• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pristatyti „trečiuko“ tikrai nereikia. Mūsų gatvėse iki šiol matomas automobilis tapo puikia „VAZ 2101“ pamaina, kuri sulaukė daugybės teigiamų atsiliepimų. 
Palyginus su „pirmuku“, naujasis modelis galėjo pasigirti 78 arklio galias išvystančiu benzininiu motoru, kuris leisdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 17 sekundžių. Nors charakteristikos nėra įspūdingos, tačiau tuo metu „VAZ 2103“ buvo dinamiškiausias Sovietų Sąjungos automobilis galėjęs konkuruoti net ir su analogais Vakarų Europoje.
Vis dėlto skirtumų buvo ir daugiau. „Trečiukas“ buvo erdvesnis, kokybiškiau surinktas automobilis. Per maždaug dvylika gamybos metų pro „VAZ“ gamyklos vartus išriedėjo daugiau kaip 1.3 milijono šių modelių.

Pristatyti „trečiuko“ tikrai nereikia. Mūsų gatvėse iki šiol matomas automobilis tapo puikia „VAZ 2101“ pamaina, kuri sulaukė daugybės teigiamų atsiliepimų. 
Palyginus su „pirmuku“, naujasis modelis galėjo pasigirti 78 arklio galias išvystančiu benzininiu motoru, kuris leisdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 17 sekundžių. Nors charakteristikos nėra įspūdingos, tačiau tuo metu „VAZ 2103“ buvo dinamiškiausias Sovietų Sąjungos automobilis galėjęs konkuruoti net ir su analogais Vakarų Europoje.
Vis dėlto skirtumų buvo ir daugiau. „Trečiukas“ buvo erdvesnis, kokybiškiau surinktas automobilis. Per maždaug dvylika gamybos metų pro „VAZ“ gamyklos vartus išriedėjo daugiau kaip 1.3 milijono šių modelių.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

23-900x506


Nors automobilio gamyba buvo nutraukta 1984 metais, tačiau šio modelio gerbėjų ratas nemažėjo - atvirkščiai. Jis kasmet vis didėja ir didėja. Šiandien jus supažindinsime su žiguliukų gerbėju ir puoselėtuoju - Ivanu. Šis „trečiukas“ nėra vienintelis Ivano automobilis. Garaže stovi dar du klasikiniai „Lada“ markės automobiliai, kurie laukia kada prasidės restauracija.
Prieš pradedant kalbą apie modifikacijas, norėtume papasakoti trumpą, bet įdomią istoriją kaip šis „VAZ 2103“ atsirado pas Ivaną.
„Istorija pakankamai paprasta, bet įdomi. Prieš maždaug vienerius metus aš ieškojau „2102“ modelio. Užklydęs pas vieną bobutę, kuri pardavinėjo neblogos būklės antruką, ji man taip pat užsiminė ir apie kitą „Lada“ markės automobilį, kuri jau dešimt metų laiko garaže. Net nedvejojau ir paprašiau jos parodyti kas ten per daiktas. Mano nuostabai, garaže stovėjo puikiai išlaikytas „2103“, kuris nuo pat 1974 metų priklausė bobutės šeimai. Ar lengvai pavyko įtikinti senolę parduoti seną automobilį? Nelabai“, - pasakoja Ivanas.

REKLAMA

103-900x506


Keisčiausia buvo tai, kad vienintelė dalis, kurią reikėjo sutvarkyti - automobilio sparnai. Visa kita - puikios būklės. net ir chromuotos detalės, veidrodėliai atrodė lyg būtų nauji.
Kadangi kėbulas nereikalavo didelių investicijų, Ivanas pradėjo ieškoti ratlankių, kurie pagerintų bendrą vaizdą. Paieškos užtruko pakankamai ilgai, kol po keturių mėnesių jam į akį krito šie „Cromodora CD55“ ratlankiai. „Nors teko sugaišti nemažai laiko, kol juos atsisiunčiau iš Ukrainos, tačiau buvo verta“. Ratlankiai buvo įmontuoti į 155/65 (priekyje) ir 175/70 (gale) diametro padangas.
„Drop'as“? Automobilis neturi brangių reguliuojamo aukščio amortizatorių. Ivanas taupydamas pinigus pasitelkė seną-gerą būdą. Ar atspėsite kokį?

131


Nuotraukų autorius - Michaelis Kolotushkinas
Tavo garaže stovi rusiška technika? Parodyk ir mus!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų