jo pristatymas numatytas 2025 metais, o automobilis bus kuriamas Heilvudo gamykloje Mersisaide. Tai tik dar labiau patvirtina JLR įsipareigojimą savo ateitį sieti su Jungtinės Karalystės automobilių pramone.
Nors dėl augančio elektromobilių populiarumo EMA platforma bus pritaikyta tik elektros pavarai, JLR taip pat išsaugos modulinę išilginę architektūrą (MLA), ant kurios sukurti „Range Rover“ ir „Range Rover Sport“. Šie modeliai gali būti komplektuojami tiek su vidaus degimo varikliais, tiek su hibridinėmis ar tik elektrinėmis pavaromis. Tai suteikia bendrovei bekompromisio lankstumo – ji gali pritaikyti savo asortimentą skirtingų pasaulio rinkų poreikiams.
„House of Brands“
Bendrovė taip pat atskleidė, kad, įgyvendinant „Reimagine“ strategiją, kitu žingsniu taps „House of Brands“ metodo taikymas. Jis padės išryškinti unikalų kiekvieno prekių ženklo charakterį: „Range Rover“, „Defender“, „Discovery“ bei „Jaguar“. Taip siekiama greičiau perteikti įmonės viziją ir įtvirtinti trokštamiausių modernių prabangių automobilių prekių ženklų vardą tarp išrankiausių klientų.
„House of Brands“ metodo suformavimas yra svarbi „Reimagine“ strategijos dalis. Tai natūralios raidos etapas, leisiantis plėtoti ir stiprinti charakteringų britiškų markių unikalumą. Didžiausias mūsų siekis – kuo patrauklesnė mūsų klientų emocinė patirtis. Ilgainiui tai padidins prekių ženklų vertę ir bendrovės tvarumą“, – komentuodamas „House of Brands“ metodą sakė JLR kūrybos vadovas profesorius Gerry‘is McGovernas.
JLR taip pat paskelbė, kad pirmasis iš trijų naujosios kartos modernių prabangių „Jaguar“ automobilių bus Solihale, Jungtinėje Karalystėje, pagamintas 4 durelių GT (Grand Turismo) modelis.
Investicija į JK pramonės tvarumą
Be minėtų naujienų, JLR taip pat atskleidė informaciją apie savo variklių gamybos centrą Vulverhamptone, Jungtinėje Karalystėje, kuriame šiuo metu gaminami „Ingenium“ vidaus degimo varikliai. Ateityje čia bus kuriamos elektrinės pavaros ir akumuliatorių blokai naujos kartos JLR transporto priemonėms. Siekiant atspindėti šiuos pokyčius, įstaiga bus pervadinta Elektros motorų gamybos centru.
Taip pat patvirtinta gera naujiena dėl istorinės Kesl Brumvičo gamybos vietos. Bendrovė patvirtino čia numatytą štampavimo įrenginių, kuriais automobiliams ruošiamos presuoto metalo dalys, plėtrą. Tokiu būdu šiam gamybos mazgui numatytas pagrindinis vaidmuo ateities elektromobilių kėbulų gamyboje. Įmonė taip pat vertina galimybes Kesl Brumviče gaminti ir kitas detales.