Nors automobilio gamyba buvo nutraukta 1984 metais, tačiau šio modelio gerbėjų ratas nemažėjo - atvirkščiai. Jis kasmet vis didėja ir didėja. Šiandien jus supažindinsime su žiguliukų gerbėju ir puoselėtuoju - Ivanu. Šis „trečiukas“ nėra vienintelis Ivano automobilis. Garaže stovi dar du klasikiniai „Lada“ markės automobiliai, kurie laukia kada prasidės restauracija.
Prieš pradedant kalbą apie modifikacijas, norėtume papasakoti trumpą, bet įdomią istoriją kaip šis „VAZ 2103“ atsirado pas Ivaną.
„Istorija pakankamai paprasta, bet įdomi. Prieš maždaug vienerius metus aš ieškojau „2102“ modelio. Užklydęs pas vieną bobutę, kuri pardavinėjo neblogos būklės antruką, ji man taip pat užsiminė ir apie kitą „Lada“ markės automobilį, kuri jau dešimt metų laiko garaže. Net nedvejojau ir paprašiau jos parodyti kas ten per daiktas. Mano nuostabai, garaže stovėjo puikiai išlaikytas „2103“, kuris nuo pat 1974 metų priklausė bobutės šeimai. Ar lengvai pavyko įtikinti senolę parduoti seną automobilį? Nelabai“, - pasakoja Ivanas.
Keisčiausia buvo tai, kad vienintelė dalis, kurią reikėjo sutvarkyti - automobilio sparnai. Visa kita - puikios būklės. net ir chromuotos detalės, veidrodėliai atrodė lyg būtų nauji.
Kadangi kėbulas nereikalavo didelių investicijų, Ivanas pradėjo ieškoti ratlankių, kurie pagerintų bendrą vaizdą. Paieškos užtruko pakankamai ilgai, kol po keturių mėnesių jam į akį krito šie „Cromodora CD55“ ratlankiai. „Nors teko sugaišti nemažai laiko, kol juos atsisiunčiau iš Ukrainos, tačiau buvo verta“. Ratlankiai buvo įmontuoti į 155/65 (priekyje) ir 175/70 (gale) diametro padangas.
„Drop'as“? Automobilis neturi brangių reguliuojamo aukščio amortizatorių. Ivanas taupydamas pinigus pasitelkė seną-gerą būdą. Ar atspėsite kokį?
Nuotraukų autorius - Michaelis Kolotushkinas
Tavo garaže stovi rusiška technika? Parodyk ir mus!